تعیین سطح زبان انگلیسی + آزمون تعیین سطح آنلاین با دقیقترین نتیجه!

,
ماهریت و تعیین سطح زیان انگلیسی
  • آیا آزمون تعیین سطح انگلیسی ضرورت دارد؟

    هنگامی که صحبت از آزمون تعیین سطح انگلیسی می شود با این سوال مواجه می شوید که آیا آزمون تعیین سطح انگلیسی ضروری بوده و آیا می توان بدون آزمون تعیین سطح انگلیسی، به آموختن زبان انگلیسی پرداخت؟ برای پاسخ به سوال های ذکر شده لازم است این نکته را یادآور شویم که اولین قدم برای شرکت در کلاس های زبان تعیین سطح انگلیسی است.این موضوع سبب می شود تا مهارت شما به عنوان یک زبان آموز مشخص شده و بر اساس مهارت خواندن و شنیداری خود، سطح زبان انگلیسی مناسب خود را آموزش ببینید. بنابراین تعیین سطح انگلیسی پیش از ورود به دوره یا بهترین روش یادگیری انگلیسی آموزش زبان الزامی بوده و می تواند به مدرس کمک کند تا به طور دقیق تر آموزش شما را آغاز کند. یکی از راه های شروع زبان انگلیسی از صفر رفتن به کلاس های آموزش زبان انگلیسی است. اولین چیزی که در کلاس های زبان انگلیسی ممکن است شما را گیج کند نحوه تعیین سطح است.

    اینکه مصاحبه کننده چطور با چند سوال و صحبت کردن با شما و پاسخ هایتان به سوالات تستی که به صورت ده گانه در ستون های مختلف در اختیارتان قرار گرفته شده است متوجه کفایت زبانی شما می شوند. اول از همه باید به شما تبریک بگوییم که تصمیم به رفتن به کلاس زبان انگلیسی و یادگیری آن کرده اید چراکه یادگیری زبان و صحبت کردن آن می تواند نقش زیادی در زندگی کاری و سفرهای خارجی شما داشته باشد. توجه داشته باشید که با خواندن صرف متون انگلیسی یا حفظ کلمات و بالا بردن دامنه لغات نمی توانید سطح زبانی خود را بالا ببرید.

    درست است که دامنه لغات بالا تاثیر مستقیم روی این سطح زبانی دارد اما همه چیز نیست و در آزمون آنلاین مربوط به مشخص کردن سطح زبانی جنبه های مختلف یادگیری زبان انگلیسی مورد سوال قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا اطلاعات مربوط به هر سطح را کامل برایتان شرح دهیم و در آخر با آزمونی که در اخیتارتان قرار داده ایم میزان کفایت زبانی خود را به صورت دقیق تعیین و مشخص کنید. در ادامه با سوالات تعیین سطح زبان می توانید سطح زبانی خود را بسنجید!

    تعیین سطح انگلیسی

    با توجه به تصمیم شورای اروپا، چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبانها (CEFR) برای ارایه مبنایی شفاف، منسجم و جامع جهت تعیین سطح زبان برای تدوین برنامه ‌درسی زبان و دستورالعمل‌های آموزشی، در ارائه مطالب آموزشی، و ارزیابی مهارت زبان خارجی طراحی شده ‌است. بنابراین این آزمون را نباید با دریافت مدرکی بر این نام اشتباه بگیرید.

    در اصل CEFR در شش سطح توانایی و تعیین سطح زبان آموز را توصیف می‌کند. براساس تحقیقات تجربی و مشاوره گسترده، این طرح امکان مقایسه آزمون‌ها و امتحانات در بین زبان‌ها و مرزهای بین المللی را ممکن می‌سازد. در این راستا ، Profile English دو ابزار آنلاین نوآورانه ایجاد کرده است که، در دسترس عموم قرار دارد. و یک منبع ارزشمند اطلاعاتی را برای هر کسی که به آموزش زبان انگلیسی و تعیین سطح زبان علاقه‌مند است ارایه می‌دهد: یکی ELT واژگان انگلیسی: و دوم مشخصات گرامر انگلیسی بصورت آنلاین.

    میدونید حوزه تخصصی کافه یادداشت که به عنوان بهترین سایت ترجمه و مشاوره پایان نامه شناخته میشه؛ ترجمه تخصصی متون و موارد مربوط به انجام پایان نامه است؟

    اینها پایگاه داده های قابل جستجو هستند که به شما امکان دسترسی رایگان به یافته های تحقیقی در مورد واژگان انگلیسی را می دهند و مشخصات گرامر انگلیسی آن در هر سطح CEFR مناسب است. بنابراین پس از تعیین سطح زبان آنلاین یا غیر آنلاین می توانید از این منابع اطلاعاتی نهایت استفاده را ببرید.

    اگر شما هم تصمیم به شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی دارید بهتر است با نحوه تعیین سطح با مقیاس بین المللی آموزشگاه های زبان انگلیسی و نمونه سوالات مربوط به آن آشنا شوید تا بتوانید در زمان و حتی هزنیه های کلاس های آموزشی صرفه جویی کنید.

    فرقی نمی کند که در کجای دنیا و در کدام موسسه زبانی قصد یادگیری زبان را دارید و اینکه چه کتابی قرار است به شما آموزش داده شود و حتی برای چه قصدی وارد موسسات زبانی می شوید؛ سطوح زبان انگلیسی طبق مقیاس بین المللی تعیین سطح زبان انگلیسی و کفایت زبانی سطوح به صورت مبتدی، متوسط به سمت پایین، متوسط، متوسط به سمت بالا و پیشرفته برای سرتاسر جهان یکسان است. این مقیاس در رتبه بندی سطوح اروچایی به صورت: A1, A2, B1, B2, C1, C2 است.

    در این مقاله خواهید فهمید که سطوح مختف زبانی چه تفاوت هایی بایکدیگر دارند و چگونه می توانید خودتان سطح زبانی تان را تعیین کنید و در آخر نمونه سوالات تعیین سطح همراه با تعیین سطح آنلاین را ارائه خواهیم داد.

    سوالات تعیین سطح زبان

    تعیین سطح زبان

    برای تعیین سطح انگلیسی چه منابعی را مطالعه کنیم؟

    بسیاری از زبان آموزان با این سوال مواجه هستند که برای تعیین سطح انگلیسی از کدام منابع استفاده کنند. در پاسخ باید این نکته را یادآور شویم که تعیین سطح به انگلیسی برخلاف امتحانات مدرسه و دانشگاه بوده و نیازی به مطالعه یا درس خواندن ندارد.

    برای تعیین سطح انگلیسی به دانش زبانی شما اکتفا شده و تنها کافی است که به سوالاتی که توسط شخص ممتحن از شما پرسیده می شود پاسخ دهید. نوع سوالات در آزمون تعیین سطح انگلیسی عموما از آسان به سخت شروع می شود. بنابراین شما به راحتی قادر خواهید بود که سوالات ابتدایی آزمون تعیین سطح به انگلیسی را پاسخ دهید.

    برای موفقیت و کسب نتیجه بهتر در آزمون تعیین سطح انگلیسی چه کنیم؟

    بدون شک مهمترین موضوع در آزمون تعیین سطح انگلیسی، دانش واقعی زبان انگلیسی شما می باشد. اگر دارای دانشی در زمینه زبان انگلیسی بوده و آن را از کتاب های درسی آموخته اید، می توانید برای تثبیت آن ها روی مهارت های Receptive  خود یعنی Listening  و Reading  تمرکز نموده و با شنیدن ساختارهای درست و لغات مناسب و نیز مطالعه این ساختارها، دانش زبانی خود را تثبیت نماید.

    برای اینکه بتوانی در حرف زدن مهارت کامل پیدا کنید لازم است که منبع کاملی از ساختارها و لغات داشته و تمرینات لازم با سطح خود را انجام دهید. بنابراین می توان به جرات گفت که کتاب هایی که برای تقویت  Listening  و Reading  هر سطح مورد استفاده قرار می گیرند، بهترین منابع برای تقویت دانش واقعی زبان انگلیسی شما بوده و در نتیجه می‌ تواند سبب موفقیت شما در آزمون تعیین سطح به انگلیسی شود.

    تعیین سطح انگلیسی از چه روش هایی انجام می شود؟

    به طور کلی امروزه از دو روش برای تعیین سطح انگلیسی زبان آموزان استفاده می شود. یکی از روش های رایج که از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته است، در زبان سرا ها بوده و به صورت حضوری از افرادی که متقاضی تعیین سطح به انگلیسی هستند آزمون حضوری گرفته می شود.

    در روش دیگر تعیین سطح انگلیسی می توانید به وب سایت های ویژه ای که در زمینه تعیین سطح انگلیسی مشغول به فعالیت هستند مراجعه کرده و با پاسخ دادن به سوال های آن ها ، تعیین سطح به انگلیسی خود را انجام دهید.

    کدام یک از روش های تعیین سطح، برای مشخص نمودن سطح زبان انگلیسی مناسب تر است؟

    تعیین سطح زبان شما باید به صورت ترکیبی از دو دسته Receptive و Productive بوده و در صورتی که تعیین سلام به انگلیسی به صورت آنلاین بوده و تعاملی نباشد سطح واقعی زبان شما را نشان نداده و نمی تواند به طور دقیق توانایی شما را در Produce یا استفاده از لغات و اصطلاحات متناسب با سطح زبان شما را نشان دهد.

    یکی از اساسی ترین مشکلاتی که برای زبان آموزان اتفاق می افتد آن است که دامنه لغات و گرامر آن ها گسترده بوده و در مقابل در هنگام حرف زدن دانش زبانی آن‌ ها اندک است. به همین علت تعیین سطح انگلیسی به درستی انجام نشده و این اختلاف سطح به اندازه یک کتاب درسی نیز می رسد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که حتی المقدور از روش تعیین سطح به انگلیسی حضوری استفاده کرده و با مراجعه به زبانسرا ها و یا افراد متخصص، از آن‌ ها درخواست نمایید تا تعیین سطح انگلیسی شما را انجام دهند.

    اجزای مهارت نوشتاری و مکالمه در آزمون تعیین سطح زبان

    نوشتن و صحبت با توجه به مجموعه‌ای از مقیاس‌های تحلیلی، که گستره‌ای از معیارهای ارزیابی را پوشش می‌دهند، توسط آزمون CEFR استاندارد مشخص می‌شوند. عموماً شما در هر موسسه ای که آزمون بدهید یا آن را به طور آنلاین درخواست کنید، معیارهای ارزیابی با CEFR مرتبط هستند و یک نردبان همپوشانی را شکل می‌دهند. معیارهای هر سطح در تمام آزمون‌های در هر کجای دنیا یک‌سان است. به عنوان مثال، معیارهای لازم برای سطح B2 در این برنامه و معیار چارچوب مشترک در هر دو سطح مبتدی و پیشرفته‌ی مرتبط با آن، یکسان است.

    برای مثال تصور کنید که دو نفر در سطح B۲ قرار دارند. یکی از آنها مبتدی بوده، و دیگری به شکل پیشرفته یا Advanced بر این سطح مسلط است. هر دوی آن‌ها فقط معیارهای سطح B۲ را برای مهارت های نوشتن و مکالمه برآورده می‌کنند. و براساس مولفه‌های موجود در این سطح نمره دریافت می‌کنند. اگر چه نمرات خام در هر دو آزمون متفاوت است، به داوطلبان هر دو نمره مقیاس ۱۶۰ را برای مؤلفه Writing اعطا می کنند ، چرا که آن‌ها همان سطح توانایی را از خود نشان داده‌اند.

    در تعیین سطح زبان کتبی باید مهارت گرامری شما به اوج نقطه قوت خود رسیده باشد تا بتوانید از پس گذر از این مرحله سربلند بیرون آیید. مکالمه نیز در سوالات تعیین سطح زبان در آموزشگاه زبان بخش مهمی است که همانطور که توضیح داده شد، در اصل با کنترل ادای کلمات و شیوایی بیان شما سرو کار دارد. در این مهارت بسته به توانایی تان می توانید از جملات پیش پا افتاده (سطح A1) تا ضرب المثل ها و کنایه های موجود در این زبان ( C2) استفاده کنید.

     

    بهتر است بخوانید!

    رایجترین اشتباهات در آزمون IELTS که باعث رد شدن شما در این آزمون می شود

     

    اجزای مهارت های خواندن، شنیدن در آزمون تعیین سطح زبان

    در مهارت های شنیدن و خواندن نیز مانند مهارت های مکالمه و نوشتن در هر سطح یک نوع عملکرد از افراد ارائه می شود، که با توجه به معیار های آزمون تعیین سطح زبان CEFR مشخص می شوند. این سوالات در ابتداکاملاً آسان بوده اما رفته رفته دشوار می شوند. همین مراحل سطح و توانایی شما را مرحله به مرحله آشکار می کنند.

    مهارت ها یا توانایی خواندن، شنیدن ( درک کردن) و استفاده از اجزاء انگلیسی شامل یک سری از موارد است که، به صورت صحیح یا نادرست توسط فرد علامت‌گذاری می شوند. یک استاندارد سازگار در درجه‌ بندی مولفه‌ های نشانه‌ گذاری شده، در این بخش از آزمون تعیین سطح زبان به صورت عینی اعمال شده‌ است، تا تفاوت‌های آشکار در دشواری بین آن‌ها مشخص شود. درجه بندی در آزمون تعیین سطح رایگان، این امکان را فراهم می کند که، علائم خام را برای هر آزمون خاص که نشان دهنده یک سطح از پیش تعیین شده از توانایی فرد است، تعیین نماید. (یعنی، استاندارد مورد نیاز برای رسیدن به یک درجه یا سطح خاص).

    با این حال، مهم است که توجه داشته باشیم که آزمون سطوح بالاتر، ساختار وسیع تری را تحت پوشش قرار می‌دهد (محدوده فرایندهای شناختی و عملکردهای تحت پوشش آزمون). به این معنی که ما می‌توانیم از توانایی افراد برای انجام فرایندهای شناختی سطح بالاتر اطمینان بیشتری پیدا کنیم. به عنوان مثال شخصی که در سطح پیشرفته (C2) توانایی خواندن کتاب و متن های دشوار علمی یا ادبی را دارد، با کسی که در سطح (A2) نمره می آورد متفاوت است. در این سطح شاهد توانایی فرد برای درک نوشته های ساده و لغات محدود و پیش پا افتاده خواهیم بود.

    منابع آیلتس - منابع آزمون آیلتس

    حتما بخوانید!

    آیتلس بهتر است یا تافل؟ کدام مدرک اعتبار بیشتری دارد؟

     سوالات تعیین سطح زبان مبتدی  (A1,A2)

    تعیین سطح زبان مبتدی همانطور که از نامش مشخص است، رده تسلط بر سطح A1 و A2 را شامل می شود. بنابراین در درک بسیاری از لغات، اصطلاحات و جملاتی که جایی می خوانید ( مثلا کاتالوگ ها) یا از کسی می شنوید، توانایی دارید. اگر در آزمون تعیین سطح زبان رایگان یا غیر رایگان شرکت می کنید، می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید. این سوالات و پاسخ ها جزء ابتدایی ترین مکالمات در زبان انگلیسی به شمار می روند. پس خودتان را برای پاسخ به این دست سوالات آماده کنید:

    سوال: ?Where do you live

    پاسخ: I live in Tehran

    سوال: ?How old are you

    پاسخ: I am 27 years old

    سوال: ?What do you do

    پاسخ: In fact, I’m a student

    سوال: Why are you studying English

    پاسخ: for immigration

    همانطور که اشاره شد این پرسش و پاسخ ها در ابتدا به آسانی مثال های ارائه شده هستند، که کسی که بتواند به آنها پاسخ درست و مناسبی بدهد، توانایی خود را برای قرار گیری در سطح A1 نشان داده است. پاسخ به سوالات کمی دشوار تر در ادامه ی سوالات تعیین سطح زبان نیز شما را به A2 می رساند، و الی آخر. به عنوان مثال در این سطوح پایه شما می توانید آدرس مکان خاصی را بپرسید، یا اینکه برای کسی پیام تبریک ارسال کنید.

    سطح زبانی A1

    در مقیاس تعیین سطح اروپایی این سطح را با نام A1 می شناسند. سطح Beginner اولین سطح کفایت زبانی است و به این معنا است که زبان آموز تازه شروع به یادگیری زبان کرده است. در سطح مبتدی شخص اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی دارد. اگر زبان آموز متوجه صحبت های گوینده ای که شمرده و آرام صحبت می شود می تواند از ساده ترین و پرکاربرد ترین اصطلاحات انگلیسی برای بیان تفکراتش استفاده نماید. اگر در این سطح باشید می توانید اسم و فامیل را به زبان انگلیسی بگویید و خود را به زبان ساده معرفی کنید، جملات ساده ای نوشته، فرم های انگلیسی را پرکرده و جملات ساده را ترجمه کنید. میزان دامنه لغات در این سطح ۱۲۰۰ کلمه است.

    سطح زبانی A2

    این سطح در مقیاس اروپایی A2 است که با نام Waystage هم شناخته می شود. در این سطح زبانی، زبان آموز می تواند گفتگوی معقولی را با اعتماد به نفس انجام دهد. دامنه لغات در این سطح ۱۵۰۰ است. شما در این سطح اطلاعات اصلی در مورد گرامر انگلیسی داشته و می توانید پاراگراف های ساده را خوانده و معنای کلی آن را متوجه شوید.

    علاوه بر توانایی نوشتن، در این سطح می توانید نامه های رسمی و غیر رسمی، ایمیل ها، کارت های دعوت را به درستی نوشته و در مورد خود، مکان ها، وقایع، افراد و احساستان نسبت به افراد چند پاراگراف مطلب بنویسید.

    تعیین سطح به انگلیسی

    سوالات تعیین سطح زبان متوسط (B1,B2)

    مانند تعیین سطح زبان مبتدی، در تعیین سطح زبان متوسط نیز دسته سوالاتی وجود دارد که به طور ویژه واژگان، گرامر و توانایی تلفظ شما را مورد بررسی قرار می دهند. به عنوان مثال شخصی که در چنین سطحی باشد، می تواند گروهی از افراد مسلط به زبان انگلیسی را مثلا در یک هتل ملاقات کند، که در مورد تعطیلات خود صحبت می‌کنند.

    این فرد در این مکالمه بدون مشکل شرکت کرده و در مورد تجربیات خود در طی اقامت صحبت می‌کند: وی همچنین می تواند معنی آنچه مردم می‌گویند را درک کرده و فعالانه مداخله ای مشخص داشته باشد. اگر شما در تعیین سطح زبان یک آموزشگاه شرکت کنید ممکن است، سوالات مختلفی از شما بپرسند که با توجه به این سطح باید توانایی پاسخ های آسان و درست را داشته باشید.

    اما این سوالات عموما در بخش توانایی مکالمه شامل هدف شما از یادگیری زبان یا انجام کاری به خصوص باشد. با این سوال که، What is your goal for learning English? بنابراین شما باید بتوانید بنا به توانایی خود در سطح متوسط در حد سه الی چهار خط توضیح دهید.

    در آزمون تعیین سطح زبان آنلاین مثلا ممکن است نمونه سوال زیر برای شما ارائه شود.:

    ?I haven’t seen you _____ last summer. How are you

    شما باید بتوانید جای خالی را با کلمات، until یا for و یا since پر کنید. یا در نمونه ی دیگری می توان مثال زیر را ارائه نمود:

    ?Which word has a different sound

    این سوال برای تعیین توانایی تلفظ شما در سطح متوسط ارائه می شود. و باید بتوانید از بین گزینه های moody، cook یا spoon جواب درست را انتخاب کنید. اگر بتوانید بین سوالات تعیین سطح زبان رایگان آنلاین ۲۰ الی ۲۲ سوال را درست پاسخ دهید در سطح متوسط زبان قرار می گیرید.

    سطح زبانی B1

    این سطح معادل B1 مقیاس اروپایی است. در این سطح، شما درک خوبی از مطالب انگلیسی دارید و علاوه بر لغات سطوح پیش معانی لغات پیچیده تر انگلیسی را نیز می دانید. دامنه لغات در این سطح ۲۵۰۰ کلمه است. در این سطح به راحتی می توایند جملات انگلیسی را چه در نوشتار و چه در گفتار به درستی (ازنظر نکات صرفی و نحوی) تولید کنید.

    زبان آموز می تواند منظور اصلی مخاطب و موضوع را متوجه شده و همانطور که در بالا بیان شد می توان جملات ساده را در مورد مبحث بازگو نماید و آنها را با توجه به معیارهایی نظیر علاقه شخصی بیان کند. زبان آموز در این سطح به طور کلی می تواند تجربیات، وقایع، آمال و آرزوهایش را به صورت کاملا مختصر شرح داده و در مورد ایده های و طرحها دلیل و منطق بیاورد.

    در این سطح گرامر جملات ادا شده در صحبت نیز درست است. در این سطح می توانید فرم پرکیند، متون علمی، روزنامه و مجله های انگلیسی را به راحتی بخوانید و با یک انگلیسی زبان به شکسته بسته مکاتبه کنید. در این سطح به راحتی می توانید در سفر گفتگو کنید.

    سطح زبانی B2

    این سطح در مقیاس اروپایی B2 است. اگر بتوانید با لهجه های مختلف زبان انگلیسی در شرایط رسمی و غیر سمی صحبت کنید، مشکلات خود را از نظر تلفظ و گرامر شناسایی کرده، قواعد نحوی ساده و پیچیده را متوجه شوید، به راحتی بتوانید افکارتان را به زبان انگلیسی بیان کنید و هنگام گفتگو مکث کمی داشته باشید در سطح متوسط رو بالا قرار دارد.

    زبان آموز در این سطح می تواند معنای اصلی جملات پیچیده را درک نموده که همانطور شامل مباحث فنی و تخصصی نیز می شود. در سطح B2 روانی سخن گفتن شخص تقریبا قابل قبول است و می تواند بدون وقفه و فکر با شخصی دیگر به صورت انگلیسی تعامل داشته باشد.

    دامنه لغات در این سطح ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ لغت است. به طور کلی در این سطح می توانید به راحتی انگلیسی را صحبت کرده و متوجه شوید.

    تفاوت انگیسی بریتانیایی و امریکایی

    حتما بخوانید!

    لهجه آمریکایی یا لهجه بریتانیایی مسئله این است!

    سوالات تعیین سطح زبان پیشرفته (C1,C2)

    این دسته از سوالات در تعیین سطح زبان پیشرفته انگلیسی محدودیت ندارند و در اصل دشوار ترین و مهم ترین سوالات را در برمیگیرند. اگر در سطح c1 و در اصل متوسط رو به بالا باشید توانایی قابلی در مهارت های ۴ گانه زبان انگلیسی دارید. با این حال قرار گرفتن در سطح c2 به این معنی است که شما توانسته اید به تمامی سوالات تعیین سطح زبان آنلاین پاسخ درست بدهید. در این مرحله نیز تمامی سوالات مجموعه از پرسش ها با بررسی کنترل شده مهارت های شما در تلفظ، واژگان و دستور زبان انگلیسی است. مثلا:

    He can’t go to the conference in the USA ________ he hasn’t got a visa

    شما باید بتوانید برای پاسخ به این سوال در قالب جای خالی کلمات since، but یا so  را قرار دهید. یا در مثالی دیگر برای تعیین سطح رایگان، در رده پیشرفته c1 باید بتوانید به این سوال در قالب کلمات the، to the، my پاسخ دهید:

    According ________ newspaper, the weather is going to turn hot next week

    اگر توانایی پاسخ دهی به تمامی سوالات را داشته باشید، شما می توانید در این رده قرار بگیرید. و سپس برای رسیدن به سطح c2 که بالاترین سطح محسوب می شود، تلاش نمایید.

    سطح زبانی C1

    این سطح در مقیاس اروپایی C1 است. در این سطح کفایت زبانی تقریبا نزدیک به زبان انگلیسی زبان ها است. به بیان دیگر در این سطح می توانید به راحتی و باسرعتی که فارسی صحبت می کنید، زبان انگلیسی را صحبت کرده، اشباهاتتان چه از نظر گرامر و چه تلفظ انگشت شمار است. در این سطح می توان سبک گفتارتان را باتوجه به موقعیتی که در آن قرار دارید تغییر داده و اکثر اصطلاحات و کلمات عامیانه زبان انگلیسی را می دانید؛ می توانید داستان، مقاله و خلاصه ای از کتاب ها و فیلم های انگلیسی بنویسید. دامنه لغات در این سطح ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ کلمه است.

    سطح زبانی C2

    Advanced 2 یا سطح C2 سطح دیگری است از این سطح وجود دارد و به این معناست که زبان انگلیسی شما با یک انگلیسی زبان هیچ تفاوتی ندارد. این سطح حد نهایی یادگیری زبان است که زبان آموز اگر در این سطح قرار داشته باشید به راحتی می تواند اطلاعات را چه از مبدا گفتاری و چه نوشتاری خلاصه نماید، می تواند به صورت ناخودآگاه و بدون وقفه خود را توصیف و تعریف نماید.

    سخن آخر

    نکته حائر اهمیت در این سطوح مختلف زبانی این است که هیچ شخصی در هیچ جای دنیا دقیقا روی سطوح معرفی شده قرار نمی گیرد و ممکن است سطح زبانی اش بین یکی از انی دو سطوح باشد یا حتی از نظر درک مفاهیم در سطح advance بوده اما از نظر صحبت کردن و روانی ادای کلمات در سطح B2 . این که سطح زبانی هر فرد چقدر است با پاسخ به سوالات مربوط به هرسطح انجام پذیر است، این سوالات با دقت کامل تمام جوانب سطوح زبانی را مورد سوال قرار می دهد تا به صورت دقیق سطح هر زبان آموز مشخص شود. در قست آزمون آنلاین تعیین سطح را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بعد از آن به راحتی شروع به یاگیری زبان انگلیسی کرده و حتی زبان انگلیسی را در خانه فرا بگیرید.

    یکی دیگر از نکاتی که بیان کردن آن خالی از لطف نیست این است که سن و جنسیت به هیچ عنوان تعیین کننده کفایت زبان انگلیسی نخواهد بود و بسیار مشاهده شده است شخصی ۲۴ ساله در کنار نوجوانی ۱۵ ساله در یک کلاس مشغول به تحصیل است و این اتفاق چیز عجیبی نبوده و نیست و جای هیچ خجالتی ندارد. اگر احیانا این مورد برای شما هم اتفاق افتاد به هیچ عنوان نباید خود را سرزنش کنید. کفایت زبانی فقط و فقط به توانایی مغز در حفظ کلمات و صحبت کردن بستگی دارد. همانطور که یک فرد فارسی زبان ۴۰ ساله نمی تواند همانند یک نوجوان ۱۴ ساله انگلیسی، زبان انگلیسی را به خوبی صحبت کند و البته بالعکس؛ یادگیری زبان انگلیسی در موسسات هم به همین صورت است به قول معروف کار نیکو کردن از پر کردن است و هرچه شخص با زبان انگلیسی به صورت روزمره درگیری بیشتری داشته باشد طبیعتا سطح کفایت زبانی بالاتری خواهد داشت.

    انجام آزمون آنلاین تعیین سطح و مقایسه اطلاعاتتان با مطالب ارائه شده به راحتی می توانید سطح زبانی خود را تعیین کرده بسته به آن سطح زبانی خود را ارتقا دهید.

    آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی همراه با سوالات تعیین سطح

    آزمون تعیین سطح برای سطح مبتدی

    آزمون تعیین سطح برای متوسط

    آزمون تعیین سطح برای سطح پیشرفته

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *