اصلاح پایان نامه ارشد + ویرایش فرمت پایان نامه + ویرایش تمام فصول!

,
ویرایش پایان - اصلاح پایان نامه - ویرایش فرمت پایان نامه
  • وجود یک دستورالعمل مشخص و یکسان برای نگارش و تدوین پایان نامه‌ های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، نه تنها به بهبود کیفیت پایان نامه و تحقیقات علمی و پژوهشی کمک می‌کند، بلکه امکان استفاده بهتر و مطلوب تری را برای دانشجویان دیگر که درصدد ادامه این پژوهش هستند فراهم می‌کند.

    به همین علت، ویرایش پایان نامه، ویرایش فرمت پایان نامه بعد از نگارش آن و رفع ایرادات پایان نامه امری حیاتی تلقی می‌شود و دانشجو یا پژوهشگر ملزم به اصلاح پایان نامه (Thesis revision) خود بر اساس این دستورعملهای واحد است.

    بهترین سایت ترجمه که سابقه درخشانی در زمینه رفع ایرادات پایان نامه و ویرایش فرمت پایان نامه در کارنامه خود دارد، در این مقاله بر آن شده است تا اصول و فنون اصلاح پایان نامه را به زبانی ساده و روان بیان کند و نکات ارزشمندی را در خصوص ویرایش فرمت پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکترا به شما همراهان عزیز ارائه دهد. پس اگر مرحله نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری خود را به پایان رسانده اید و اکنون قصد اصلاح پایان نامه یا رفع ایرادات پایان نامه خود را دارید، به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید!

     

    تیم متخصص کافه یادداشت، با تضمین کیفیت و تحویل به موقع آماده ارائه خدمات به شما عزیزان برای انجام پایان نامه دانشگاهی می باشد. با اعتماد به تیم ما، پایان نامه ایده‌آل خود را ارائه کنید. راهنمایی متخصصان ما در انتظار شماست. با شماره 09359816287 در تماس باشید.

    بازخوانی و اصلاح پایان نامه توسط کافه یادداشت چگونه انجام می شود؟

    برای اینکه اصلاح پایان نامه ارشد، یا دکتریِ خود را به تیم کافه یادداشت بسپارید، کاملا طبیعی است که لازم باشد بدانید دقیقا چه نوع ویرایش هایی بر روی پروژه شما انجام می شود. یا اینکه می توانید تنها برای ثبت سفارش یک نوع ویرایشِ خاص اقدام کنید یا خیر. سپس می توانید در مورد قیمت اصلاح پایان نامه در مجموعه‌ی ما تحقیق نمایید و آن را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید.

    در کافه یادداشت برای اصلاح پایان نامه ارشد و دکتری سه حالت ثبت سفارش با یک ویراستار آماتور یا حرفه ای قابل انجام است که انتخاب ِآن به شما بستگی دارد:

    ویرایش پایان نامه و اصلاحرفصل ۴ و ۵ پایان نامه

    سه مرحله مهم اصلاح پایان نامه

    یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکترا برای ویرایش فرمت پایان نامه و یا اصلاح پایان نامه خود، با سه مرحله ویرایشی روبرو است.

    بد نیست بخوانید!

    انجام پایان نامه ارشد مدیریت تمامی گرایشات + پشتیبانی 24 ساعته!

    ویرایش ظاهری پایان نامه

    اولین مرحله اصلاح پایان نامه ویرایش ظاهری آن است که شامل مواردی مانند چیدمان مطالب و صفحه آرایی می‌باشد. در این خصوص هر دانشگاهی برای خود یک شیوه نامه اختصاصی طراحی و تدوین کرده است که دانشجو باید این شیوه نامه را از سایت اختصاصی دانشگاه خود دانلود نماید و مطابق با دستورالعمل‌های ارائه شده، به ویرایش فرمت پایان نامه خود بپردازد. شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه گزاف – یعنی پرداخت قیمت اصلاح پایان نامه به صورت کامل، برای ویرایش های تخصصی، ظاهری و فنی –  و تنها با پرداخت قیمت اصلاح پایان نامه ارشد ِکاملا مقرون به صرفه در کافه یادداشت، درخواست ویرایش پایان نامه سطح یک (فنی) را ثبت نمایید.

    در این سطح فقط بازخوانی و بررسی ساختار نوشتاری پایان نامه انجام می شود. مثلا بررسی و رفع خطاهای نگارشی، دستور زبانی، درج علائم سجاوندی، درج نشانه هایی که به خوانش متن کمک می کند و غیره. شما میتوانید در زمان ثبت سفارش قید کنید که کدام یک از صفحات ِپایان نا‌مه‌تان به طور دقیق تر و حساس تر به صورت فنی بررسی شود، و کدامیک به صورت عادی.

    در رفع ایرادات پایان نامه در این مرحله، این موارد بررسی می‌شود:

    1. صفحه‌بندی (حاشیه گذاری صفحات، شماره گذاری صفحات و غیره)
    2. اعمال نوع و اندازه فونت خواسته شده
    3. تنظیم فهرست برای فصول
    4. تنظیم پاورقی ها
    5. تنظیم منابع بر اساس فرمت خواسته شده

    ویرایش فنی پایان نامه

    برای ویرایش و انجام اصلاحات پایان نامه ارشد و دکتری در تیم کافه یادداشت در مرحله بعدی – یعنی پس از ویرایش ظاهری، بیشتر تمرکز بر روی اندازه صفحات، تنظیم شماره صفحات، تنظیم فاصله متن و حاشیه، فرمت بندی نمودن اسامی فصل های پایان نامه، تنظیم براساس اندازه کلمات طبق زبان (مثلا فارسی و انگلیسی)، و غیره می باشد. البته این تنها بخشی از کارهایی است که بر روی پایان نامه شما در این مرحله انجام می شود و قید کردن کلیه‌ی آنها در این مطلب ممکن نیست. این مرحله معمولا – به نسبت سطح اول – بیشتر درخواست می شود، به این خاطر که یک پکیج کامل به حساب می آید

    در این مرحله از ویرایش فرمت پایان نامه ، ویراستار به تصحیح غلط های املایی و نگارشی اقدام می‌نماید. موارد زیر در این مرحله از انجام اصلاحات پایان نامه انجام می‌شود:

    1. بررسی رعایت فاصله و نیم فاصله بین کلمات
    2. تنظیم پاراگراف ها
    3. بررسی علائم نگارشی مانند پرانتز، ویرگول، دو نقطه و غیره
    4. اصلاح اعداد و اعشار بکار رفته

    ویرایش تخصصی و علمی متن

    در این مرحله از اصلاح پایان نامه ، توجه ویراستار به محتوا و مفاهیم تخصصی متن معطوف می‌شود. به این معنا که پس از اصلاح پایان نامه ، خبری از جملات مبهم و گنگ نباشد. مطالب بصورت گویا، روان و ساده بیان شده باشند و جملات بیش از حد کوتاه یا طویل نباشند. در این قسمت از ویرایش فرمت پایان نامه است که واژگان تکراری، لغات عامیانه و کلمات و عبارات ناقص حذف شده و جملات از نظر محتوایی و معنایی بررسی می شوند. خطاهای دستوری و ساختاری موجود در متن نیز در این مرحله از اصلاح پایان نامه رفع می‌شوند با این کار می توان تا حد زیادی از سرقت ادبی در پایان نامه جلوگیری کرد.

    با اینکه بسیاری از اساتید راهنما قبل از دفاع، اشکالات تخصصی مربوط به پایان نامه را برای دانشجو انجام می دهند و یا آنها را تذکر می دهند، اما بهتر است شما پیش از اعلام استاد راهنما ویرایش پایان نامه خود را به کافه یادداشت بسپارید تا از لحاظ تخصصی و به صورت دقیق بررسی موضوع، اهداف، چکیده، نوآوری ها، مقایسه ها، مطالعات و غیره مورد بررسی قرار گیرد. البته تفاوتی ندارد که موضوع و حوزه‌ی تخصصی پایان نامه شما چیست، زیرا در تیم کافه یادداشت برای رفع ایرادات پایان نامه ارشد و دکتری، محدودیت اهمیت ندارد.

    با این حال اگر هنوز کار نوشتن پایان نامه شما به اتمام نرسیده است و در مراحل تدوین و نگارش آن هستید، قبل از مطالعه این مقاله، به لینک زیر سری بزنید!

    https://cafeyadasht.ir/blog/processes-of-doing-thesis/

    ویرایش پایان نامه

    ویرایش فصل ۴ و ۵ پایان نامه

    در پایان نامه ارشد یا دکتری، فصل ۴ معمولا مربوط به تحلیل داده ها و فصل ۵ در هم درباره نتایج بدست آمده از پژوهش و رد یا تایید فرضیات پیشنهاد شده می‌باشد. در فصل ۴ که فصل تحلیل آماری خوانده می‌شود، دانشجو باید نتایج آماری و داده‌هایی که بدست آورده است را بیان کند؛ در فصل چهار پایان نامه مواردی مانند خلاصه سازی داده‌ها، کدگذاری داده‌ها و نمایش داده‌ها با نمودارها و جداول مختلف صورت می‌گیرد.

     در واقع در فصل چهار پایان نامه شما نتایج و اطلاعاتی را ارائه می‌کنید که در فصل پنج باید این نتایج را تفسیر کنید. در فصل ۵ نیز به تحلیل داده ها، بحث و نتیجه گیری درمورد موضوع مورد پژوهش می‌پردازد.

    فصل ۴ و ۵ مهم ترین فصول پایان نامه هستند، چرا که این بخش ها در جلسه دفاع مورد بررسی دقیق داوران قرار می‌گیرند و به گونه‌ای تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت پژوهشگر هستند؛ زیرا قرار است در این فصل‌ها ادعاهای پژوهشگر اثبات شود و اطلاعاتی که دانشجو بدست آورده است از نظر کیفی و کمی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

    پس همانطور که بیان شد اگر نگارش فصل ۴ و ۵ پایان نامه بدون ویراستاری و بازخوانی باشد، ممکن است کل پروژه را زیر سوال ببرد. وجود هرگونه خطای نگارشی و علمی از ارزش متن پایان نامه می‌کاهد و شانس دانشجو را برای قبولی پایان نامه اش کم می‌کند؛ به همین علت ادیت (edit) و ویرایش فصل ۴ و ۵ باید بلافاصله بعد از نگارش پیایان نامه صورت بگیرد. دانشجو جهت ویراستاری متن پایان نامه و ویرایش اعداد و داده‌های آماری فصل ۴ و ۵، می تواند از متخصصین در این زمینه مشاوره بگیرد تا از کیفیت کار پایان نامه خود مطمئن شود.

    اصلاحیه پایان نامه چگونه است؟

    اصلاحیه پایان نامه، به معنای اصلاح و تصحیح نسخه نهایی پایان نامه است که پس از تکمیل و تحویل به دست استاد راهنما، ممکن است نیاز به اصلاحات و تغییراتی داشته باشد. در این مرحله، دانشجو می‌تواند با استفاده از بازخورد استاد راهنما و دیگر افراد مرتبط، نسخه نهایی پایان نامه خود را تصحیح کند.

    اصلاحات پایان نامه شامل بررسی و اصلاح اشکالات متنی، املایی و گرامری، تنظیم فهرست‌ها و نمایه‌ها، تغییرات در قالب و ساختار پایان نامه و بهبود شیوه نگارش و بیان است. برای این کار، دانشجو باید نسخه نهایی پایان نامه خود را با دقت مطالعه کرده و اشکالات را شناسایی کند. سپس، با توجه به بازخورد استاد راهنما و نیز تحقیقات بیشتر، تغییرات لازم را اعمال کرده و نسخه نهایی پایان نامه خود را ارسال کند.

    همچنین، پیشنهاد می‌شود که دانشجو با استفاده از ابزارهای گرامری و املایی مانند نرم افزارهای آموزشی زبان، اشکالات نوشتاری خود را برطرف سازد و برای رفع ایرادات پایان نامه خود اقدام کند. این روش برای بهبود شیوه نگارش و بیان، مطالعه کتاب‌های آموزشی نگارش و بازبینی پایان نامه‌های دیگران می‌تواند مفید باشد.

    در مجموع، ویرایش پایان نامه ارشد و دکترا یک فرآیند زمان‌بر و پیچیده است که نیازمند توجه و دقت بالای دانشجو است. با انجام این فرآیند به صورت دقیق و کامل، دانشجو می‌تواند نسخه نهایی پایان نامه خود را به شکلی بهتر و کامل‌تر ارائه دهد.

    هزینه اصلاحات پایان نامه چقدر است؟

    طیف قیمت اصلاح پایان نامه و دستمزد فردی که به اصلاح پایان نامه می‌پردازد، به عوامل مختلف و متنوعی بستگی دارد. بعضی مواقع خود دانشجو به علم ویراستاری مسلط بوده و با قواعد نگارشی و املایی نیز آشناست، در این صورت خود او به ویرایش فرمت پایان نامه اقدام می‌نماید. اما گاهی موارد دانشجو یا پژوهشگر به این قواعد مسلط نیست و یا این که با وجود مشغله‌های دیگری مانند آماده شدن برای جلسه دفاع، وقت رفع ایرادات پایان نامه خود را ندارد؛ در این حالت است که کار اصلاح پایان نامه را به یک فرد متخصص می‌سپارد. دستمزد این شخص بسته به موارد زیر متفاوت است:

    1. نوع ویرایش ( ظاهری، فنی، تخصصی)
    2. زمان ویرایش (فوری یا معمولی)
    3. تجربه و تسلط ویراستار (حرفه‌ای یا آماتور)

    افزون بر سفارش ویرایش فرمت پایان نامه به شخص ویراستار، این کار از طریق سایت های آنلاین ویراستاری نیز انجام می‌شود. نیروهای متخصصی که در این سایت ها مشغول به کار هستند، از روش‌های مختلف آنلاین یا غیرآنلاین به دانشجویان کمک می‌کنند تا متن‌های پایان ‌نامه ‌شان را ویرایش نمایند.

    سایت کافه یادداشت نیز یکی از سایت های بسیار معتبر و با تجربه در زمینه ویرایش فرمت پایان نامه می‌باشد که اگر تمایل داشتید می‌توانیدبا شماره ۰۹۳۵۹۸۱۶۲۸۷ تماس بگیرید.

    انواع نرم افزار و سایت اصلاح پایان نامه

    علاوه بر سایت های آنلاین و موسسات غیر آنلاین ویراستاری، می توانید برای ویرایش فرمت پایان نامه خود از نرم افزارهای ویراستاری کمک بگیرید. نرم افزار اصلاح پایان نامه با مشخص کردن اشتباهات املایی و نگارشی، اصلاح پایان نامه را برای شما راحت‌تر می‌کند.

    تیم بزرگ کافه یادداشت ، که تنها هدفش بهبود کیفیت پایان نامه شما و درخشیدن آن در جلسه دفاع می‌باشد، در ادامه به معرفی چندین نرم افزار ویراستاری پرداخته است تا شما بتوانید به کمک آنها به اصلاح پایان نامه خود اقدام نمایید.

    1. نرم افزار ویرایش فارسی ویراستار

    این نرم‌افزار ویرایشی پس از نصب در محیط ورد  ظاهر می گردد و به آسانی می‌توانید از آن بهره ببرید. البته این نرم افزار خالی از خطا نیست، به این معنا که نباید برای پروژه تان تنها به ویراستار متکی باشید، بلکه بهتر است بعد اتمام کارتان با این نرم ‌افزار، دوباره مطالبتان را بررسی نمایید. ولی در کل، نرم افزار ویراستیار می‌تواند تعداد زیادی از نکات ویرایشی را در متن‌ پایان نامه پیاده‌سازی کند.

    https://soft98.ir/software/office/2585-Virastyar.html

    1. سایت ویرایش همینگوی

    سایت همینگوی به شما کمک می‌کند تا خوانایی متن خود را بهبود ببخشید. این سایت طول جملات متن شما را بررسی کرده و در خصوص چگونگی کاهش قیدها و ساده کردن متن پیشنهاداتی را ارائه می‌نماید. ویژگی منحصر به فرد این سایت که می‌توانید در پروژه خود از آن استفاده نمایید این است که به شما نمره ای در مورد خوانایی متن و معیارهایی مثل تعداد کلمات، جملات و پاراگراف‌ها می‌دهد که این نمرات در روند ویرایش فرمت پایان نامه تان بسیار حائز اهمیت است.

    http://www.hemingwayapp.com/

    از کجا برای اصلاحات پایان نامه اقدام کنم؟

    همانطور که ملاحظه کردید، شرایط برای شما دانشجوی گرامی جهت اصلاح پایان نامه ارشد و دکتری منعطف است. این انعطاف برای کاهش قیمت اصلاح پایان نامه و عدم فوت وقت ارزشمندتان در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می کنیم دست کم یک همکاریِ موفق را با ما تجربه کنید، تا بهتر بتوانید متوجه کیفیت خدمات و پایین بودن قیمت اصلاح پایان نامه در کافه یادداشت شوید. برای شروع می توانید با ما تماس حاصل کنید و مشاوره دریافت نمایید یا اینکه به سراغ صفحه‌ی ثبت سفارش بروید.

    در آخر باید گفت که بهترین و مطمئن ترین گزینه برای مشاوره پایان نامه‌، بهرگیری از ویراستاران حرفه‌ای است. این متخصصان به شما در گرفتن نمره‌ای بهتر کمک کنند مهم‌تر از آن اجازه نمی‌دهند که بخاطر وجود غلط‌های جزئی نگارشی، فنی و یا محتوایی، مورد نقد استادانتان قرار بگیرید و نمره دلخواهتان را بدست نیاورید.

    تیم کافه یاداشت که افزون بر ترجمه پایان نامه و ترجمه متون تخصصی ، ارائه دهنده تمامی خدمات در خصوص کار پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد، کاملا آماده است تا با کمک ویراستاران زبده و متخصص خود به کمک شما بیاید و شما را در رسیدن به مدارج علمی بالا یاری رساند.

     

    سایت ما دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد اعتماد پرداخت است و اساتید مجرب ما به شما اطمینان می دهند کاری بی نقص و پشتیبانی درخور تحویل شما دانجشویان عزیر دهند.

    قیمت پایان نامه ارشد و قیمت تز دکتری یا حتی پروپوزال ارشد به رشته، گرایش، زمان تحویل و محقق بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت با ما تماس بگیرید.

    نحوه پرداخت در سایت ترجمه و مشاوره پایان نامه کافه یادداشت به صورت: نصف برای شروع و مابقی موقع تحویل است.

    ایراداتی که استاد به پایان نامه شما وارد می کند اگر موجب تغییر در موضوع یا بازنویسی فصول پایان نامه تان نشود، هیچ هزینه مازادی نخواهد داشت.

    همکاران ما در کافه یادداشت در ساعات اداری آماده خدمت رسانی به شما دانشجویان عزیز می باشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    4 پاسخ
      • احسان عطایی
        احسان عطایی گفته:

        سلام روز بخیر اصلاحات پایان نامه بسته به کامنت استاد و ایرادات فصول قیمت متفاوتی دارد محمد جان ولی به طور کلی میشه گفت از 400 تومن تا 4 میلیون تومن متغیر

        پاسخ
      • احسان عطایی
        احسان عطایی گفته:

        سلام وقت بخیر قیمت رفع ایردات پایان نامه بسگی به کامنت هایی داره که استاد روی کار داده
        لطفا کار رو برامون داخل تلگرام یا واتساپ به شماره 09359816287 بفرستید تا قیمت دقیقی بتونیم بهتون بدیم. به طور کلی قیمت ویرایش پایان نامه نیاز به بررسی دقیق داره باتشکر

        پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *