انجام پایان نامه عمران سازه + مشاوره ۲۴ ساعته (رایگان!)

,
مشاوره و انجام پایان نامه مهندسی عمران
  • عناوین مهم این مقاله

    مشاوره و انجام پایان نامه مهندسی عمران

    رشته مهندسی عمران علمی جهت بهبود و حفظ محیط اطراف و کیفیت زندگی است.این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا طرفداران زیادی خیلی از مردم این رشته را با نام راه و ساختمان دارد.با توجه به علمی و تخصصی بدون گرایش های این رشته،انجام پایان نامه آن کاری سخت و حساس می باشد؛با این حال با راهنمایی اساتید می تواندی این مسیر را تا حدودی آسان کرد.

    برای مشاوره در زمینه انجام پایان نامه می توانید با ما تماس بگیرید: 09359816287

    موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد عمران سازه

    یکی از مهم ترین مراحل برای انجام پایان نامه انتخاب موضوع پایان نامه می باشد،شما با کمک متخصصین کافه یادداشت می توانید در زمینه نگارش پایان نامه و انجام آن و انتخاب موضوع کمک بگیرید.

    از مهم ترین مووعات پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا مهندسی عمران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    پایان نامه های عمران معمولا در دانشگاه ها در سه حوزه تحلیلی،عددی و آزمایشگاهی صورت می گیرد.و هزینه های انجام پایان نامه معمولا در قسمت آزمایشگاهی آن می باشد.

    البته که دانشجویایی که حوزه آزمایشگاهی را برای موضوع پایان نامه انتخاب می کنند معمولا مورد حمایت دانشگاه قرار میگیرند و دانشگاه مبلغی را به عنوان کمک هزینه به آنان پرداخت می کند.

    مشاوره انجام پایان نامه مهندسی عمران سازه (صفر تا صد پایان نامه ارشد عمران)

    معمولا مشاور،فردی با تحصیلات معتبر می باشد که از دانشگاه فارق التحصیل شده و مسیر پژوهشی خوبی را طی کرده است. این فرد به خوبی روی پروژه آگاهی دارد و تمامی مراحل را به خوبی می شناسد؛گروه ما در کافه یادداشت با داشتن متخصصین خبره می تواند راهنمای کارآمدی برای پایان نامه شما باشند تا زمان و هزینه شما هدر نرود.

    خدمات ما برای پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترای مهندسی عمران سازه

    • جستجوی مقالات معتبر و انتخاب موضوع پایان نامه عمران
    • اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان نامه
    • نوشتن پروپوزال مهندسی عمران
    • نوشتن و فصل بندی پایان نامه عمران با توجه به اصول پایان نامه دانشگاه
    • تحلیل آماری پایان نامه
    • انجام فصل ۴ و ۵ پایان نامه مهندسی عمران
    • انجام اصلاحات مدنظر استاد راهنما
    • ارائه پاورپوینت برای جلسه دفاع از پایان نامه عمران

    انجام و مشاوره پایان نامه مهندسی عمران

    گرایش های رشته عمران

    رشته عمران نیز مانند هر رشته ی دیگری گرایشات خاص خود را دارد در زیر این گرایشات به تفضیل توضیح داده شده اند:

    مهندسی سازه، گرایشی است که به آموزش تجزیه و تحلیل و طراحی سازه های مختلف می پردازد. این رشته بیشترین ظرفیت پذیرش را در دانشگاه های کشور دارا می باشد. با اینکه این رشته اسما اشباع شده اما طراح متخصص همیشه نیاز رشته عمران بوده و هیچ پروژه ای بدون طراح متخصص امکان شروع ندارد . دستگاه مشاور طبق دستور کارفرما به طراحی می پردازد و تخصصی است که بیشتر زمان خود را در دفتر فنی میگذراند . لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    بد نیست بخوانید!

    انجام پایان نامه ارشد معماری در تمامی گرایشات + پشتیبانی 24 ساعته!

    پایگاه های معتبر علمی برای مقالات عمران سازه

    Science Direct: پایگاه الزویر یکی از مفیدترین منابع مقاله به حساب می آید که حوزه های مختلف علوم مهندسی، پایه، انسانی و پزشکی را شامل می شود.

    Springer: این پایگاه تمامی زمینه های علم را شامل می شود و مقالات با کیفیتی بسیار بالایی در زمینه مهندسی عمران سازه در آن به چاپ می رسد.

    Taylor and Francis: این پایگاه متعلق به زمینه های مختلف علوم مهندسی می باشد و مقالات چاپ شده آن در ارتباط با مهندسی عمران از کارایی بالایی برخوردار است.

    بد نیست بخوانید!

    انجام پایان نامه معماری داخلی در مقطع ارشد و دکتری!

    مشاوره پایان نامه عمران گرایش مهندسی زلزله

    گرایش مهندسی زلزله، به طراحی سازه ها با توجه به بار زلزله می پردازد. همچنین وظیفه بهسازی و مقاوم سازی سازه های موجود که در مناطق لرزه خیز قرار دارند را بر عهده دارند. که امروزه به علت نبود سازه های پایدار حتما نیاز به متخصصین زلزله به طور وسیع در پروژه های عمرانی احساس می شود و بازار کار قوی در آینده نزدیک برای مهندسان در این گرایش شکل میگیرد . متخصصین این گرایش در نرم افزار هایی مثل base isolation و مدلسازی میراگر های ویسکوز و … مهارت لازم را دارند .لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    مشاوره پایان نامه عمران گرایش مهندسی ژئوتکنیک

    مهندسی خاک و پی، گرایشی از مهندسی عمران می باشد که به بررسی خصوصیات خاک و رفتارهای خاک تحت بارهای مختلف می پردازد. با توجه به اینکه سازه های موجود روی خاک احداث می شود می توان گفت مهندسی خاک و پی در ارتباط مستقیم با مهندسی سازه می باشد. نحوه طراحی انواع پی ها ، نحوه مقاوم سازی دیوار حائل، مقاوم سازی خاک بستر و دیواره های خاکی به روش های مختلف همچون نیلینگ و شاتکریت ، سازه های نگهبان خرپا ، راک بولت ، دیواه بتنی در تونل ها و … . همچنین آزمایشگاه های خاک برای نمونه گیری و انجام آزمایش های سه محوری و تحکیم و … بر روی آن ، از انواع زمینه های شغلی در این گرایش می باشد که امروزه به شدت مورد استقبال فضای کار بوده و همیشه باید این مطلب را در نظر بگیریم که هیچ سازه ای بدون پی بنا نمی شود ، که اهمیت این گرایش را در مهندسی عمران نشان می دهد . نرم افزار های مورد نیاز یادگیری Geo studio و plaxis و Flac3D و Ensoft Lpile و … می باشد .لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    مشاوره پایان نامه عمران گرایش مهندسی حمل و نقل

    گرایش حمل و نقل، شامل چهار بخش مجزا به نام های حمل و نقل دریایی ، ریلی ، هوایی و جاده ای می باشد. که مهندسین باتوجه به توانایی های خود می توانند در هر یک از این زیر مجموعه ها به تحصیل و فعالیت بپردازند. نرم افزار های مورد نیاز – Transcad– Vissum– Cube و … می باشد .لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    انجام پایان نامه عمران گرایش مهندسی راه و ترابری

    گرایش راه و ترابری، به آموزش طراحی راه در دشت ها و کوهستان ها، طراحی هندسی راه و راه آهن می پردازد. فارغ التحصیلان این گرایش اغلب در محیط کاری خارج از شهر مشغول به کار می شوند و در حال حاضر نیاز بسیار زیادی به بازسازی مسیر ها و جاده ها و طراحی مسیر های جدید به علت توسعه جمعیت و شهر ها می باشد .در این رشته تصویر سازی دقیق از مسیر ها ، مطالعه اولیه و امکان سنجی برای طرح ها لازم بوده و نیاز به تسلط بر روی انواع نشریه راه همچون نشریه ۴۱۵ – ۱۰۱ – ۲۳۴ – و … الزامی می باشد . رشته ای با آینده شغلی بسیار قوی داشته و نیاز به مهندسین بیشتری در این زمینه احساس می شود .لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    گرایش ساختمان های هوشمند

    مخاطب این رشته دانش‌آموختگان دوره کارشناسی رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی پلیمر و مهندسی مواد هستند و در حال حاضر این رشته در کشورهای پیشرفته دنیا وجود دارد و پژوهش‌های بسیاری در دانشگاه‌های معتبر جهان در زمینه این رشته و در راستای کاربردی کردن فناوری‌های هوشمند در صنعت ساختمان در حال انجام است .

    سیستم مدیریت ساختمان یا BMS (Building Management System ) سیستمی است که به فعالیتها و امور ساختمانها نظارت کرده و در مواقع لازم با توجه به تغییرات شرایط محیطی، تغییرات لازم را بطور خودکار اعمال می­نماید. این سیستم می­تواند با توجه به کاربری ساختمان ( مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان و … ) جهت آنها طراحی و اجرا شده و بر کلیه فعالیت­های اعم از باز و بسته شدن درب، ورود و خروج افراد، سیستم­­های روشنایی، سیستم­های تهویه مطبوع پنجره و پرده اتاقها، صوتی و تصویری و … نظارت داشته باشد.

    ساختمانی که مجهز به سیستم مدیریت BMS باشد اصطلاحاً ساختمان هوشمند گویند. این سیستم به افراد ساکن این امکان را می­دهد که از تجهیزات بطور کارآتری استفاده نموده و احساس امنیت و آسایش را در آنها افزایش می­دهد و همچنین می­تواند موجب صرفه­جویی انرژی گردد.

    این ساختمانها با استفاده از یک پارچه نمودن چهار عنصر اصلی سیستم­ها، ساختار، سرویس و مدیریت و با برقراری ارتباط میان آنها محیطی پویا و مقرون به صرفه بوجود آورند.لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    انجام پایان نامه گرایش مهندسی و مدیریت منابع آب

    مهندسی عمران گرایش مدیریت منابع آب، در واقع تلفیق گرایشهای “آب و فاضلاب” و “مهندسی رودخانه” قدیم می باشد.

    گرایش آب و فاضلاب به آموزش جمع آوری وتصفیه فاضلاب ها می پردازد. همچنین در این گرایش مهندسان با تاسیسات مرتبط با فاضلاب از قبیل مخازن ذخیره و خطوط انتقال آشنا می شوند. با توجه به ضعیف بودن سیستم جمع آوری و تخلیه فاضلاب در ایران، گرایش آب و فاضلاب بازار کار رو به رشدی را دارا می باشد. گرایش مهندسی رودخانه به آموزش تخصصی در زمینه مکانیسم انتقال رسوب رودخانه ها، رفتارهای مختلف رودخانه ها و کنترل سیلاب و … می پردازد. فارغ التحصیلان در گرایش مهندسی رودخانه می توانند در برخی زمینه های کاری مهندسان آب و محیط زیست فعالیت داشته باشند .لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    بد نیست بخوانید!

    انجام پایان نامه حقوق ارشد و دکترا   + مشاوره رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته!

    انجام پایان نامه گرایش مهندسی سواحل، بنادر، سازه های دریایی

    مهندسی عمران گرایش سازه دریایی، به مطالعه و طراحی سازه های مرتبط با دریا اعم از سلزه های ساحلی، نزدیک ساحل و یا دور از ساحل می پردازد. فارغ التحصیلان در این رشته می توانند به طراحی در دفتر فنی پرداخته و یا در پروژه های شمالی یا جنوبی کشور مشغول به کار شوند فارغ التحصیلان گرایش سازه دریایی می توانند بطور مرتبط با گرایش خود و یا در شاخه های دیگر مانند سازه و آب مشغول بکار شوند . از طرفی گرایش سازه دریایی به دلیل مرتبط بودن با صنعت نفت و گاز نسبت به سایر گرایش های عمران دارای بازار کار بسیار خوبی با درآمد بالا است .لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    انجام پایان نامه گرایش مهندسی محیط زیست

    مهندسی محیط زیست، در برگیرنده طیف وسیعی از آموزش ها می باشد. از تصویه آب و هوا گرفته تا دفع فاضلاب. فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد عمران با گرایش محیط زیست در زمینه هایی همچون شناخت و کنترل آلودگی منابع آب، آلودگی هوا و آلودگیهای حاصل از مواد جامد زائد سررشته داشته و می توانند در سازمان های مسئول برنامه ریزی، شهرداری ها، سازمان حفاظت محیط زیست، شیلات، کارخانجات و سازمان های وابسته به وزارت نیرو مشغول به کار شوند .لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

     گرایش مهندسی خطوط راه آهن

    هدف دوره‌ کارشناسی ارشد مهندسی خطوط راه آهن تربیت افرادی است که دارای توانایی های لازم جهت درک بهتر مسائل، برنامه ریزی و هدایت و طراحی و نظارت در پروژه های تخصصی در زمینه راه آهن وخطوط ریلی مختلف و توان تحقیقاتی مناسب وکافی جهت حل مسایلی که در این زمینه با آنها روبرو می‌شوند، باشند. پروژه ها وتحقیقات مذکور می توانند در زمینه های رفتارسنجی روسازی و زیرسازی خطوط راه آهن، مدیریت خطوط راه آهن، ساخت و اجرای خطوط و نظایر آنها در راه‌آهن‌های معمولی، سبک، سریع السیر، برقی، شهری و مترو باشد. تربیت افرادی که بتوانند در توسعه و گسترش دانش فنی راه آهن در سطح آموزش عالی کشور موثر باشند، از جمله اهداف و دستاوردهای مهم این دوره می‌باشد.لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    گرایش مهندسی حمل و نقل و مشاوره پایان نامه عمران

    گرایش حمل و نقل، شامل چهار بخش مجزا به نام های حمل و نقل دریایی ، ریلی ، هوایی و جاده ای می باشد. که مهندسین باتوجه به توانایی های خود می توانند در هر یک از این زیر مجموعه ها به تحصیل و فعالیت بپردازند. عموما فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مهندسی عمران با گرایش حمل و نقل جذب مهندسان مشاور، واحدها و ادارات مختلف راه و ترابری، شهرداری ها، سازمان های حمل و نقل ترافیک، شرکت های مطالعات جامع حمل و نقل می شوند.لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد..

    انجام پایان نامه عمران گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی

    کارشناسی ارشد آب و سازه‌های هیدرولیکی یکی از گرایش‌های کارشناسی ارشد عمران است که در زمینه تحلیل و طراحی سازه‌هایی که به نوعی با آب سروکار داشته و در ساختمان‌های هیدرولیکی به‌کار برده می‌شوند، فعالیت دارد. در واقع این گرایش ترکیبی از گرایش‌های سازه و آب می‌باشد.این گرایش همچنین با مباحث مطرح شده در هر دو موضوع مهندسی محیط زیست وبهداشت نیز ارتباط دارد. البته همانطور که عنوان شد، تأکید بیشتر این گرایش بر روی طراحی و محاسبه‌سازه‌های مرتبط با آب می‌باشد و مطالعات هیدرولوژیکی چندان در حیطه‌ مباحث این گرایش نیست. لذا در انجام پایان نامه باید به دنبال موضوعاتی باشند که در این زمینه کارایی داشته باشد و بتوان استفاده کرد.

    زمینه های اشتغال و معرفی حیطه های کاری تخصصی تک تک گرایش ها

    ۱-گرایش مدیریت ساخت:
    یکی از مزیت های رشته مدیریت ساخت این است که فارغ التحصیلان این رشته در مقایسه با سایر گرایش های مهندسی عمران بسیار کم می باشند، به همین دلیل زمینه کاری نسبتا خوبی دارا می باشد. از سوی دیگر به دلیل اینکه تمام کارگاه های مرتبط با مهندسی عمران نیاز به مدیر دارند این رشته بازار کار خوبی دارد.البته به دلیل محیط کار کارگاهی بازار کار مربوط به آقایان در این رشته نسبت به خانم ها بهتر می باشد.

    ۲-گرایش سازه:
    با توجه به اینکه گرایش سازه طیف وسیعی از کارهای عمرانی را تحت پوشش دارد علیرغم تعداد زیاد فارغ التحصیلان آن، فرصت های شغلی خوبی در ادارات دولتی و و نیز شرکت های خصوصی وجود دارد. فارغ التحصیلان گرایش سازه می توانند در زمینه طراحی و نظارت در شرکت های مشاور و یا در زمینه مسئولیت های اجرایی در شرکتهای پیمانکاری مشغول شوند.

    ۳-گرایش زلزله:
    فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مهندسی عمران در گرایش زلزله می توانند در شرکت های مهندسی به کار طراحی سازه و یا انجام مطالعات مقاوم سازی بپردازند. از دیگر زمینه های کاری گرایش زلزله، انجام مطالعات و محاسبات تحلیل خطر برای طراحی سازه های خاص مانند سدها، نیروگاه ها، برج ها می باشد.

    ۴-گرایش خاک و پی:
    از آنجا که هر سازه بر روی فونداسیون و یا خاک بنا می شود، وجود مهندس خاک و پی در تمام کارهای عمرانی ضروری است. معمولا کارشناسان ارشد خاک و پی در شرکت های مهندسی مشاور و یا آزمایشگاه های مکانیک خاک مشغول به کار می شوند.

    ۵-گرایش حمل و نقل:
    عموما فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مهندسی عمران با گرایش حمل و نقل جذب مهندسان مشاور، واحدها و ادارات مختلف راه و ترابری، شهرداری ها، سازمان های حمل و نقل ترافیک، شرکت های مطالعات جامع حمل و نقل می شوند.

    ۶-گرایش راه و ترابری:
    کارشناسی ارشد عمران در گرایش راه به دلیل تعداد کم فارغ التحصیلان آن و اختصاصی تر بودن این گرایش برای آقایان، دارای بازار کار نسبتا خوبی می باشد. فارغ التحصیلان این گرایش می توانند در شرکت های مشاور و یا اداراتی مانند راه و ترابری و شهرداری مشغول بکار شوند اما آن دسته از مهندسین عمران که در شرکت های پیمانکاری مشغول به کار می شوند و به انجام فعالیت های راه سازی می پردازند دارای درآمد خوبی هستند.

    ۷-گرایش سازه دریایی:
    فارغ التحصیلان گرایش سازه دریایی می توانند بطور مرتبط با گرایش خود و یا در شاخه های دیگر مانند سازه و آب مشغول بکار شوند.

    از طرفی گرایش سازه دریایی به دلیل مرتبط بودن با صنعت نفت و گاز نسبت به سایر گرایش های عمران دارای بازار کار بسیار خوبی با درآمد بالا است.

    ۸-گرایش سازه های هیدرولیکی:
    فارغ التحصیلان گرایش سازه هیدرولیکی نیز مانند فارغ التحصیلان رشته سازه دریایی می توانند در محیط های مرتبط با گرایش سازه هیدرولیکی و یا در شاخه های دیگر مانند سازه و آب مشغول بکار شوند.

    فارغ التحصیلان گرایش سازه های هیدرولیکی بازار کار مناسبی در شرکت های سدسازی دارند.

    ۹-گرایش آب:
    کارشناسی ارشد عمران با گرایش مهندسی آب دارای بازارکار مناسبی است. فارغ التحصیلان آن می توانند در شرکت های مشاور در زمینه آب و فاضلاب، سد سازی، مدیریت منابع آب و یا برای مطالعات هیدرولوژی در شرکت های راهسازی مشغول به کار شوند.

    ۱۰-گرایش محیط زیست:
    فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد عمران با گرایش محیط زیست در زمینه هایی همچون شناخت و کنترل آلودگی منابع آب، آلودگی هوا و آلودگیهای حاصل از مواد جامد زائد سررشته داشته و می توانند در سازمان های مسئول برنامه ریزی، شهرداری ها، سازمان حفاظت محیط زیست، شیلات، کارخانجات و سازمان های وابسته به وزارت نیرو مشغول به کار شوند.

    هزینه پایان نامه مهندسی عمران-موضوع پایان نامه مهندسی عمران

    نرم افزار های کاربردی جهت انجام تحقیقات مهندسی عمران برای انجام فصل چهار پایان نامه

    برای انجام پایان نامه عمران نیازمند نرم افزارهای تخصصی برای انجام پروژه می باشد در این این نرم افزار ها معرفی شده اند:

    SAP 2000
    SAFE
    Etabs
    ArchiCAD
    SDRMAP
    Micro Station
    Section Builder
    Surfer
    Plaxis
    RISA
    Staad Pro 2007
    Prokon
    Robot Robin
    Straus7 Release
    Abacus
    Luses
    AutoCAD
    SketchUP
    Xsteel

    انتخاب موضوع برای انجام پایان نامه عمران؛ کارشناسی ارشد و دکترا

    مدل‌سازی جریان آب‌های زیرزمینی در سفرهای ماسه‌ای غنی از آب شیرین

    · بررسی تغییرات در فرکانس فعالیت لغزشی در مناطق مختلف و تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی

    · مطالعه و بررسی ترک خوردگی و نفوذپذیری در زمین‌های رسی

    · بررسی کربناته کردن بتن با استفاده از تصویربرداری حجمی میکروتوموگرافی (Microtomographic Volume Imaging)

    · بررسی و مدل‌سازی اتصالات چوبی مقاوم در برابر زمان

    · بررسی اثر استفاده از نمک پاشی به منظور یخ زدایی جاده‌ها بر پراکندگی مواد کلوئیدی از خاک کنار جاده

    · بررسی تغییرات آب و هوا و توسعه استراتژی سازه‌های سازگار

    · مظالعه و بررسی کاهش ریسک ریزش در هنگام تونل زنی

    · بررسی و مقایسه رفتار سازه‌های مختلف تحت تأثیر خرابی

    · مدل‌سازی عددی رفتار خاک تحت تأثیر تراکم دینامیکی

    برای مشاهده موضوعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید

    انتخاب موضوع پایان نامه مهندسی عمران

    برای مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترای خود در گرایش های مهندسی عمران فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *