0 تا 100 مراحل انجام پایان نامه دانشگاه آزاد

,
0 تا 100 مراحل انجام پایان نامه دانشگاه آزاد
  • همه دانشجویانی که در حال تحصیل در مقاطع مختلف از کارشناسی تا کارشناسی ارشد و دکتری هستند در مراحل پایانی تحصیل خود لازم است تا پایان نامه خود را تحویل دهند. چه دانشجوی دانشگاه های دولتی باشید و چه دانشجو دانشگاه های آزاد شما موظف هستید پایان نامه خود را در قالب قوانین و مقررات خاص نگاشته و تحویل کتابخانه دانشگاه بدهید. اگر دانشجوی دانشگاه آزاد هستید و قصد دارید پایان نامه خود را بنویسید اما از مراحل انجام پایان نامه دانشگاه آزاد اطلاع ندارید با ما همراه باشید. ما به شما مراحل انجام پایان نامه را خواهیم گفت و به شما کمک خواهیم کرد این مسیر را با موفقیت طی کنید.

    تیم متخصص کافه یادداشت، با تضمین کیفیت و تحویل به موقع آماده ارائه خدمات به شما عزیزان برای انجام پایان نامه دانشگاهی می باشد. با اعتماد به تیم ما، پایان نامه ایده‌آل خود را ارائه کنید. راهنمایی متخصصان ما در انتظار شماست. با شماره 09359816287 در تماس باشید.

    اهمیت نگارش پایان نامه با کیفیت

    پایان نامه فارغ التحصیلی آخرین کاری است که هر دانشجویی پس از اتمام واحد های درسی باید انجام دهد. ارائه باکیفیت پایان نامه جزوی از رزومه دانشجو حساب می شود. پس از ارائه و تصویب تیم داوری در دانشگاه دانشجو باید بتواند با دلایل منطقی از پایان نامه خود دفاع کند و نظر استادان مربوطه را جلب کند. در صورتی که شما مراحل انجام پایان نامه دانشگاه آزاد خود را با دقت پیش رفته باشید و بتوانید یک ارائه خوب هم داشته باشید پایان نامه شما جزو مقالات علمی قرار می گیرد و از این پس افراد دیگر به پایان نامه شما استناد خواهند کرد. برای همین نگارش اصولی پایان نامه بسیار اهمیت دارد.

    پایان نامه خود را چگونه شروع کنیم؟

    اولین مرحله از مراحل انجام پایان نامه دانشگاه آزاد این است که شما بتوانید یک پرسش پژوهشی اصلی را مطرح و پاسخ دهید. شاید فرایند انجام پایان نامه یک فعالیت کسالت آور برای شما باشد اما با طرح پرسش اساسی و خارج کردن پایان نامه از یک نوشته تئوری به یک نوشته کاربردی که یک مشکل و یک پرسش اساسی را پاسخ می دهد؛ می توانید از انجام آن لذت ببرید. در قدم اول سعی کنید به طرح پرسش پژوهشی مناسب بپردازید تا در ادامه مسیر دلسرد و نا امید نشوید.

    به یاد داشته باشید پایان نامه ای که می نویسد توسط تمامی دانشجویان هم مقطع شما مطالعه خواهد شد. افرادی به پایان نامه شما رجوع خواهند کرد که دانش و تجربه بالایی را در این زمینه دارند بنابراین از زیاده گویی و نوشتن مطالب غیرضروری بپردازید. کشف موضوعات جدید و پروژه های جدید باعث می شود تا مطالب شما تاپ و دسته اول باشد.

    مراحل انجام پایان نامه دانشگاه آزاد

    برای نگارش پایان نامه لازم است تا مراحل آن را بلد باشید و انجامش دهید. در ادامه مراحل انجام پایان نامه را بیان خواهیم کرد. هر یک از مراحل باید با دقت و جزئیات انجام شود در صورتی که در هر کدام از مراحل انجام پایان نامه به کمک و مشاوره نیاز داشتید می توانید از محققین ما در کافه یادداشت کمک بگیرید. برای اطلاع از هزینه انجام پایان نامه ارشد و شرایط انجام پایان نامه وارد سایت شوید و با ما ارتباط بگیرید.

    • انتخاب موضوع

      همان طور که گفتیم اولین قدم برای انجام پایان نامه انتخاب یک موضوع منحصر به فرد می باشد. هر اندازه موضوع شما جدید و به روز باشد پایان نامه شما تاپ تر خواهد بود. بنابراین در انتخاب موضوع دقت بسیاری داشته باشید. سعی کنید موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در مقاطع بالاتر روی آن بیشتر کار کنید. مثلا موضوع کارشناسی را طوری انتخاب کنید که بتوانید در پایه کارشناسی ارشد و دکتری تغییر زیادی ندهید و در همان حیطه پژوهش انجام دهید. موضوع پایان نامه را با توجه به علایق و امکاناتی که دارید انتخاب کنید تا در روند پژوهش دچار دلسردی و ناتوانی نشوید.

    • انتخاب منابع تحقیق

      پس از انتخاب موضوع وقت آن است تا منابع خود را مشخص کنید. شما باید مقالات و کتاب هایی را که در زمینه موضوع شما نوشته شده اند را مورد مطالعه قرار دهید و از تمامی تحقیقاتی که تا امروز در این زمینه انجام شده است آگاه باشید. این کار برای انجام تحقیق و اینکه نشان دهید شما در مسیر علمی و منطقی تحقیق خود هستید ضروری است. منابع اولیه و منابع ثانویه خود را مشخص کنید و تمامی آن ها را فهرست کنید. به یاد داشته باشید که یکی از مراحل انجام پایان نامه دانشگاه آزاد این است که اطلاعات دقیق منابع استفاده شده درانتهای پایان نامه آورده شود.

    • برنامه زمان بندی

      برای نگارش پایان نامه نیاز دارید یک برنامه زمان بندی داشته باشید. این کار کمک می کند تا منظم تر و سریع تر پیش بروید و کار را به خوبی تمام کنید. در نوشتن پایان نامه به بخش های مختلف توجه کنید و سعی کنید متنی که می نویسید کاملا علمی باشد به طوری که بتوان از آن در نظریه های علمی اسنفاده کرد و از پایان نامه شما به عنوان منبع علمی ارائه شده نام برده شود. در نهایت پس ار اتمام نگارش پایان نامه خود باید آماده جلسه دفاع شوید. از تصویب پایان نامه 6 ماه فرصت دارید تا از پایان نامه خود دفاع کنید.

       

    مراحل اخذ، تدوین و دفاع از پایان نامه در دانشگاه آزاد

    مراحل انجام پایان نامه دانشگاه آزاد از اخذ تا دفاع شامل موارد زیر است:

    • انتخاب موضوع پایان نامه
    • انتخاب استاد راهنما و مشاور
    • تکمیل فرم های مربوط به موضوع پایان نامه و ارائه به مدیر گروه
    • تکمیل پروپوزال زیر نظر استاد راهنما و ارائه آن به گروه تخصصی
    • تصویب پروپوزال در گروه تخصصی و ارسال ان به پژوهش دانشکده
    • صدور کد برای پایان نامه
    • نگارش پایان نامه
    • اعلام آمادگی برای جلسه دفاع و داوری پایان نامه
    • برگزاری جلسه دفاع
    • ثبت نمره نهایی

    انجام پایان نامه با بهترین کیفیت

    اگر دانشجوی دانشگاه آزاد یا دولتی هستید و در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به مشاوره و کمک دارید. تیم تخصصی کافه یادداشت کنار شما است. از انتخاب موضوع تا انجام پایان نامه و نگارش فصل های پایان نامه می توانید از تیم با تجربه ما کمک بگیرید. در هر رشته تحصیلی که باشید و در هر مقطع تحصیلی می توانید از کافه یادداشت مشاوره بگیرید. پایان نامه شما با بالاترین کیفیت، دقت و با مناسب ترین قیمت انجام خواهد شد. کافی است وارد سایت شوید و از خدمات ارائه شده استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *