توصیه های مهم برای یادگیری صحبت کردن انگلیسی که هیچ کس نمی داند

,
بهبود لجهه زبان انگلیسی - یادگیری صحبت کردن انگلیسی
  • حتما تا بحال روش های گوناگونی را برای یادگیری صحبت کردن زبان انگلیسی امتحان کرده اید و اکثرا هم به در بسته خورده اید. اما به یاد داشته باشید که هرکاری اصول و قوانین خاص خود را دارد در ادامه با ما همراه باشید تا قواعد کلی بازی را برایتان بازگو کنیم.

    انگلیسی را همانند کودکان یادبگیرید – یادگیری با عمل کردن

    کودکان بهترین اشخاص برای یادگیری زبان دوم هستند برای همین اصرار داریم از بچگی زبان انگلسی را یاد بگیرید. کودکان صحبت کردن زبان انگلیسی را بدون دفترچه لغت، بدون یادداشت کردن و قواعد گرامری یاد می گیرند، اما به بهترین شکل ممکن انگلیسی را صحبت کرده و قواعد گرامری را رعایت می کنند! آنها از چند روش استفاده می کنند که می تواند به رحتی برای بزرگسالان نیز کاربرد داشته باشد.

    خبری از دفترچه ها و حفظ کردن نیست

    یادگیری صحبت کردن زبان انگلیسی اصلا شیبه به یادگیری زیست یا تاریخ نیست. روش های حفظی برای یادگیری گفتگو در زبان انگلیسی به هیچ وجه روش مناسبی نیست. روشی که به شما پیشنهاد می کنیم ۱۰۰ درصد بازدهی دارد و مهارت speaking شما را بهبود می بخشد. شما با این روش انگلیسی واقعی را همانند انگلیسی زبانان با تمام اصطلاحات و کلمات عامیانه یاد میگیرید چراکه یادگیری را همراه با تمرین انجام خواهید داد.

    در ادامه چندین قانون کلی برای کلاس های درس زبان انگلیسی نیز ارائه می دهیم که اهمیت بالایی دارد. ابه عنوان مقاله مکلم می توانید مقاله بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه را نیز مطالعه کنید.

    قانون اول – صحبت زبان آموزان را قطع نکنید و فقط در زمان مناسب غلط هایش را تصحیح کنید

    شما به عنوان یک معلم نباید زبان آموز را هربار که جمله ای را اشتباه بازگو کرد تصحیح کنید. این تصحیح کردن های پی درپی و همیشگی هیچ کمکی به مهارت زبانی او نخواهد کرد. درست است که با تصحیح کردن زبان آموز اشتباهش را متوجه شده و ممکن است آن را تکرار نکند اما همزمان اعتماد به نفسش را نیز از دست خواهد داد. در عوض دبیر باید به سخنان زبان آموز کامل گوش داده سپس به صورت کلی حوزه ای که وی در آن ضعف دارد را خاطر نشان کند برای مثال، می توانی روی دامنه لغاتت بیشتر کار کنی، یا اگر روی تلفظ هایت هم کار کنی صحبت کردنت بی نقص خواهد شد.

    قانون دوم – بگذارید زبان آموز بیشتر وقت کلاس را صحبت کند

    اگر مثل کلاس های سنتی معلم فقط صحبت کند و زبان آموز کارش نت برداری صرف باشد، هیچ پیشرفتی در زبان انگلیسی اش حاصل نخواهد شد. در کلاس زبان آموزان را مجبور به گفتگو با یکدیگر کنید و مطمئن شوید که حداقل ۸۰ درصد زمان کلاس را زبان آموزان صحبت می کنند و شما به عنوان داور و مشاور در کنارشان قرار دارید.

    قانون سوم – بحث واقعی کنید

    سعی کنید در مباحث کلاس از موضوعاتی استفاده کنید که ترند روز است و روی مسائل و مشکلات واقعی بحث و تبادل نظر کنید. با این کار اولا زبان آموز علاقه مند به صحبت می شود و دوما با کلماتی جدید آشنا می شود که ممکن است آنها را هروز بشوند و بتواند ازآن استفاده کند.

    با این چند قانون ساده برای زبان آموز و معلم به راحتی می توانید پیشرفت های چشمگیری در مهارت های زبانی داشته باشد. فراموش نکنید یادگیری زبان یک مهارت است و مهارت نیاز به تمرین و تکرار دارد نه نکته برداری صرف.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *