انجام پایان نامه ارشد حسابداری تمامی گرایشات + مشاوره رایگان!

,
پایان نامه حسابداری
  • عناوین مهم این مقاله

    هر آنچه که باید در مورد پایان نامه ارشد حسابداری بدانید

    همانطور که می دانید انجام پایان نامه ارشد یا حتی دکترای حسابداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نمره این واحد و نتیجه مربوط به آن تأثیر بسیار زیادی در روند تحصیلی شما و همچنین به دست آوردن فرصت‌های شغلی فوق العاده به همراه دارد. در واقع پایان نامه ارشد حسابداری و همچنین پایان نامه مقطع دکترا در این رشته به مفهوم اتمام دوره تحصیلات می باشد. از آنجایی که یافتن یک شغل مناسب در رشته حسابداری ارتباط زیادی با نمره این درس دارد، لذا انجام پایان نامه ارشد حسابداری باید به بهترین نحو صورت پذیرد. انجام پابان نامه ارشد و دکتری رشته حسابداری به معنای پایان دوره تحصیلی است.نمره این درس در بدست آوردن فرصت شغلی بسیار مهم است؛کیفیت پایان نامه میزان بار علمی دانشجو را نشان می دهد پس باید به بهترین نحو از پس کار برآیید.حسابداری و حسابرسی یکی از ارکان مهم هر کسب و کاری است.این رشته با گرایش های متنوع یکی از جامع ترین مقاطع کسب و کار است،شما می توانید پس از فارق التحصیل شدن برای شرکت های خصوصی و دولتی کار کنید. اگر در انتخاب موضوع برای پایان نامه حسابداری مشکل دارید با ما همراه باشید.

    برای مشاوره و انجام پایان نامه حسابداری می توانید با ما تماس بگیرید: ۶۲۸۷ ۹۸۱ ۰۹۳۵

    همچنین سطح پایان نامه می‌ تواند نشانگر بار علمی دانشجو و تخصص خود در این زمینه و گرایش تحصیلی مورد نظر خود باشد، پس با توجه به تمامی موارد گفته شده دانشجویان باید این نکته را در نظر داشته باشند که انجام تمامی مراحل مربوط به پایان نامه حسابداری می تواند به عنوان مهمترین گام آن ها در این رشته تحصیلی باشد و با توجه به این موضوع نیز باید به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهند. امروز در این مقاله قصد داریم در رابطه با انجام پایان نامه ارشد حسابداری برای شما مواردی را بیان کنیم که می تواند بسیار مفید باشد دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

    این رشته شامل: حقوق و دستمزد، مالیات،حسابرسی و گزارش دهی،اطلاعات مالی و مدیریت مالی می باشد.

    ایده های موضوع پایان نامه حسابداری

    موضوع انجام پایان نامه حسابداری می تواند بسیار متنوع باشد و بسته به علاقه، تخصص و نیاز شما موضوعی را انتخاب کنید. در ادامه به برخی از ایده های موضوعی برای پایان نامه حسابداری اشاره می کنیم:

    1- بررسی روش های گزارش گیری مالی و مدیریت دارایی ها

     در انجام پایان نامه حسابداری می توانید به بررسی روش های مختلف گزارش گیری مالی و مدیریت دارایی ها بپردازید و انتخاب بهترین روش برای سازمان ها را بررسی کنید.

    2- ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها

     در این موضوع می توانید عملکرد مالی شرکت ها را ارزیابی کرده و با استفاده از روش های مختلفی مانند نسبت های مالی، روش های جریان وجوه نقد و آنالیز سودآوری مطالعه کنید.

    3- بررسی تأثیر مالیات بر عملکرد شرکت ها

     در این موضوع می توانید تأثیر مالیات بر عملکرد مالی شرکت ها را بررسی کنید و راهکارهایی را برای کاهش هزینه های مالیاتی شرکت ها ارائه دهید.

    4- بررسی تأثیر تغییرات نرخ ارز بر سودآوری شرکت ها

     در انجام پایان نامه می توانید به بررسی تأثیر تغییرات نرخ ارز بر سودآوری شرکت ها بپردازید و راهکارهایی برای مدیریت ریسک ارزی ارائه دهید.

    5- بررسی تأثیر تغییرات قیمت بر روی سهام در بورس:

     در این موضوع می توانید به بررسی تأثیر تغییرات قیمت بر روی سهام در بورس بپردازید و راهکارهایی برای مدیریت ریسک بازاری ارائه دهید.

    6- بررسی تأثیر تحریم ها بر عملکرد شرکت ها

     در این پایان نامه می توانید تأثیر تحریم ها بر عملکرد شرکت ها را بررسی کنید و راهکارهایی برای مدیریت ریسک تحریم ها ارائه دهید.

    7- بررسی تأثیر تغییرات قوانین حسابداری بر عملکرد شرکت ها

     در این نوشتن این موضوع می توانید به بررسی تأثیر تغییرات قوانین حسابداری بر عملکرد شرکت ها بپردازید و راهکارهایی برای تطبیق با قوانین جدید حسابداری ارائه دهید.

    با توجه به این ایده ها، می توانید با تحلیل و بررسی دقیق تمام جنبه های مرتبط با موضوع انتخابی خود، یک پایان نامه حسابداری کامل و مفید را به ارائه برسانید. در این پایان نامه ها، می توانید از منابع مختلف، ابزارها و روش های مختلف حسابداری استفاده کنید و به دقت تحلیل های خود را ارائه دهید. همچنین، می توانید با توجه به نتایج مطالعات خود، راهکارهایی برای بهبود عملکرد مالی شرکت ها و یا تطبیق با تغییرات مختلف ارائه دهید. در نهایت، یک پایان نامه حسابداری موفق، باید به دنبال ارائه راهکارهای عملی و مفید باشد که بتواند به شرکت ها و صنایع کمک کند تا بهبود عملکرد خود را به دست آورند.

    ایا رشته حسابداری پایان نامه دارد؟

    بله، رشته حسابداری یکی از رشته‌هایی است که دانشجویان می‌توانند در آن پایان‌نامه بنویسند. پایان نامه در حسابداری می‌تواند در موضوعات مختلفی مانند حسابرسی، مالیات، حسابداری مدیریت، حسابداری بانکی، حسابداری دولتی و غیره باشد؛ که دانشجویان می توانند به راحتی با کمک مشاوره پایان نامه حسابداری رایگان این چالش را برطرف کنند.

    در پایان نامه حسابداری، دانشجویان معمولاً با استفاده از روش‌های پژوهشی مختلف، به بررسی یک موضوع خاص در حسابداری می‌پردازند و نتایج تحقیق خود را گزارش می‌دهند. موضوعات پایان نامه حسابداری معمولاً شامل مسائل مربوط به حسابداری مالی، حسابرسی، مالیات، بودجه‌ریزی، حسابداری بانکی و سایر مسائل مرتبط با حسابداری و مالیات هستند.

    به عنوان مثال، یک دانشجوی حسابداری ممکن است پایان نامه خود را در مورد تأثیر استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری بر عملکرد سازمانی بنویسد، یا در مورد ارزیابی روش‌های حسابرسی مختلف در سازمان‌های دولتی تحقیق کند.

    در کل، پایان نامه حسابداری یک فرصت عالی برای دانشجویان است تا مهارت‌ها و دانش خود را در زمینه حسابداری و مالیات تقویت کرده و به عنوان یک متخصص حرفه‌ای در این زمینه شناخته شوند.

    هزینه پایان نامه حسابداری

    هزینه پایان نامه حسابداری ، بسته به شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد. در اینجا سعی می‌کنیم به بررسی عوامل مختلفی که ممکن است بر هزینه پایان نامه حسابداری تأثیر بگذارند، بپردازیم.

    اولین عاملی که بر هزینه پایان نامه حسابداری تأثیر می‌گذارد، موضوع پایان نامه است. اگر موضوع پایان نامه بسیار پیچیده و یا نیاز به تحقیقات بیشتری دارد، هزینه آن بیشتر خواهد شد. همچنین، اگر پایان نامه به سمت یک مطالعه عملی می‌رود و برای جمع آوری داده‌ها نیاز به تحقیقات میدانی و تجربی دارد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

    فرمت و نوع پایان نامه نیز به هزینه آن تأثیر می‌گذارد. برای مثال، اگر پایان نامه شما باید به صورت یک رساله تهیه شود، هزینه آن بیشتر از یک پایان نامه با فرمت مقاله‌ای خواهد بود. همچنین، نوع پایان نامه (مثلاً پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری) نیز به هزینه آن تأثیر می‌گذارد.

    دیگر عواملی که بر هزینه پایان نامه حسابداری تأثیر می‌گذارند، شامل هزینه‌های جانبی مانند هزینه چاپ، هزینه نمایندگی، هزینه کتابخانه و دسترسی به منابع الکترونیکی و همچنین هزینه استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزارهای مختلف است.

    به طور کلی، هزینه پایان نامه حسابداری پگونه به شرایط خاص هر دانشجو و موضوع پایان نامه وابسته است. برای کاهش هزینه پایان نامه، دانشجویان می‌توانند از منابع رایگان و دسترسی به کتابخانه‌های دیجیتال استفاده کنند و همچنین قبل از شروع پایان نامه، از استاد راهنما راهنمایی دریافت کنند تا بتوانند موضوع را بهینه تر انتخاب کنند و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند. هزینه های جانبی یکی از عواملی است که دانشجویان تصمیم می گیرند گزینه خرید پایان نامه حسابداری را انتخاب کنند.

    موضوع برای پایان نامه حسابداری، قیمت پایان نامه حسابداری

    حسابداری از جمله رشته های تحصیلی است که به علت بازار کار خوب خود توانسته است طرفداران زیادی را به خود جلب نموده و افراد زیادی متقاضی آموختن حسابداری به صورت تخصصی و با تحصیلات آکادمیک شوند. فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته حسابداری می توانند در زمینه های مختلف اعم از مدیر مالی، بازار بورس اوراق بهادار، موسسه های حسابداری، وزارتخانه ها و… به فعالیت پرداخته و از علم خود استفاده نمایند.

    موضوع برای پایان نامه حسابداری

    مقطع ارشد و دکتری رشته حسابداری دارای گرایش های مختلفی است که دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حسابداری بنا به سلیقه و صلاحدید می ‌توانند گرایش خاصی را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند. بنابراین انتخاب رشته برای پایان نامه ارشد حسابداری باید متناسب با گرایش بوده و بر اساس آن انجام شود. انتخاب موضوع برای پایان نامه حسابداری همواره یکی از دغدغه های دانشجویان و پژوهشگران این رشته می باشد. تیم متخصص کافه یادداشت در کنار شماست تا شما را برای انتخاب بهترین موضوع پایان نامه حسابداری راهنمایی نماید.

    لزوم گرفتن مشاوره برای انجام پایان نامه ارشد حسابداری:

    انجام پروژه پایان نامه حسابداری همانند سایر رشته های دیگر دارای سختی خاص خود بوده و همچنین زمان بر می باشد. در حالت کلی حسابداری شامل علمی می ‌شود که تمامی اطلاعات مالی را تجزیه و تحلیل و ذخیره خواهند کرد و در نهایت آن را در سیستم های منظم و استاندارد حسابداری به صورت یک گزارش مالی تهیه کرده و آن را به مدیر ارائه خواهند داد تا از این طریق بتوانند وضعیت شرکت، درآمدهای مربوط به آن، هزینه های صرف شده، سرمایه ها و غیره را مشخص کنند، پس با توجه به تمامی موارد گفته شده به خوبی متوجه این موضوع شده اید که انجام پایان نامه ارشد حسابداری و گرایش های مربوط به آن به سرعت به دقت و تمرکز ریزبینی فوق‌ العاده بالایی احتیاج دارد و به همین دلیل مشورت و مشاوره گرفتن در برخی موارد بسیار ضروری می باشد.

    گرایش های حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری:

    بر اساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته که توسط سازمان سنجش برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا حسابداری منتشر شده است، رشته حسابداری دارای گرایش های حسابداری، حسابداری بخش عمومی، حسابرسی و حسابداری مدیریت است که انتخاب رشته برای پایان نامه برای هر کدام از این گرایش ها متفاوت بوده متناسب با گرایش می باشد. در ادامه گرایش های مختلف رشته حسابداری و انتخاب موضوع برای آن ها ارائه می شود.

    گرایش حسابداری- حسابداری

    مهم ترین گرایش ارشد و دکترای حسابداری، گرایش حسابداری- حسابداری می باشد که در میان سایر گرایش های حسابداری، یک گرایش پایه و غالب به شمار می رود. فارغ التحصیلان این گرایش به جمع آوری تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی شرکت های خصوصی و دولتی پرداخته و گزارش‌ های آن ها را به صاحبان نفع ارائه می نمایند.

    با توجه به آنکه این گرایش پایه بوده و شامل تمامی گرایش های حسابداری می شود، دانشجوی گرایش حسابداری- حسابداری می تواند تمامی عناوین مربوط به رشته حسابداری را انتخاب نماید. برای مثال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • نقش اطلاعات حسابداری در تصمیم گیری مدیران یک سازمان
    • بررسی تاثیر تخصص حسابدار بر سرمایه گذاری شرکت های حاضر در بازار بورس اوراق بهادار تهران
    • تاثیر افشای اطلاعات حسابداری بر جذابیت سهم یک شرکت از دیدگاه خریداران
    • نقش خصوصی سازی بر میزان شناوری سهام پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار تهران
    • و…

    گرایش حسابرسی

    یکی دیگر از گرایش های پرطرفدار رشته حسابداری در مقاطع ارشد و دکتری، گرایش حسابرسی می باشد. دانشجویانی که در این گرایش از حسابداری مشغول به تحصیل هستند، پس از اتمام تحصیل به حسابرسان متخصص و توانا تبدیل می‌شوند که می توانند در بخش ‌های مختلف از جمله بخش‌ های دولتی و خصوصی و نیز موسسه هایی مانند دیوان محاسبات کشور جذب بازار کار شده و فعالیت خود را در این زمینه ادامه دهند. توانایی فارغ التحصیلان این گرایش در تجزیه و تحلیل گزارش های مالی نسبت به فارغ التحصیلان گرایش حسابداری- حسابداری بسیار بیشتر است.  موضوع پایان نامه برای این گرایش می تواند به شرح زیر باشد:

    • بررسی تاثیر قوانین و رضایت سازمان‌ها بر عملکرد حسابرسی داخلی
    • بررسی تاثیر فرهنگ دانشگاهی و شغلی بر دیدگاه حسابرسی
    • تاثیر دهم و ابزارها بر آموزش و مقبولیت حسابرسی
    • اهمیت و جایگاه حسابرسی در شناسایی تخلفات و جرایم مالی
    • و…

    گرایش حسابداری مدیریت

    این گرایش از رشته حسابداری برخلاف سایر گرایش های ذکر شده در بند های پیشین، هیچ فعالیتی در زمینه تهیه گزارش و عملکرد مالی برای شرکت ‌ها و موسسات دولتی ندارد و همان گونه که از نام این گرایش پیداست، فارغ التحصیلان این رشته در مدیریت و تصمیم گیری های مالی شرکت ها، مهارت ها و توانایی های لازم را کسب نموده و در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

    افرادی که فارغ التحصیل این گرایش هستند، در رابطه با مدیریت و مشاوره مالی، مدیریت صنایع و سایر فعالیت‌ هایی از این قبیل می توانند مشغول به فعالیت شوند. موضوع پایان نامه برای این گرایش می توانند به شرح زیر باشند:

    • بررسی استفاده از دیدگاه های تجربی در حسابداری مدیریت
    • مدیریت ریسک با استفاده از علم حسابداری مدیریت

    خدمات بهترین موسسه پایان نامه برای پایان نامه ارشد و دکتری حسابداری

    • مشاوره پایان نامه از صفر تا صد
    • پیشنهاد موضوع پایان نامه
    • نوشتن پروپوزال ارشد و دکتری حسابداری
    • تنظیم فصول پایان نامه
    • انجام تمامی فصل های پایان نامه
    • مشاوره پایان نامه ارشد و دکتری حسابداری
    • پذیرش اکسپت تضمینی مقالات پایان نامه ارشد و دکتری از مجلات isi و isc

      همانطور که می دانید، در کسب و کارهای مختلف، حسابداری و حسابرسی دو مقوله بسیار مهم به شمار می آیند. بر این اساس، رشته حسابداری که گرایش های متنوعی نیز دارد را می توان از جامع ترین مقاطع کسب و کار دانست. زیرا شما می توانید بعد از فارغ التحصیل شدن به راحتی در شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید. که این رشته شامل موارد زیر می باشد:

      – حقوق و دستمزد

      – مالیات

      –  حسابرسی و گزارش دهی

      –  اطلاعات مالی

      –  مدیریت مالی

    مشاوره و انجام پایان نامه ارشد ودکتری حسابداری و حسابرسی

    چرا مشاوره در نوشتن پایان نامه ارشد به ما کمک میکند ؟

    نوشتن پایان نامه کاری سخت و زمانبر است؛ و از طرفی گرایش های حسابداری دارای دقت و حساسیت زیادی هستند بنابراین همکاری و مشورت با متخصصان این رشته برای نوشتن پایان نامه الزامی است. با توجه به اینکه نوشتن پایان نامه کار دشواری می باشد و گرایش های حسابداری نیز از حساسیت و دقت بالایی برخوردار هستند، بنابراین مشورت با متخصصان مجرب در این رشته نقش بسزایی در انجام هرچه بهتر نوشتن پایان نامه ارشد حسابداری دارد که باید مد نظر خود قرار دهید.

    همانطور که میدانید در هر زمانی برای گرفتن مشورت لازم است به سراغم افرادی برویم که در زمینه مورد نظر شما از اطلاعات به روز و شناخت کافی برخوردار می‌باشند به عبارت دیگر متخصص و کارشناس باشد.

    دارای سرعت عمل و دقت: تجربه و متخصص بودن بسیار بالای موسسه تیم کافه یادداشت می تواند باعث شود علاوه بر پیش رفتن نوشتن پایان نامه ارشد حسابداری به بهترین نحو ممکن باعث سرعت بخشیدن به آن نیز خواهد شد و این اطمینان برای شما وجود دارد که رمان از به وجود آمدن هرگونه دوباره کاری و تکرار بی مورد در این زمینه شوند.

    داشتن آینده تحصلی و شغلی فوق العاده: در مطالب بالا به توضیح این موضوع پرداختیم که چنانچه انجام پایان نامه ارشد حسابداری به بهترین نحو ممکن صورت گرفته و دارای کیفیت بالایی باشد می ‌تواند در ادامه مراحل تحصیلات نقش گسترده ای را به همراه داشته باشد. همچنین ممکن است با توجه به مقاله نوشته شده و کیفیت آن امکان چاپ و پذیرش نیز وجود داشته باشد که تمامی این موارد در آینده شغلی تاثیر بسیار خاصی را ایفا می کند. فراموش نکنید که این موضوع به آسانی در تیم کافه یادداشت امکان پذیر خواهد بود.

    مراحل مختلف جهت انجام پایان نامه ارشد حسابداری

    همانطور که گفته شد انجام پایان نامه ارشد حسابداری و مراحل مربوط به آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می ‌باشد چرا که می تواند روی آینده شغلی شما تاثیر مستقیمی بگذارد.

    به طور کلی جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکترا با تمامی گرایش ها، رعایت اصول زیر الزامی می باشد:

    • انتخاب موضوع پایان نامه حسابداری

    لازم است بیان کنیم اولین و کلیدی ‌ترین گام برای نوشتن پایان نامه ارشد انتخاب موضوع مناسب می باشد. پیشنهاد می شود دانشجویان در ابتدا علایق و توانایی خود را در رابطه با موضوعات متفاوت آن در نظر گرفته و بررسی های لازم را انجام دهند پس از پشت سر گذاشتن این مرحله و مطالعه پایان نامه های مربوط به سال‌ های گذشته به گسترش زاویه دید خود کمک کنند. در حقیقت دانشجو باید بر اساس توانایی و علاقه خود موضوع پایان نامه را تعیین نماید. البته مطالعه پایان نامه های قبلی هم برای این منظور بسیار حائز اهمیت است.

    • عدم تکراری بودن موضوع پایان نامه

    معمولا یکی از نگرانی های دانشجویان، تکراری بودن موضوع پایان نامه می باشد. یکی از نکات مهمی که به عنوان دغدغه بسیاری از دانشجویان میباشد تکراری نبودن آن موضوع پایان نامه آن‌ها است البته لازم است بیان کنیم که این موضوع می ‌تواند به طور کاملاً ساده حل شود چرا که برای مطمئن شدن از این موضوع و چک کردن روش خاصی وجود دارد مراجعه به سایت ایرانداک می باشد. با جستجوی کامل در این سایت می توانید متوجه شوید که آیا موضوع مورد نظر شما تکراری است یا خیر. به عبارت دیگر با این کار شما پیشینه پژوهش پایان نامه خود را استعلام میگیرید.

    انجام پروپوزال حسابداری

    از دیگر مراحل انجام پایان نامه ارشد حسابداری می توان به نوشتن پروپوزال آن اشاره کرد که لازم است این موضوع به تایید هیئت داوران برسد. برای انجام این کار نیز مشاوران تیم کافه یادداشت این قابلیت را دارند که بهترین راه کارهای مناسب را که می تواند در وقت و انرژی صرفه جویی داشته باشد، به شما در رابطه با نوشتن پروپوزال حسابداری ارائه دهند و این اطمینان نیز وجود دارد که مطالب ارائه شده کاملاً مفید هستند. اصولا نوشتن پروپوزال، بعد از انتخاب موضوع پایان نامه و به تایید رسیدن استاد راهنما انجام می گیرد. لازم به ذکر است که هر دانشگاه قوانین خاصی را برای انجام پروپوزال معرفی می کند که دانشجویان ملزم به رعایت آنها می باشند.

    جلسه دفاع از پایان نامه حسابداری

    در جلسه دفاع، تسلط دانشجو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا باید پژوهش ها و تحقیقات خود را به بهترین نحو ارائه نماید و آمادگی لازم را برای پاسخگویی کاملا علمی به سوالات داوران و دانشجویان دیگر داشته باشد. علاوه بر آن، ارائه پاورپوینت نیز در جلسه دفاع باید به صورت حرفه ای باشد. یعنی حتما از متن های خلاصه استفاده شود. در این میان، بهره گیری از تصاویر هم اثربخشی فوق العاده ای را در جلب توجه قرار دادن مخاطبان دارد. در جلسه دفاع باید تمام تلاش ها و پژوهش های دانشجو به صورت کوتاه در حضور اساتید ارائه شود و تسلط حرف اول را می زند و دانشجو باید به بهترین شکل ممکن تحقیق خود را ارائه دهد و این جلسه،دانشجو باید آماده پاسخگویی به تمامی سوالات داوران و سایر دانشجویان را به صورت کاملا علمی داشته باشد.

    نحوه ی ارائه پاورپوینت از موضوعات پراهمیت دفاع است.و پاورپوینت باید حرفه ای باشد و ازمتن های خلاصه در آن استفاده شود و همچنین توضیحات باید تکمیل کننده متن ها باشد. استفاده از اشکال و تصاویر نیز تاثیر بسزایی در جلب توجه حاضران دارد.

    انتخاب موضوع پایان نامه ارشد حسابداری

    انتخاب موضوع برای پایان نامه حسابداری

    سخن پایانی

    در مطالب فوق سعی کردیم در رابطه با انجام پایان نامه ارشد حسابداری برای شما نکاتی را بیان کنیم که می تواند در پیش بردن روند آن بسیار تاثیر گذار باشد. در هر صورت فراموش نکنید که برای شروع باید مشاوران بسیار ماهری را در کنار خود داشته باشید تا بتوانند بهترین ها را به شما ارائه داده و باعث موفقیت شما شوند که باز هم لازم است بیان کنیم تیم کافه یادداشت از این توانایی برخوردار می‌ باشد که کاملترین خدمات خود را در اختیار شما قرار دهد.

    برای ارائه موضوع پایان نامه حسابداری محققین ما مبلغ ناچیزی را برای بیعانه و تضمین انجام کار از شما عزیزان دریافت خواهند کرد و پس از تایید موضوع این هزینه از هزینه کل کار پروپوزال کسر خواهد شد. در حقیقت ارائه موضوع به شما دانشجویان عزیز رایگان بوده و در هزینه پایان نامه حسابداری تاثیری ندارد!

    قیمت پایان نامه ارشد حسابداری و قیمت تز دکتری یا حتی پروپوزال ارشد به رشته، گرایش، زمان تحویل و محقق بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت با ما تماس بگیرید.

    نحوه پرداخت در سایت ترجمه و مشاوره پایان نامه کافه یادداشت به صورت: نصف برای شروع و مابقی موقع تحویل است.

    ایراداتی که استاد به پایان نامه شما وارد می کند اگر موجب تغییر در موضوع یا بازنویسی فصول پایان نامه تان نشود، هیچ هزینه مازادی نخواهد داشت.

    همکاران ما در کافه یادداشت در ساعات اداری آماده خدمت رسانی به شما دانشجویان عزیز می باشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *