هزینه انجام پایان نامه ارشد و دکتری در کافه یادداشت

هزینه انجام پایان نامه ارشد و دکتری در کافه یادداشت
  • برآورد قیمت انجام پایان نامه ارشد- سیر تا پیاز هزینه انجام پایان نامه

    هر دانشجویی چه در کارشناسی ارشد باشد و چه در مقطع دکترا باید پایان نامه ای را زیر نظر استاد راهنما بنوسید. در اینجا سوالات متداولی که برای نگارش پایان نامه و قیمت پایان نامه و دفاع پایان نامه معمولا پرسیده میشوند را جواب میدهیم. یکی از مهم ترین مواردی که در دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری برای کسب مدرک فارغ التحصیلی اهمیت ویژه ای دارد، پایان نامه می باشد.

    به طور معمول موضوع پایان نامه ها باید یک موضوع علمی مرتبط با رشته تحصیلی شخص بوده و از روش های علمی و معتبر برای انجام تحقیقات و بررسی های لازم بهره گیرد. اعتبار پایان نامه ها به موارد متعددی بستگی دارد که از جمله آن می توان به موضوع پایان نامه کاملا کاربردی و استفاده از روش ها و منابع معتبر برای انجام آن اشاره نمود. انجام دادن پایان نامه نیازمند علم آن بوده و لازم است که پژوهشگران دارای تجربه در این زمینه بوده و نکات و مهارت های آن را کسب نموده باشند.

    پیش از هر چیز اگر در مورد انجام صفر تا صد پایان نامه ارشد یا هزینه انجام پایان نامه ارشد نیاز به مشاوره دارید می توانید با این شماره با بهترین موسسه انجام پایان نامه و تیم زبده ما در تماس باشید: 09359816287

    یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان نوشتن پایان نامه ارشد و رساله دکتری، شباهات و تفاوت هایی با هم دارند؛ خیلی از افراد پس از فارغ التحصیلی تفاوت پایان نامه ارشد و دکترا را نمی دانند در این مطلب سعی کردیم تفاوت این دوتا پایان نامه را بگوییم. دانستن تفاوت پایان‌نامه ارشد و رساله دکتری در ارائه تحقیقات و استخراج مقالات خوب و قوی از آن‌ها تاثیر بسیار مثبتی دارد. البته هزینه انجام پایان نامه ارشد و قیمت نوشتن پایان نامه هم یکی دیگر از دغدغه های دانشجویان است.

    پروپزال چیست و چگونه باید آن را بنویسم؟

    در پروپزال شما باید موضوعی که قصد کار بر روی آن را دارید به علاوه اهداف ، روش ها و به طور کلی پیش نویسی از کار پژوهشی خود را ثبت کنید و در صورت تایید استاد راهنما ، می توانید نگارش پایان نامه را آغاز نمایید. هر دانشجو می تواند این فرم را از سایت دانشگاه محل تحصیل خود دریافت کند. معمولا توصیه می شود که دانشجویان از ترم ۳ نوشتن پایان نامه را آغاز کنند ؛ چرا که در این ترم تحصیلی همه دانشجویان با موضوعات مرتبط با رشته خود آشنا می شوند و تصمیم درباره موضوع پایان نامه برایشان آسان تر خواهد بود.

    برای انتخاب موضوع پایان‌نامه و نوشتن پایان نامه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

    داشتن علاقه به موضوع انتخابی، اطلاعات کامل و جامع، توانمندی و تسلط دانشجو برای تجزیه و تحلیل مباحث آن حوزه مطالعاتی و استفاده درست از ابزارها، کاربردی و اجرایی بودن موضوع با نگاه منطقی، مسئله بودنش برای جامعه، در نظر گرفتن شرایط و محدودیت‌های موجود، بررسی گسترده و جامع موضوع و در نهایت، مشخص کردن مسیر تحقیق از مهمترین نکاتی است که دانشجویان باید به آن‌ها توجه کنند. انتخاب موضوع اولین و اصلی ترین موضوع در نگارش پایان نامه می باشد.یکی از مهم ترین موضوعات در انجام پایان نامه انتخاب موضوعی است که تکراری نباشد؛برای اینکه از تکراری نبودن موضوع خود مطمئن شویم باید در اینترنت سرچ کنیم ویا با محقیق مشورت کنیم همچنین سایت ایرانداک نیز مقالاتی که در سال های پیشین منتشر شده اند را نشان میدهد.

    تیم متخصص کافه یادداشت، با تضمین کیفیت و تحویل به موقع آماده ارائه خدمات به شما عزیزان برای انجام پایان نامه دانشگاهی می باشد. با اعتماد به تیم ما، پایان نامه ایده‌آل خود را ارائه کنید. راهنمایی متخصصان ما در انتظار شماست. برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان با شماره 09359816287 در تماس باشید.

     

    هزینه انجام پایان نامه

    هزینه انجام پایان نامه

    رساله یا تز (Dissertation) چیست؟

    رساله یا تز (Dissertation) به کار تحقیق یا پایان‌ نامه دوره دکتری گفته می‌شود که در مورد موضوعی مربوط به گرایش تخصصی این مقطع تحصیلی است. این کار تحقیقاتی نیز قواعدی دارد که دانشجویان باید آن‌ها را رعایت کنند و جزء واحدهای درسی محسوب می‌شود و تا نمره قبولی آن را دریافت نکنند، موفق به اخذ مدرک دکتری نخواهند شد.

    شباهت های پایان نامه دکتری و ارشد از از نظر نوشتن پایان نامه

    قبل از اینکه درباره تفاوت های پایان نامه ارشد و دکترا صحبت کنیم درباره شباهت های این دو صحبت میکنیم. هر دو پایان نامه دکتری و پایان نامه ارشد کار تحقیقاتی و پژوهشی هستند که به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اختصاص داده شده است. از آنجایی که آنها مطالعات گسترده ای هستند، بنابراین این پایان نامه ها در پایان آخرین سال تحصیلی انجام می شود. شما برای انجام پایان نامه ارشد و دکترا خود نیازمند مشاوره گرفتن از استاد راهنما هستید.پس از نوشتن پایان نامه نیازمند این هستین که استاد راهنما اشکالات و اصلاحات پایان نامه شما را بیان کند و پس از رفع اون باید سعی کنید مقاله خود را در سایت های معتبر چاپ کنید.

    تفاوت پایان‌ نامه ارشد و رساله دکتری و هزینه انجام پایان نامه ارشد

    پایان نامه ارشد و دکترا علاوه بر شباهت هایی که به هم دارند دارای تفاوت هایی نیز هستند که در اینجا بیان میکنیم:

    • نحوه نگارش و حجم نوشته:

    معمولا پایان‌ نامه ارشد حدود صد صفحه نوشته می‌شود، اما رساله دکتری به دلیل گسترده‌تر بودن و تخصصی بودن اطلاعات حجم بیشتری به خود اختصاص می‌دهد و مفصل‌تر است و حتی ممکن است تا ۴۰۰ صفحه نوشته شود. و البته ممکن است با توجه به گرایش های مختلف تعداد صفحات متفاوت باشد. توجه داشته باشید که انجام فصل چهار پایان نامه یکی از حساس ترین وظایف شما دانشجویان عزیز است.

    • زمان نگارش:

    زمان تحقیقات رساله دکتری اغلب طولانی‌تر از پایان‌ نامه کارشناسی ارشد است؛ پایان نامه پس از اتمام دوره کارشناس ارشد نوشته میشود و پایان نامه دکترا پس از اتمام تحصیلی با توجه به یک ایده نو نوشته میشود و فرد باید در جلسه دفاع از پایان نامه خود دفاع کند.

    • نوع موضوع:

    پایان‌ نامه ارشد می‌تواند تحقیقی تکمیلی باشد و تحقیقات پیشین را که نوشته شده را کامل کند، اما رساله دکتری باید نتایج تحقیق روی موضوعی کاملا جدید باشد، به همین دلیل نوشتن رساله کاری گسترده تر، سخت‌تر، پیچیده‌تر و تخصصی‌تر از پایان‌ نامه ارشد است.

    • هدف:

    همان‌طور که گفتیم، هدف از انجام دادن پایان‌ نامه مقطع کارشناسی ارشد آشنایی و یادگیری روش کار تحقیقاتی توسط دانشجویان است و آن‌ها با انجام دادن پژوهش می‌توانند میزان تسلط خود بر موضوع انتخاب‌شده و همچنین توانمندی علمی‌شان را نشان دهند تا توسط هیات داوران و مخاطبان دیگر محک بخورند، اما در مقطع دکتری دانشجویان با کار پژوهشی و مراحل آن قبلا آشنا شده‌اند و باید مسلط‌تر به نوشتن رساله بپردازند. در واقع آن‌ها با ارائه رساله‌شان قدرت خود را در انجام دادن کارهای تحقیقاتی به شکل مستقل به دیگران اثبات می‌کنند.

    • نوع پروپوزال:

    پروپوزال رساله به دلیل موضوع مفصل‌تر و جزئیات بیشتر تحقیق، طولانی‌تر از پروپوزال کارشناسی ارشد است؛ در نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد دانشجو فقط به توضیح نکات ضروری می‌پردازد، اما در رساله دکتری شرح کامل موارد مهم الزامی است و نباید از جزئیات غافل شد.

    • دامنه موضوع:

    دامنه مباحث رساله وسیع‌تر است و نظریه‌ها و فرضیه‌های مهم‌تر و بیشتری را ارائه و بررسی می‌کند، به همین دلیل مستلزم استفاده از خلاقیت و استنادات علمی معتبر است.

    • روش تحقیق:

    همچنان که پیش‌تر اشاره کردیم، دانشجویان مقطع دکتری با کار تحقیقاتی و روش تحقیق آشنا هستند و تجربیات مختلفی از انجام دادن پایان‌ نامه ارشد خود کسب کرده‌اند، بنابراین در نگارش رساله باید بتوانند نظریه‌ای جدید ارائه کنند و به این حد از توانایی علمی رسیده باشند که با بررسی دقیق و تحلیل نظریه‌های گذشته، نظر خود را بیان کنند. همچنین در نگارش پایان‌ نامه از یک روش تحقیق استفاده می‌شود، اما در نوشتن رساله، به دلیل گستردگی تحقیقات، ممکن است از چند روش تحقیق به طور ترکیبی استفاده شود.

    حجم پایان‌نامه یا رساله دکتری چقدر است؟

    صفر تا صد انجام پایان نامه ارشد و دکتری

    صفر تا صد انجام پایان نامه ارشد و دکتری

    معمولا پایان‌نامه کارشناسی ارشد حدود صد صفحه نوشته می‌شود، اما رساله دکتری به دلیل بررسی مباحث مفصل‌تر و تخصصی‌تر و به طور کلی، گسترده‌تر بودن اطلاعات، حجم بیشتری دارد و گاهی ممکن است تا ۴۰۰ صفحه نیز نوشته شود. البته حجم محتوای پایان‌نامه یا رساله به نوع رشته و گرایش تحصیلی دانشجویان نیز بستگی دارد.

    از دیگر خدمات کافه یادداشت می توان به: انجام پایان نامه کشاورزی در تمامی گرایشات و مشاوره در انتخاب موضوع پایان نامه کشاورزی به صورت 24 ساعته اشاره کرد!

    فصل های پایان نامه و هزینه نوشتن پایان نامه

    نوشتن پایان نامه حول تحقیق و پژوهش یک موضوع آغاز شده و تمام بخش های پایان نامه به یکدیگر متصل و مرتبط هستند. پایان نامه بر اساس اصول دانشگاه ها نگارش می شوند، اما به طور کلی دارای یک سری بخش هایی هستند که این بخش ها تمامی مراحل کار و انجام پژوهش و تحقیقات را پوشش می دهد. نوشتن پایان نامه و انجام دادن آن بدون آگاهی داشتن و شناختن فصل ها و نکات آن امری غیر ممکن است. هر پایان نامه باید دارای بخش های زیر باشد:

    فصل اول

    کلیات و اهدافی که پایان نامه دنبال می کند در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند. مقدمه، اهمیت موضوع و بررسی پژوهش های پیشین در این قسمت نوشته می شود.

    فصل دوم

    فصل دوم، فصل پیشینه پژوهش است. در این بخش پژوهش ها و بررسی های انجام شده در ایران و جهان مورد بررسی قرار می گیرند.

    فصل سوم

    مواد و روش ها و نیز روش تحقیق در فصل سوم پایان نامه نوشته می شود. دقت نمایید که مراحل کار شما و نوع پایان نامه شما منحصر به فرد بوده و تمامی مراحل آن باید با دقت نگاشته شود.

    فصل چهارم

    فصل چهارم مختص نوشتن اطلاعات بدست آمده از نرم افزارها، تجزیه و تحلیل ها و … به صورت جدول، داده های متنی و… است. از خدمات دیگر کافه یادداشت می توان به انجام فصل چهار پایان نامه نیز اشاره کرد!

    فصل پنجم

    فصل پنجم فصل آخر بوده و مختص نتیجه گیری و روش های پیشنهادی شما است.

    قیمت پایان نامه ارشد و هزینه انجام پایان نامه ارشد

    با مراجعه به برخی سایت ها یا موسسه های انجام پایان نامه، می بینیم که قیمت انجام پایان نامه بسیار زیاد و هزینه های آن ها سر به فلک کشیده اند. ممکن است با خود بیاندیشید که هزینه پایان نامه ارشد در مقابل کاری که انجام می دهند بسیار به صرفه است. اما این موضوع زمانی صادق است که پایان نامه ارائه شده دارای کیفیت لازم بوده و استانداردهای پایان نامه در آن رعایت شده باشد.

    اما گاها قیمت انجام پایان نامه بسیار غیرمعقول بوده و برخی از دانشجویان با صرف هزینه ها گزاف یک پایان نامه با کیفیت متوسط رو به ضعیف دریافت می نمایند. ما امروز می خواهیم خط بطلانی بکشیم بر روی تمامی بهانه های موجود جهت دریافت هزینه های گزاف!

    قیمت پایان نامه ارشد و هزینه نوشتن پایان نامه به موارد بسیار زیادی بستگی داشته و تعیین میزان مشخصی برای آن کاری غیر حرفه ای است. در ادامه تعدادی از معیارهای تعیین قیمت انجام پایان نامه ارشد را برای شما عزیزان شرح می دهیم:

    • رشته تحصیلی دانشجو
    • موضوع پایان نامه که عملی باشد یا به صورت میدانی
    • دانشگاه محل تحصیل دانشجو
    • نرم افزارهای لازم برای انجام پایان نامه
    • زمان صرف شده برای آموزش دانشجویان
    • مقطع دانشجوی محقق
    • حجم کاری و مواردی که در پروپوزال مطرح شده و باید در پایان نامه اضافه شوند.
    • استخراج مقاله از پایان نامه نگاشته شده
    • چاپ مقاله استخراج شده در ژورنال های برتر و پذیرش مقاله مورد نظر

    مجموعه ای از موارد فوق نقش مستقیمی در تعیین قیمت پایان نامه دارند. اگر خواهان انجام یک پایان نامه ارشد معتبر و علمی هستید با تیم متخصص کافه یادداشت ارتباط برقرار نمایید.

    هزینه نوشتن پایان نامه ارشد و هزینه انجام پایان نامه دکتری

    صفر تا صد انجام پایان نامه ارشد و دکتری

    صفر تا صد انجام پایان نامه ارشد و دکتری

    در حالت کلی به رشته، موضوع و زمان دانشجو بستگی دارد. با اینحال هزینه نوشتن رساله دکتری از 12-30 تومن برای رشته های انسانی اغاز شده و تا 3540 تومن رشته های فنی مهندسی متغیر است. البته قیمت ذکر شده به صورت تقریبی بوده و مختص نوشتن رساله می باشد و هزینه انجام مقاله جدا می باشد. به طور مثال هزینه انجام رساله دکتری عمران به همراه یک مقاله isi حدودا ۲۶ میلیون می باشد. در کل هزینه انجام فصل یک تا پنج پایان نامه دکتری به شرح زیر می باشد. هزینه انجام پروپوزال دکتری: ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ برای رشته های انسانی، ۱۵۰۰ الی ۲۵۰۰ برای رشته های فنی هزینه انجام پایان نامه ارشد فصل یک و دو دکتری: ۶۰۰ الی ۱۱۰۰ برای رشته های انسانی، ۱۲۰۰ الی ۱۵۰۰ برای رشته های فنی هزینه انجام پایان نامه ارشد فصل سوم دکتری: ۸۰۰ الی ۱ برای رشته های انسانی، ۱ الی ۱۵۰۰ برای رشته های فنی هزینه نوشتن پایان نامه ارشد فصل چهار و پنج دکتری: ۲۵۰۰ الی ۳۵۰۰ برای رشته های انسانی، ۴۰۰۰ الی ۶۰۰۰ برای رشته های فنی

    هزینه پایان نامه ارشد به ترتیب فصول

    در ارتباط با هزینه کلی انجام پایان نامه ارشد قبلا به صورت کلی صحبت نموده ایم. در ادامه قیمت هر فصل پایان نامه ارشد به تفکیک ارائه خواهد شد. قیمت انجام پروپوزال ارشد: ۴۰۰ الی ۸۰۰ قیمت پایان نامه ارشد فصل اول و فصل دوم پایان نامه ارشد: ۴۰۰ الی ۹۰۰ قیمت پایان نامه ارشد فصل سوم پایان نامه ارشد: ۳۵۰ الی ۸۰۰ قیمت پایان نامه ارشد فصل چهار و پنج پایان نامه ارشد: ۸۰۰ الی ۱۸۰۰

    هزینه انجام صفر تا صد پایان نامه ارشد: بستگی به موضوع ارائه شده دارد.

    قیمت های فوق تقریبی بوده و دانشجو می تواند جهت کسب اطلاعات دقیق از قیمت نوشتن پایان نامه با کافه یادداشت  در ارتباط باشد.

    با توجه به تخصصی بودن و دشواری نگارش پایان‌ نامه و به‌ویژه رساله، کمک گرفتن از استادان و مشورت با متخصصان رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی این مقاطع ضروری است. کافه یادداشت با همکاری بسیاری از کارشناسان باتجربه و متخصص آماده ارائه مشاوره و راهنمایی دانشجویان و پژوهشگران در همه رشته‌ها و گرایش‌هاست.برای سفارش پایان نامه می توانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید و قیمت پایان نامه ارشدتان را از ما بخواهید.

    بهتر است بخوانید! انجام پروپوزال ارشد و تز دکتری با راحت ترین و سریع ترین روش ممکن!

    مراحل دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد

    پس از تکمیل و اصلاح پایان نامه باید از استاد راهنما درخواست کنید که روزی را برای دفاع از پایان نامه مشخص کنند؛ دقت داشته باشید که در جلسه پایان نامه بهتر است پاورپوینتی از مطالب پایان نامه به صورت خلاصه همراه خود داشته باشید. شاید اینطور تصور شود که دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد زمانی اتفاق می افتد که پایان نامه تمام شده و استاد راهنما آن را تایید کرده باشد. در صورتی که این فرض غلط است و برای دفاع از پایان نامه ارشد نیز باید مراحلی را گذراند که یکی از مهم ترین آن مراحل، ثبت درخواست دفاع در سامانه گلستان دانشگاه (پیام نور) خود می باشد.

    طبق قوانین جدید که برای انجام پایان نامه ارشد تعیین شده، دانشجو پس از اتمام کار نگارش پایان نامه باید یکبار مطالب خود را در سایت ایرانداک بارگذاری کرده و میزان شباهت اطلاعات کل پایان نامه خود با سایر پژوهش را به دست آورد. اگر این شباهت بالاتر از درصد مشخص شده دانشگاه نبود (اگر درصد شباهت بالاتر از ۳۰ درصد باید دوباره وارد فاز ویرایش پایان نامه شوید)، می تواند به سامانه گلستان مراجعه کرده و از بخش پیشخوان آموزشی به ثبت درخواست دفاع و بارگذاری فایل پایان نامه خود نماید.

    دانشجویان توجه داشته باشد که از زمان ثبت درخواست تا زمان دفاع از پایان نامه ارشد می بایست ۱۵ روز فاصله وجود داشته باشد، در غیر این صورت اقدامات لازم آموزشی برای ارائه تاریخ دفاع پایان نامه شما از سوی دانشگاه انجام نخواهدشد. مدتی پس از ثبت درخواست در سیستم، اساتید راهنما، مسئول آموزش و مسئول دفاعیه های کارشناسی ارشد دانشگاه به تایید درخواست شما پرداخته و شما منتظر اعلام تاریخ دفاع خود خواهید ماند.

    در این مدت اساتید داور نیز از سوی دانشگاه برای شما مشخص خواهند شد. اساتید داور پایان نامه کارشناسی ارشد معمولا دو نفر بوده که یکی از آن ها داور داخلی یعنی از خود دانشگاه و دیگری داور خارجی از دانشگاهی دیگر می باشد. به دانشجویان توصیه می شود در روز دفاع سر ساعت در محل برگزاری جلسه حضور داشته و بدون استرس به بیان یافته ها و فعالیت تحقیقی خود بپردازند. در انتهای جلسه دفاع ارشد، از داوران داخلی و خارجی خواهش می شود که اصلاحیه ها و یا انتقادات خود بر پایان نامه را اعلام دارند. پس از پرسش و پاسخ هایی که از دانشجو می شود، نمره نهایی او اعلام شده و دانشجو باید در طی مدت زمان مشخص شده اصلاحات کار پژوهشی خود را انجام دهد

    سوالات داوران در روز دفاع از پایان نامه پس از نگارش پایان نامه

    حساس‌ترین روز دوران تحصیل دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری روزی است که باید از پایان‌نامه‌شان دفاع کنند؛ جلسه‌ای که نمایانگر مطالعات و زحمات چندساله دانشجو و بار علمی اندوخته وی در مقطع تحصیلی‌اش و انجام پایان نامه است و نمره‌ای که از استادان و هیات داوران آن روز بگیرد، در ادامه تحصیلات و آینده شغلی او بسیار موثر خواهد بود. جلسه دفاع از پایان‌نامه از ۳۰ تا ۴۰ دقیقه مختص دانشجوست تا به صورت شفاهی درباره مراحل پژوهش و چالش‌های مسیر تحقیق گزارش دهد و از دستاوردهای پایان‌نامه‌اش دفاع کند، اما مرحله سخت، پاسخگویی شفاف و دقیق دانشجو به سوالات داوران در جلسه دفاع از پایان‌نامه است؛ دانشجو باید بتواند با تسلط کامل به سوالات داوران در جلسه دفاع از پایان‌نامه پاسخ دهد، چراکه میزان تسلط او، اشرافش بر موضوع و حواشی آن و نیز به‌روز بودن اطلاعاتش در جلب نظر داوران بسیار موثر است.

    لزوم تهیه فهرستی از پرسش‌های احتمالی

    پیش‌بینی سوالات داوران در جلسه دفاع از پایان‌نامه تا حدی امکان‌پذیر است و همان‌طور که بارها در مطالب مشابه تاکید کردیم، یکی از مراحل آماده‌سازی دانشجو برای جلسه دفاع از پایان‌نامه به همین مسئله اختصاص دارد. از قبل می‌دانید که هر یک از اعضای هیات داوران در طول جلسه ممکن است از شما سوالاتی بپرسد و بدیهی است که سوالات داوران در جلسه دفاع از پایان‌نامه در زمینه موضوع تحقیقات شما خواهد بود؛ بنابراین شما باید سوالات احتمالی را بنویسید و پاسخ‌های مناسب و قانع‌کننده برای آن‌ها آماده کنید. البته لازم نیست جملات پاسخ را حفظ کنید؛ مفاهیم را خوب درک کنید و در جلسه توضیح دهید تا کاملا طبیعی و جذاب باشد.

    نمونه سوالات داوران در جلسه دفاع از پایان‌نامه پس از نگارش پایان نامه

    یادتان باشد قبل از اینکه تایم دفاع خودتان فرابرسد حتما در جلسه دفاعیه بقیه دانشجویان شرکت کنید تا از روند این دفاعیه و سوالات داوران مطلع شوید، هنگامی که شما در این جلسه شرکت میکنید متوجه خواهید شد که یک سری از سوالات بین دفاعیه ها مشترک و قابل پیش بینی هستند؛ما در اینجا تعدادی از این سوالات را برای شما اماده کرده ایم.

    ۱٫         انگیزه شما از انتخاب این موضوع برای پایان‌نامه چه بود و چرا این موضوع را انتخاب کردید؟

    ۲٫         خلاصه یک‌خطی پایان‌نامه‌تان چیست؟

    ۳٫         آیا می‌توانید پایان‌نامه‌تان را در پنج دقیقه خلاصه کنید؟

    ۴٫         چه موضوعات مهم، موانع یا فضاهای خالی در زمینه پژوهشی شما وجود دارد؟

    ۵٫         شما به کدام یک از موارد فوق پرداخته‌اید؟

    ۶٫         چرا موضوع تحقیق شما ارزش حل کردن را دارد؟

    ۷٫         پرسش پژوهش شما چگونه پدیدار شد؟

    ۸٫         تاثیرگذارترین افراد در پیشرفت این علم چه کسانی هستند؟

    ۹٫         آخرین یافته‌های مهم در این زمینه چیست؟

    ۱۰٫       چقدر پژوهش شما نو و جدید است و چه نوآوری‌هایی دارد؟

    ۱۱٫       چه آثاری به کار شما بیشترین شباهت و نزدیکی را دارد؟

    ۱۲٫       تصمیم‌گیری‌های مهم موثر در پژوهش شما چه بود؟

    ۱۳٫       چرا این روش تحقیق را انتخاب کردید و از آن چه چیزی به دست آوردید؟

    ۱۴٫       روش تحقیق شما چه برتری بر روش‌های گذشته داشت؟

    ۱۵٫       چه روش‌های جایگزینی وجود داشت؟

    ۱۶٫       در روش تحقیق‌تان چه محدودیت‌هایی وجود داشت؟

    ۱۷٫       مهمترین و سخت‌ترین موانع و مشکلاتی که در کارتان وجود داشت و شما از آن عبور کردید، چه بود؟

    ۱۸٫       یافته‌های کلیدی شما چه بود؟

    ۱۹٫       چقدر یافته‌های شما از نظر آماری مهم هستند؟

    ۲۰٫       مهم‌ترین دستاورد شما چیست؟

    ۲۱٫       کدام یک از یافته‌های شما جالب‌تر است و چرا؟

    ۲۲٫       قوی‌ترین و ضعیف‌ترین قسمت پژوهش‌تان کدام است؟

    ۲۳٫       پژوهش شما چه تاثیری بر پیشرفت دانش دارد؟

    ۲۴٫       کاربردهای عملی تحقیق شما چیست؟

    ۲۵٫       چه جنبه‌هایی از پژوهش‌تان را منتشر کرده‌اید یا منتشر خواهید کرد و به چه دلیل؟

    ۲۶٫       ارتباط کارتان با سایر محققان چیست؟

    ۲۷٫       چه موضوعات و مواردی را برای ادامه کار پیشنهاد می‌کنید؟

    ۲۸٫       پیشنهاد و توصیه شما به سایر محققان در این زمینه چیست؟

    یادتان باشد در جلسه ی دفاعیه اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و به خوبی گوش دهید، نیازی نیست تمامی سوالات داوران را بلد باشید، زمانی که به سوالاتی برخورد کردید که جواب انرا نمی دانستید فقط بگویید نمی دانم و هیچ کس از شما انتظار ندارد که جواب تمامی سوالات را بدانید.همچنین اگر سوالات داوران برای شما نامفهوم بود حتما از انان بخواهید که سوال خود را بیشتر توضیح دهند. از سیاست‌های موفق در اداره جلسه دفاع از پایان‌نامه، شروع خوب داشتن و به چالش کشیدن داوران و درگیر کردن ذهن مخاطبان است؛ این کار باعث می‌شود که فضا خسته‌کننده نشود و جلسه جذاب و پرنشاط برگزار شود. یادتان باشد به نظرها و پیشنهادهای داوران با دقت و احترام گوش کنید و به پرسش‌های آن‌ها با صبوری و آرامش پاسخ‌هایی واضح بدهید.

    استفاده از مشاوره چه تاثیری در فرآیند نوشتن پایان نامه دارد؟

    مشاوره با مشاور خبره باعث میشود پایان نامه سریع تر نوشته شود و دقت و کیفیت بیشتری داشته باشد و جامع تر باشد،همچنین مشاوره باعث می‌شود دانشجویان به شکل جامع‌تر و کامل‌تری به موضوع و همه جزئیات و نکات مهم آن بپردازند. در کافه یادداشت انجام پایان نامه تضمینی بی قید و شرط انجام می شود.

    خدمات مشاوره پایان نامه چگونه به دانشجویان در نوشتن پایان نامه کمک می‌کند؟

    ۱٫مسیریابی درست: مشاور قوی و حرفه‌ای با شفاف‌سازی مسیر صحیح انجام پروژه و آگاه‌سازی جزئیات در سرعت و کیفیت عملکرد دانشجویان موثر است.

    ۲٫اجرای کامل قوانین: مشاور مجرب دانشجویان تمامی قوانین را به دانجشو گوشزد میکند که موردی از قلم نیوفتد.

    ۳٫پیشگیری از دوباره‌کاری: مشاور حرفه‌ای موجب پیشگیری از دوباره‌کاری و جلوگیری از اتلاف وقت و زمان می‌شود و اجازه نمی‌دهد پژوهشگر با کپی‌کاری از کیفیت پایان‌نامه بکاهد.

    ۴٫جلوگیری از خطا: مشاور خوب و باتجربه از خطای پژوهشگر در طول مسیر جلوگیری می‌کند.

    ۵٫همه‌جانبه‌نگری: مشاور کمک میکند کلیات و جزئیات به صورت کامل نوشته شوند و موردی از قلم نیوفتد.

    ۶٫قت در جزئیات: توجه و دقت به جزئیات در ارتقای کیفیت پایان‌نامه موثر است.

    ۷٫برنامه‌ریزی و زمان‌بندی منطقی: استفاده از کمک یک مشاور به دانشجو کمک میکند که پایان نامه خود را طبق زمان بندی منظم به داشنگاه تحویل دهد.

    ۸٫سرعت عمل:انجام اصولی پایان نامه از اول باعث میشود از اتلاف وقت جلوگیری شود.

    ۹٫دوری از استرس: پیش رفتن در مسیر درست و انجام به‌موقع مراحل تحقیقات موجب آرامش دانشجو خواهد شد.

    ۱۰٫افزایش خلاقیت: انجام پایان نامه به صوت اصولی و با زمان بندی مشخص باعث افزایش خلاقیت، نوآوری و ایده‌پردازی دانشجو می شود

    ۱۱٫ کسب نتیجه بهتر: با توجه به تسلط مشاور بر تمامی جوانب پایان نامه نتیجه ی بهتری از انجام پایان نامه قابل اجرا خواهدبود.

    ۱۲٫ افزایش اعتماد به ‌نفس: انجام اصولی و منظم پایان نامه به اعتماد به نفس دانشجو می افزاید

    چرا برای مشاوره نگارش پایان نامه کافه یادداشت را انتخاب کنیم؟

    کافه یادداشت از همکاری محققان توانمند و استادان بنام و متخصص بهره می‌برد و سابقه درخشانی در زمینه مشاوره نگارش پایان‌ نامه در بین موسسات معتبر و فعال کشور دارد. کافه یادداشت موسسه‌ای موفق و خوشنام است که سال‌هاست در تمام مراحل انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مشاوره حرفه‌ای می‌دهد و تا رسیدن به نتیجه عالی و اطمینان از رضایت دانشجویان همراه آنان است.

    سفارش پروژه دانشگاهی

    • مثلا: پایان نامه - ترجمه

    سوالات متداول

    پروپزال چیست و چگونه باید آن را بنویسم؟

    در پروپزال شما باید موضوعی که قصد کار بر روی آن را دارید به علاوه اهداف ، روش ها و به طور کلی پیش نویسی از کار پژوهشی خود را ثبت کنید و در صورت تایید استاد راهنما ، می توانید نگارش پایان نامه را آغاز نمایید.

    پایان نامه شامل چند فصل است؟

    پایان نامه شامل 5 فصل است.

    برای انتخاب موضوع پایان‌نامه باید چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

    انتخاب موضوع اولین و اصلی ترین موضوع در نگارش پایان نامه می باشد.یکی از مهم ترین موضوعات در انجام پایان نامه انتخاب موضوعی است که تکراری نباشد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *