سابمیت مقاله isi + استخراج مقاله از پایان نامه توسط کافه یادداشت!

,
سابمیت مقاله - قیمت مقاله isi
  • آموزش سابمیت کردن مقاله isi، استخراج مقاله از پایان نامه

    استخراج مقاله از پایان نامه یکی از مواردی است که برای رزومه پژوهشگر بسیار مناسب بوده و سبب کسب نمرات بالا در مقاطع تحصیلات تکمیلی می گردد. بدین منظور لازم است که مقاله استخراج شده از پایان نامه در مجلات معتبر علمی به چاپ برسد. استخراج مقاله از پایان نامه امری دشوار نیست اما در صورتیکه با اصول آن آشنا نباشید دچار دردسر خواهید شد. یقینا در محیط آکادمیک بارها راجع به سابمیت مقاله ، ضریب تاثیر( ایمپکت فاکتور)، نوشتن مقاله  isi، اکسپت مقاله و حتی قیمت مقاله isi مطالب مختلفی به گوشتان خورده است. سایت ترجمه کافه یادداشت ، در این مقاله بر آن است تا ابتدا شما را با مفهوم مقاله isi و ایمپکت فاکتور ( ضریب تاثیر ) آشنا کرده، و سپس به نحوه نوشتن مقاله isi بپردازد. در آخر نیز نکاتی راجع به قیمت مقاله isi در اختیار شما همراهان گرامی قرار خواهد داد.

    از دیگر خدمات بهترین موسسه انجام پایان نامه ارشد و مشاوره در پایان نامه می توان به کاهش درصد هانندجوی پایان نامه، انجام پایان نامه ارشد و اصلاح پایان نامه ارشد اشاره کرد، اگر در زمینه انتخاب موضوع پایان نامه نیز مشکل دارید می توانید با ما تماس بگیرید: 09359816287

     

    اولین سوالی که بعد از نوشتن مقاله برای شما پیش می آید این است که برای سابمیت مقاله ، کدام مجله علمی را انتخاب کنم؟ کدام یک معتبرتر بوده و سابمیت مقاله در کدام یک امتیازات بیشتری را در برخواهد داشت؟ برای پاسخ به این پرسش که یکی از سخت ترین مراحل تحقیقات علمی می باشد، ابتدا باید شما را با یکی از بزرگترین پایگاه های نشر و چاپ مقالات علمی جهان آشنا کنیم.

    استخراج مقاله از پایان نامه

    استخراج مقاله از پایان نامه

    برخلاف تصوری که وجود دارد استخراج مقاله از پایان نامه به معنای کپی کردن بخش های مختلف پایان نامه در قالب یک مقاله نیست! هر پایان نامه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که برای آن مطالعات و پژوهش‌های دقیق و بسیاری انجام شده است. پس از آن که کارهای پایان نامه و پژوهش شما به اتمام رسید می توانید یک یا چند مقاله از آن استخراج کنید. در ادامه روش استخراج مقاله از پایان نامه را برای شما شرح می دهیم.

    گام اول: انتخاب ژورنال علمی یا مجله مناسب

    برای استخراج مقاله از پایان نامه به منظور قوی کردن رزومه باید به دنبال ژورنال مناسب با رشته تحصیلی و یا موضوع پایان نامه خود باشید. به عبارتی دیگر باید ژورنالی را انتخاب نمایید که اهداف و چشم اندازهای آن با موضوع تحقیقاتی شما همسو باشد. تنها در این صورت است که پس از نگارش مقاله امکان پذیرش مقاله شما در مجله و ژورنال مذکور وجود دارد.

    گام دوم: کاهش حجم مطالب به کار گرفته شده از پایان نامه برای نگارش مقاله

    پایان نامه ها حاصل چندین و کار تحقیقاتی است که دارای حجم بسیار زیادی بوده و گاهاً به چند صد صفحه می رسد. حال آنکه مقالات کوتاه بوده و حجم آن بسیار کمتر از پایان نامه است. این نکته را مد نظر قرار دهید که قرار نیست جملات و عبارات پایان نامه شما به صورت کپی در مقاله ذکر شود.

    مقاله استخراج شده از پایان نامه باید به شکل و شمایلی تازه ذکر شده و تنها بخش هایی از پایان نامه را برگزینید که حرف های مهمی داشته و برای مخاطب مفید واقع شود و جذابیت مقاله را حفظ کند.

    بد نیست بخوانید!

    آموزش استخراج مقاله از پایان نامه توسط تیم بزرگ کافه یادداشت ارائه شد!

    آموزش استخراج مقاله از پایان نامه

    در ادامه با شرح گام های دقیق و روش استخراج مقاله از پایان نامه را برای هر بخش به طور جداگانه مرور می کنیم.

    عنوان مقاله

    عنوان مقاله خود را عوض کرده و آن را با یک عنوان مختصر و جذاب تر جایگزین کنید.

    چکیده مقاله

    چکیده پایان نامه ها عموماً بلند بوده و در حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ کلمه است اما در چکیده مقاله تنها باید مواردی از چکیده پایان نامه را قرار دهید که به مقاله مذکور مربوط باشد.

    متن مقاله

    هر آنچه که در بخش‌های مواد و روش های پایان نامه به صورت مفصل زه نموده اید باید در مقاله به صورت خلاصه شده باشد و تنها بخش هایی از آن را ذکر کنید که به مقاله مربوط است. با توجه به نتایج حاصل شده از پایان نامه که در بخش نتایج آورده شده است به راحتی می توان تشخیص داد که چه تعداد مقاله از پایان نامه استخراج می شود.

    بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که در خصوص چه مواردی و به چه تعداد می‌توانیم مقاله از پایان نامه خود استخراج کنیم. بنابراین در هنگام خلاصه نمودن تمامی متن پایان نامه توجه کنیم که تنها بخش‌هایی از آن را برگزینید که به موضوع مقاله مرتبط است.

    منابع مقاله

    توجه داشته باشید که مقاله شما باید با فرمت مجله ای که در آن قصد انتشار مقاله خود رادارید تنظیم شود. منابع مقاله نیز از این قاعده مستثنا نبوده و لازم است که استایل مجله مورد نظر را در مورد توجه قرار دهید.

    اکسپت مقاله در کمترین زمان

    اکسپت مقاله در کمترین زمان ممکن

    یکی از مشکلات اساسی که امروز پژوهشگران با چاپ و انتشار مقالات خود روبرو هستند این است که مدت زمان زیادی برای گرفتن پذیرش و چاپ مقاله صرف می شود. خصوصاً پژوهشگرانی که قبلاً یک مقاله متوسط را به مجلات معتبر ارسال کرده‌اند این موضوع را تایید می‌کند که گرفتن اکسپت و چاپ مقاله زمان زیادی طول می کشد.

    بیایید با یک دیگر مواردی که سبب تاخیر در فرایند پذیرش و چاپ مقاله می شوند را با یکدیگر بررسی نماییم.

    عوامل موثر در اکسپت مقاله در کمترین زمان ممکن

    با توجه به تجربه ای که تیم ترجمه کافه یادداشت دارد ثابت شده است که موارد مختلفی سبب طولانی شدن پروسه چاپ و اکسپت مقاله هستند که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • عدم یافتن سریع مجله مناسب برای مقاله به چاپ رسیده
    • عدم همخوانی و هماهنگی موضوع مقاله با اسکوپ مجله مورد نظر
    • رعایت نشدن فرمت دقیق مقاله بر اساس فرمت اعلام شده توسط مجله
    • نگارش ضعیف و مبهم
    • ایجاد مشکلات متعدد در مباحث مربوط به ترجمه مقاله
    • محتوای ضعیف نام نگاری و عدم پیگیری و عدم مکاتبه صحیح با ادیتور مجله
    • عدم انجام و یا ارسال درست اصلاحی هایی که از سوی داوران مجله درخواست شده است.

    توجه کنید که در صورت داشتن مشکل در هر کدام از موارد فوق می تواند زمان زیادی از پژوهشگر را برای اکسپت مقاله هدر داده و فرآیند چاپ مقاله به تاخیر افتد. تیم تخصصی کافه یادداشت قادر است که مقاله شما را در کوتاهترین زمان ممکن و اکسپت نموده و به چاپ برساند.

    پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی

    مواردی که در بندهای پیش ذکر کردیم از جمله مواردی هستند که سبب می شود مقاله شما در زمان طولانی تری اکسپت شده و یا حتی اکسپت شدن آن با مشکل مواجه شود. توجه داشته باشید که صرفاً نوشتن یک مقاله منجر به اکسپت شدن مقاله شما و چاپ آن در مجله مورد نظر نمی شود.

    برای آنکه مقاله شما به صورت تضمینی در مجلات به چاپ برسد لازم است که موضوع شما جدید، کاربردی و جذاب باشد. کافه یادداشت با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه پذیرش تضمینی مقالات علمی پژوهشی آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد.

    هر آن چه باید راجع به مقاله isi بدانید

    امروزه، موسسات مختلفی در دنیا وجود دارند که کار چاپ و نشر ژورنال یا مجلات معتبر علمی را بر عهده دارند. موسسه علمی آمریکایی تامسون رویتز یکی از معتبرترین موسسات مستقل در این حوزه می باشد که کتب، مقالات و مجلات علمی زیادی تحت نظر این پایگاه نشر می‌شوند. مقالاتی که در این پایگاه چاپ می شوند را مقاله isi و مجلات تحت اداره این پایگاه را ژورنال یا مجله isi می نامند. برای آن که مطلب را قابل درک تر کنیم، مجله علمی اسپینگر را مثال می زنیم. این مجله توسط پایگاه علمی تامسون رویترز اداره و چاپ می شود؛ به همین جهت این مجله را یک مجله isi و مقالات آن را مقاله isi می خوانند. برای سابمیت مقاله isi ، همه مجلات عضو موسسه isi از اعتبار یکسانی برخورد دار نیستند و به دلالیل مختلفی با یکدیگر فرق دارند.

    در این زمان است که برای  سابمیت مقاله خود در یکی از مجلات بیشمار این پایگاه، باید به دنبال یک معیار سنجش برای اعتبار سنجی این مجلات و نشریات علمی باشید. این جاست که پای ضریب تاثیر یا ایمپکت فاکتور به میان می اید که معیار برتری سنجی ژورنال isi می باشد که در نوشتن مقاله isi شما را یاری می رساند.

    ایمپک فاکتور - ضریب تاثیر

    خب این ضریب تاثیر یا ایمپکت فاکتور در سابمیت مقاله چیست؟!

    باید گفت که ضریب تاثیر یا ایمپکت فاکتور که برای اولین بار توسط آقای گارفیلد بنیان گذار موسسه ISI بیان شد، در واقع تعداد دفعاتی است که در طول یک بازه زمانی معین، یک مقاله توسط مقالات دیگر مورد استناد و ارجاع قرار گرفته می‌شود. این عدد از تقسیم تعداد کل ارجاعات به یک مقاله خاص منتشر شده در یک نشریه، بر تعداد کل مقاله های قابل ارجاع آن نشریه در مدت زمان معلومی بدست می‌آید. به زبان ساده تر، ایمپکت فاکتور یا ضریب تاثیر، به این معناست که یک مقاله منتشر شده در یک نشریه، در مدت زمان معلومی چند بار مورد ارجاع قرار گرفته شده است. این ضریب تاثیر میزان اهمیت و اعتبار آن مجله  و مقاله را مشخص می کند.  برای پیدا کردن ایمپکت فاکتور ( ضریب تاثیر ) یک مجله، موسسه تامسون رویترز در وب سایتی، سالانه گزارشی تحت عنوان JCR را منتشر می کند که  نام تمامی مجلات isi را به همراه ضریب تاثیر ( ایمپکت فاکتور ) آنها در آن وجود دارد. پس قبل از سابمیت کردن مقاله isi خود، مطمئن شوید که مجله مورد نظرتان در این لیست قرار داشته باشد. شما می توانید قبل از سابمیت مقاله isi خود و حتی پیش از نوشتن مقاله isi ، با استفاده از لینک زیر این لیست را مشاهده نمایید.

     https://clarivate.com/

    شما می توانید با درج کد هشت رقمی مجله موردنظرتان، ایمپکت فاکتور ( ضریب تاثیر) آن را بیابید.

    آیا می دانید تیم کافه یادداشت علاوه مشاوره در سابمیت مقاله در مشاوره پایان نامه و ترجمه تخصصی متون هم خدمات ارائه می دهد؟

    چه نکاتی را برای سابمیت مقاله و نوشتن مقاله isi باید رعایت کنیم؟

    • همان طور که گفتیم، انتخاب مجله isi مناسب برای  سابمیت مقاله تان تا حد زیادی شانس قبولی مقاله isi شما را بالا می برد. پس باید تلاش کنید تا نشریه ای را بیابید که کاملا متناسب با حوزه فعالیتی شما باشد. در غیر این صورت مقاله isi شما در همان مرحله اول و قبل از داوری همتا در صورت عدم تطابق با سابقه و حوزه تخصصی نشریه، رد یا ریجکت خواهد شد. توجه به ایمپکت فاکتور یا ضریب تاثیر مجله نیز حائز اهمیت است.
    • توصیه دیگری که در خصوص نوشتن مقاله isi و سابمیت مقاله می باشد، شتاب نکردن و مرور چندین باره مقاله isi تان است. گاهی به علت هیجان ناشی از اتمام مقاله isi تان یا بدست آوردن نتایج موفقیت آمیز، دانشجو به سابمیت مقاله خود بدون توجه به نکات ویراستاری و نگارشی آن اقدام می کند که متاسفانه با وجود نتایج علمی و منطقی مقاله، بدلیل عدم پذیرش ارگونومی ظاهری و ساختار مقاله isi فرد، نشریه مورد نظر آن را ریجکت (رد) می کند.

    برای اطلاع از اصول مقاله نویسی به شکل اصولی می توانید به این لینک سری بزنید.

    • از سابمیت مقاله خود در چندین مجله خودداری نمایید. چرا که اگر همزمان دو مجله مقاله isi شما را اکسپت یا قبول کنند، شما مجبور می شوید که به یکی از این مجلات ایمیل زده و بیان کنید که از چاپ مقاله تان در این مجله منصرف شده‌اید. در این حالت آنها شما را در لیست سیاه شان قرار می دهند و دیگر مقاله ای را از شما قبول نمی‌نمایند.

    عنوان و چکیده مقاله تان حکم ویترین مقاله شما را دارد. پس در هنگام نوشتن مقاله isi ، باید به این نکته توجه نمایید که علاوه بر جذابیت، عنوان مقاله باید انعکاس و خلاصه‌ای از موضوع محتوایی مقاله باشد.

    بد نیست بخوانید!

    صفر تا صد آموزش سابمیت مقاله علمی پژوهشی توسط تیم کافه یادداشت ارائه شد!

    چگونه برای سابمیت مقاله ISI چکیده مقاله بنویسیم؟

    مهم ترین هدف جذب مخاطب برای خواندن و رجوع به مقاله شما به جز عنوان، بخش چکیده آن است. چکیده یعنی جمع آوری بهینه مقاله در حد چند خط کوتاه. با بخش چکیده شما به آنها اعلام میکنید که هدفتان از تحقیق و مقاله نویسی چه بوده و به چه نتیجه هایی دست پیدا کرده اید. سعی کنید در این بخش مبهم گویی را کنار بگذارید و معنایتان را دقیق تر به مخاطب برسانید. ارائه نتایج کلیدی به علاوه جزئیات تحقیق در این بخش مناسب است. از این رو توضیح مختصر از تفسیر بیان شده و نتایج کلی باید در این بخش (*به طور روشن*) بیان شود.

    در مورد تعداد کلمات و کوتاهی یا میزان چکیده می توانید به همان بخش راهنمای نویسندگان مراجعه کنید. شما باید در چکیده خود به کار انجام شده و یافته های ارائه شده بپردازید. سعی کنید برای مقاله نویسی از این بخش به نمونه کارهای دیگر نویسندگان و پژوهشگران نیز مراجعه کنید. همچنین برخی از نشریه ها مانند الزویر از شما چکیده گرافی می خواهند که می بایست در مورد آنها اطلاعات جامعی به دست آورید.

    دلایل اصلی رد شدن مقاله کدامند؟

    بعد از بررسی جزء به جزء مقاله نویسی نوبت آن است که به سراغ موضوع رد مقاله بپردازیم. رد مقالات می تواند به دلایل مختلف اتفاق بیفتد. برخی از این خطاها بسیار پیش پا افتاده و سطحی هستند و برخی دیگر ممکن است به دلیل عدم تطبیق نشریه با موضوع مقاله باشند. رد شدن مقاله خواسته ی هیچ شخصی نیست و از این رو پرهیز از اشکالات نحوی و فنی کمک می کند تا این تجربه را پس از سابمیت مقاله ISI، از سر بگذرانید. اما دلایل اصلی رد شدن مقاله کدامند؟

    مرحله اول رد شدن مقاله

    اولین بخش مرتبط با رد شدن مقاله به دست ویراستاری یا سر ویراستاری در بخش غربال‌گری فنی اتفاق می افتد. اما دلیل های مرتبط با این بخش شامل:

    • سرقت علمی یکی از دلایل رد شدن مقاله
    • ارسال مقاله به طور همزمان در چند نشریه
    • پایین بودن کیفیت زبانی مقاله
    • عدم وضوح جداول و شکل ها
    • عدم بکار بردن عنوان، شکل، متن اصلی، فهرست نویسندگان و ارجاعات
    • عدم رعایت شیوه نامه ها ( راهنمای نویسندگان) برای مقاله نویسی

    قیمت مقاله isi

    بسته به نوع مجله isi ، قیمت مقاله isi برای سابمیت مقاله و چاپ آن، متفاوت است. این مجلات به دو نوع تقسیم می شوند:

    1. مجلات open access

    دانلود مقالات این مجلات رایگان می باشد و خوانندگان لازم نیست هزینه ای بپردازند و این نویسنده مقاله isi است که ملزم به پرداخت قیمت مقاله isi و چاپ آن است!

    1. مجلات close access

    این مجلات برعکس گروه دیگر هستند، بطوری که مقاله  isi برای نویسندگان رایگان است، اما خوانندگان برای دانلود، باید قیمت مقاله isi را بپردازند.

    با این حال قیمت مقاله isi و چاپ آن همیشه یکسان نیست و بسته به نوع و کیفیت مجله فرق می کند. به علاوه قیمت مقاله isi بیشتر مواقع باید به یورو یا دلار پرداخت شود.

    دانشجویان و پژوهشگرانی که می خواهند مقاله isi شان زودتر مورد بررسی قرار بگیرد، با پرداخت مبلغی بیشتر از قیمت مقاله isi ، در زمان کوتاه تری این کار انجام می شود. برای ترجمه همین مقالات هم میتوانید با ما تماس برقرار کنید قیمت ترجمه رو هم میتونید روی این لینک کلیک کنید.

    اگر برای سابمیت و نوشتن مقاله نیاز به مشاوره دارید می توانید از ما کمک بخواهید!

    کافه یادداشت و چاپ مقاله isi

    سایت کافه یادداشت ، یکی از بهترین سایت های ترجمه کشور است که با در اختیار داشتن مترجمان و پژوهشگران زبده، در تمامی مراحل سابمیت مقاله isi ، اعم از نحوه نوشتن مقاله isi ، ترجمه مقالات و پژوهش هایی که برای نوشتن مقاله isi تان به آنها نیاز دارید و نحوه پرداخت قیمت مقاله isi با شما خواهد بود. شما عزیزان می توانید با مسئولین مربوطه این سایت ارتباط بر قرار کرده و از خدمات آنلاین این سایت بزرگ و معبر استفاده نمایید.

    سخن پایانی

    استخراج مقاله از پایان نامه تنها بخشی از کار بوده و گام های بعدی آن اکسپت نمودن مقاله در کمترین زمان ممکن است. با توجه به آن که چاپ مقاله در مجلات معتبر نقش بسزایی در بهبود رزومه پژوهشگر داشته و می تواند از مزایای بیشمار آن بهره‌مند شود لازم است که پذیرش مقاله علمی پژوهشی خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کند. تیم کافه یادداشت با ارائه مشاوره رایگان در خدمت شما همراهان عزیز است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *