اصطلاحات لاکچری انگلیسی برای جمع دوستان و رو کم کنی!

,
اصطلاحات لاکچری انگلیسی - اصطلاحات با کلاس انگلیسی
  • اصطلاحات و لغاتی که هر کس در سخنانش بکار می‌برد، بی شک نشانگر شان و شخصیت اوست. سخن گفتن به زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به این معنا که همان طور که استفاده از لغات پرمعنا و اصطلاحات با کلاس انگیسی اعتبار و قدرت نفوذ کلام شما را افزایش می‌هد، بکاربردن اصطلاحات منسوخ و قدیمی و یا کلمات بی‌معنی و نامناسب بجای اصطلاحات لاکچری انگلیسی ، کاهش تاثیرپذیری کلام شما را به دنبال خواهد داشت. در این مقاله سایت کافه یادداشت درصدد است تا به بیان اصطلاحات جذاب انگیسی یا اصطلاحات با کلاس انگلیسی بپردازد و همچنین برخی از تفاوتهای اصطلاحات لاکچری انگلیسی در جمع های دوستانه و اصطلاحات با کلاس انگلیسی در جمع‌های رسمی را بیان کند.

    اصطلاحات لاکچری انگلیسی + کلمه های باکلاس انگلیسی

    مطمئنا به عنوان یک زبان آموز برای شما هم پیش آمده است که در جمعی دوستانه یا یک قرار کاری احساس کنید که چقدر خوب می‌شد اگر در این موقعیت یا مثلا در جواب فلان کس یکی از اصطلاحات با کلاس انگیسی یا اصصلاحات لاکچری انگیسی را بکار می‌بردید تا جذاب تر به نظر برسید و یا در مقابل همکارتان فرد با نفوذ و با اعتباری دیده شوید.
    استفاده از اصطلاحات با کلاس انگلیسی ، سطح اعتماد به نفس شما را نیز بطور چشمگیری افزایش می دهد و باعث می‌شود در جمع‌های دوستانه و رسمی حس بهتری داشته باشید. استفاده از اصطلاحات لاکچری انگلیسی در سخنانتان بیانگر سطح بالای زبان انگلیسی تان می باشد.
    با توجه به اثرات مثبت اصطلاحات لاکچری انگلیسی در سخنانتان، حتما متوجه شده اید که یادگیری اصطلاحات با کلاس انگلیسی و در ذهن داشتن چند مورد از اصطلاحات لاکچری انگلیسی چقدر مهم است. اما سوالی که شاید برای شما پیش بیاید این است که از کجا این اصطلاحات با کلاس انگلیسی را پیدا کنیم؟ وچگونه این اصطلاحات انگلیسی را فرا بگیریم و در صورت نیاز از آنها استفاده کنیم؟ اگر به دنبال پاسخ سوالات خود هستید، با کافه یادداشت همراه باشید!

    میدونید حوزه تخصصی کافه یادداشت که به عنوان بهترین موسسه انجام پایان نامه ارشد شناخته میشه؛ ترجمه تخصصی متون و موارد مربوط به انجام پایان نامه است؟

    اصطلاحات لاکچری انگلیسی چگونه اصطلاحاتی هستند؟

    کلمه لاکچری (luxury) در زبان انگلیسی به معنای هر چیز لوکس و تجمل آمیز می‌باشد. عبارات و اصطلاحات لاکچری انگلیسی در واقع همان اصطلاحات با کلاس انگلیسی هستند که انگلیسی زبانان نیتیو از آنها استفاده می‌کنند. افزون بر تعداد زیاد اصطلاحات لاکچری انگلیسی که وجود دارد، هر روز و با پیشرفتهای متعدد در حوزه‌های مختلف، به تعداد این اصطلاحات با کلاس انگلیسی افزوده می‌شود که این کار روند یادگیری و حفظ آنها را مشکل می‌سازد. در نظر بگیرید که شما با لیست بی‌پایانی از اصطلاحات با کلاس انگلیسی روبرو هستید که به نظرتان همه‌شان جذاب و باحال هستند و دوست دارید در جای خودش آنها را استفاده کنید، اما حفظ کردن همه این اصطلاحات باحال انگلیسی اگر غیر ممکن نباشد، کاری بسیار دشوار و کسل‌کننده‌ خواهد بود؛ که حتی در صورت حفظ کامل این اصطلاحات با کلاس انگلیسی ، همیشه نگرانی فراموشی آنها همراه شما خواهد بود.
    برای حل چنین مشکلی، سایت کافه یادداشت ، به عنوان بهترین سایت زبان انگلیسی و ترجمه، به شما پیشنهادات و راهکارهای ارزشمندی را برای یادگیری این اصطلاحات جذاب انگلیسی ارائه می‌دهد.
    برای شناخت بهتر معنا و مفهوم اصطلاحات انگلیسی می توانید به این مقاله مراجمه کنید.

    بد نیست بخوانید!

    انجام پایان نامه علوم قضایی ارشد و دکتری در تمامی گرایشات + پشتیبانی 24 ساعته!

    راهکارهای یادگیری اصطلاحات باکلاس انگلیسی

    ۱٫ اصلا حفظ نکنید!
    حفظ کردن اصطلاحات با کلاس انگلیسی اصلا بهترین گزینه نیست. شاید در کوتاه مدت و یا برای آزمون بتوانید آنها را به خاطر بسپارید؛ اما اگر می خواهید به طور طبیعی از آن ها استفاده کنید، باید اصطلاحات با کلاس انگلیسی را به روشی متفاوت یاد بگیرید و بکار ببرید.
    ۲٫ از اصطلاحات انگلیسی برای خود غول نسازید!
    یادگیری اصطلاحات لاکچری انگلیسی درست مانند فراگیری بقیه زبان انگلیسی است، به این معنا که مستلزم زمان و تمرینات منظم و فراوان است. به علاوه لازم نیست که همه اصطلاحات لاکچری انگلیسی یا عبارات باحال انگلیسی موجود را فرا بگیرید، حتی افراد نیتیو نیز تمام اصطلاحات انگلیسی را بلد نیستند! سعی کنید از نگاه وسواسی و ناامیدانه به یادگیری اصطلاحات با کلاس انگلیسی دست بردارید و بجای این که نگران باشید که چقدر از اصطلاحات باحال انگلیسی را هنوز نمی‌دانید، روی اصطلاحات انگلیسی باحال که یادگرفته اید تمرکز کنید و سعی کنید آنها را در مکالمات خود بکار ببرید.
    ۳٫ پیدا کردن معادل در زبان فارسی
    گاهی مواقع یک اصطلاح در هر دو زبان انگلیسی و فارسی یافت می‌شود. به عنوان مثال اصطلاح I am all ears به معنای «من سراپا گوش هستم»، در هر دو زبان کاربرد یکسانی دارند، بنابراین یادگیری آن آسان تر خواهد بود و راحت تر در ذهن شما خواهد نشست. در بعضی موارد نیز با پیداکردن کلمه کلیدی اصطلاح می‌توان مفهوم کلی آن را دریافت.

    بد نیست بخوانید!

    انجام پایان نامه ارشد مدیریت تمامی گرایشات + پشتیبانی 24 ساعته!

    ۴٫ اصطلاحات با کلاس انگلیسی را با شنیدن و خواندن بسیار فرابگیرید

    به سخن اطرافیانتان توجه کنید و ببینید چگونه و کجا یک اصطلاح را استفاده می‌کنند. سعی کنید حدس بزنید که با توجه به موضوع مورد بحث، اصطلاحات لاکچری انگلیسی که دوستانتان استفاده می‌کنند چه معنایی می‌تواند داشته باشد. بعد از فهم اصطلاح، تلاش کنید تا در موقعیت‌های مشابه آن اصطلاح را استفاده نمایید.
    ۵٫ یادداشت کردن
    همان طور که بزرگی گفته است با نوشتن دانش را به بند بکشید، همیشه اصطلاحات لاکچری انگلیسی که در فیلم، موسیقی، پادکست یا صحبت اطرافیانتان می‌شنوید یا عبارات باحال انگلیسی که در کتاب یا مجله‌ای می خوانید را در دفترچه‌ای جداگانه بنویسید. این کار باعث می‌شود تا این اصطلاحات انگلیسی در ذهن شما بنشیند و یادگیری آنها را تسهیل شود. برای این که عبارت انگلیسی که نوشته اید را بهتر به یاد بیاورید، می‌توانید تصویری که شما را به یاد آن اصطلاحات باحال انگلیسی می اندازد نیز در کنار عبارت بکشید؛ این کار تسجم سازی نام دارد.

    بد نیست بخوانید!

    کاهش درصد همانندجویی + راه کارهای رفع مشکل همانندجو!

    اصطلاحات لاکچری انگلیسی برای جمع های دوستانه و رسمی

    نکته حائز اهمیت در خصوص اصطلاحات باحال انگلیسی ، توجه به مکان و موقعیت بکارگیری این عبارات و اصطلاحات است. همانطور که در مکالمات و جلسات رسمی از لغات، عبارات و ساختار انگلیسی متفاوتی استفاده می‌کنیم، باید در انتخاب اصطلاحات لاکچری انگلیسی خود نیز در این محیط های رسمی هوشیار باشیم. به عنوان مثال در هنگام صحبت با رئیس خود اگر کسی از اصطلاح Drop Penny?! به معنای «دوهزاری ات افتاد؟!» استفاده کند، چه بسا که این کار منجر به اخراج او شود! در نتیجه باید اصطلاحات لاکچری انگلیسی یا عبارات باحال انگلیسی مربوط به هر موقیعت و جمعی را یاد بگیریم و در زمان لازم از آنها استفاده نماییم تا با کلاس و لاکچری به نظر برسیم!
    لینک های زیر، اصطلاحات باحال انگلیسی را در موقعیتهای مختلف فراهم نموده اند. اگر دوست داشتید می توانید به آنها سری بزنید!

    اصطلاحات لاکچری انگلیسی

    1. How much bread have u got

    مایه تیله چقد داری؟

    1. No offence

    دور از جون

    1. What a stupid thing I did

    عجب غلطی کردم

    1. Cause my finger

    وقتی چیزی رو به سمت کسی پرتاب میکنیم برای عذر خواهی این اصطلاح رو میگیم

    1. He is so behind

    طرف شوته

    1. Her bark is worse than her bite

    زبونش مثل نیش مار میمونه

    1. Double whamming

    قوز بالا قوز

    1. She’s a liar liar

    یه روده راست تو شکمش پیدا نمیشه

    1. Night night boy

    سوسول

    1. Talk of devils

    حلال زاده است

    1. Apple polisher

    پاچه خوار

    1. Has the penny dropped?

    دوزاریت افتاد

    1. How can I put it into your thick skull?

    چطوری توی کله پوکت فرو کنم

    1. You’ve got belly

    شکم آوردی

    1. Excuse my French

    گلاب به روت روم به دیوار

    1. Apple of someone’s eye

    نور چشمی

    1. But no but

    اما و آخه نداره

    1. Other stuff like this

    یه چیزی تو این مایه ها

    1. I beg you to pray

    التماس دعا دارم

    1. I stuffed my face

    تا خرخره خوردم

    1. I will rip you in half

    دو شقه ات میکنم

    کلمه های باکلاس انگلیسی

    کلمات امروزی لاکچری در زبان انگلیسی معمولاً از واژگانی تشکیل شده اند که به عنوان نشانه‌هایی از شیک و با کلاس بودن در نظر گرفته می‌شوند. این کلمات ممکن است در موارد مختلفی مانند مد، طراحی داخلی، مجلات بازاریابی، تبلیغات و غیره مورد استفاده قرار گیرند.

    برخی از کلمات با کلاس و لاکچری در زبان انگلیسی شامل موارد زیر می‌شوند:

    Luxurious: به معنی لوکس و با کیفیت بالا است و به عنوان صفت برای توصیف محصولات، خدمات و زندگی شخصی استفاده می‌شود.

    Elegant: به معنی شیک و با ذوق است و به عنوان صفت برای توصیف محصولات، خدمات و سبک زندگی استفاده می‌شود.

    Sophisticated: به معنی پیچیده و پیشرفته است و به عنوان صفت برای توصیف محصولات، خدمات و فردی که دارای سلیقه‌ای پیچیده استفاده می‌شود.

    Opulent: به معنی فراوانی و فخمی است و به عنوان صفت برای توصیف چیزی که زیادی ثروتمندانه و لوکس استفاده می‌شود.

    Exquisite: به معنی بی‌نظیر و خارق‌العاده است و به عنوان صفت برای توصیف چیزی که بسیار زیبا و با کیفیت بالا استفاده می‌شود.

    Prestigious: به معنی با شهرت و معروف است و به عنوان صفت برای توصیف چیزی که دارای ارزش و جایگاه مرتفعی استفاده می‌شود.

    Lavish: به معنی بزرگ‌نمایی و پرخرجی است و به عنوان صفت برای توصیف چیزی که شامل مصارف گسترده و پرهزینه استفاده می‌شود.

    Deluxe: به معنی لوکس و با کیفیت بالا است و به عنوان صفت برای توصیف محصولات، خدمات و تجهیزات به کار می‌رود.

    Chic: به معنی شیک و مدرن است و به عنوان صفت برای توصیف سبک زندگی، لباس و مد استفاده می‌شود.

    Glamorous: به معنی با شکوه و جذابیت است و به عنوان صفت برای توصیف چیزی که شامل جذابیت و لطافت استفاده می‌شود.

    همچنین، باید توجه داشت که استفاده از اصطلاحات باکلاس انگلیسی ممکن است در برخی موارد به عنوان نشانه های بی‌خودی و افراطی بودن استفاده شود، بنابراین باید با دقت و معقولیت از آن‌ها استفاده کرد و به نیاز و مناسبت متناسب باشند.

    اصطلاحات خاص انگلیسی

    در زبان انگلیسی، بسیاری از اصطلاحات و کلمه های باکلاس انگلیسی وجود دارد که ممکن است برای فردی که زبان انگلیسی را به صورت دومین زبان یاد گرفته باشد، قابل فهم نباشد. در زیر به برخی از این اصطلاحات و عبارات اشاره شده است:

    Break a leg: یک اصطلاح عامیانه است که به معنی آرزوی موفقیت برای شخصی است که قرار است به رویدادی خاص شرکت کند، به عنوان مثال در یک نمایش تئاتر.

    A piece of cake: یک عبارت عامیانه است که به معنی چیزی است که بسیار آسان و ساده است.

    Hit the books: یک عبارت عامیانه است که به معنی شروع به مطالعه کردن است.

    Bite the bullet: یک اصطلاح عامیانه است که به معنی پذیرفتن یک وضعیت سخت و غیر قابل تغییر است.

    Cut corners: یک اصطلاح عامیانه است که به معنی کاهش هزینه ها یا زمان یا کاری که به صورت کامل انجام شده نیست، است.

    Get a kick out of: یک عبارت عامیانه است که به معنی لذت بردن از چیزی است.

    Break the ice: یک اصطلاح عامیانه است که به معنی شکستن سکوت یا خجالت اولیه در یک موقعیت اجتماعی است.

    A blessing in disguise: یک عبارت عامیانه است که به معنی یک وضعیت بد که در نهایت به خیر تبدیل می شود، است.

    Let the cat out of the bag: یک اصطلاح عامیانه است که به معنی فاش کردن یک راز یا اطلاعات مهم به طور ناخواسته است.

    Pull someone’s leg: یک اصطلاح عامیانه است که به معنی شوخی کردن و غیر جدی بودن با کسی است.

    از چه منابعی کلمات باکلاس انگلیسی را بخوانیم؟

    برای خواندن کلمات لاکچری انگلیسی، می‌توانید از منابع مختلفی استفاده کنید، به عنوان مثال:

    دیکشنری

     دیکشنری‌های آنلاین و چاپی می‌توانند به شما در یادگیری کلمات باکلاس کمک کنند. برخی از دیکشنری‌ها همچنین اطلاعات تلفظ، معنی، مثال‌های کاربردی و هم‌معنی کلمات را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

    کتاب‌های آموزش زبان

     کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی به شما کمک می‌کنند تا برای آزمون‌های مختلف مثل آیلتس، تافل و … آمادگی داشته باشید. در این کتاب‌ها، کلمات باکلاس همراه با توضیحات کامل و مثال‌های کاربردی آمده‌اند.

    سایت‌های آموزش زبان

     بسیاری از سایت‌های آموزش زبان انگلیسی، مقالات و ویدئوهایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که به یادگیری کلمات باکلاس کمک می‌کنند. این سایت‌ها، اطلاعات مفیدی در مورد معنی، تلفظ و کاربرد کلمات را فراهم می‌کنند.

    برنامه‌های کامپیوتری

    برنامه‌های کامپیوتری مانند Quizlet، Anki و Memrise به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از کارت‌هایی که حاوی کلمات باکلاس هستند، کلمات را یاد بگیرید. این برنامه‌ها، معانی، تلفظ و مثال‌های کاربردی را به صورت تعاملی در اختیار شما قرار می‌دهند.

    رادیو و پادکست‌ها

     گوش دادن به رادیو و پادکست‌های انگلیسی به شما کمک می‌کند تا با کلمات باکلاس آشنا شوید و بهبود تلفظ و گفتار خود ببخشید. در این پادکست‌ها، از کلمات باکلاس برای بیان ایده‌ها و مفاهیم پر استفاده می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    3 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *