بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی + ۳۱ روش های بهتر کردن انگلیسی

,
بهترین روش یادگیری زبان - سریع ترین روش یادگیری زبان
  • قدم اول سریع ترین راه یادگیری زبان با بهترین سایت ترجمه

    اولین قدم در سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی و بهتر کردن زبان انگلیسی پیدا کردن منبعی مناسب برای یادگیری است. چیزی که باید به آن توجه کنید اهمیت بهترین راه یادگیری زبان برای شماست و اینکه تا چه حد این مسئله مهم است. این قدم به شما کمک می کند تا متوجه شوید چقدر یادگیری زبان برایتان مهم است و بر مبنای آن تلاش می کنید که این خود انگیزه بخش است. هر چقدر انگیزه بیشتری داشته باشید سختی مسیر یادگیری برایتان کمتر می شود. وقتی هدف مشخصی داشته باشید فرایند یادگیری نتیجه بخش خواهد بود. بدین ترتیب سریع ترین راه یادگیری زبان را می توانید طبق مراحل و برنامه ریزی به خوبی پیش بروید.

    تقویت مهارت گوش دادن

    سریع ترین راه یادگیری زبان خوب گوش دادن است. بدین صورت که با استفاده از پادکست های آموزشی، رادیو، تلویزیون، فیلم و نوار های ویدئویی می توان فراگیری زبان انگلیسی را شروع کرد. از این طریق دقت خود را نسبت به کلمات بالا می برید و با تشخیص درست کم کم به این روند عادت می کنید. این کار هرچه بیشتر تکرار شود یادگیری شما بیشتر می شود. افزایش توانایی خوب گوش دادن از مراحل اصلی یادگیری زبان است. هنگام گوش دادن به زبان به کلمات دقت داشته باشید و کلماتی که آوای یکسان یا شبیه بهم دارند را  به همراه تلفظ صحیح جمع آوری کنید. این روش  به تلفظ شما کمک می کند. با بهترین راه یادگیری زبان طبق زمانبندی پیش روید.

    یادگیری زبان انگلیسی

    سریع ترین راه یادگیری زبان آموزش لغات

    یکی از بخش های سریع ترین روش یادگیری زبان این است که کلمات شبیه بهم را که به عنوان اسم و فعل کاربرد دارند بشناسیم. بهترین روش یادگیری زبان  این است که کلماتی که چند معنی متفاوت دارند به یادگیری مفاهیم به ما کمک می کنند. همچنین کلماتی که آوای یکسانی با زبان مادری شما دارند به خوبی در حافظه شما حفظ می شوند. یاد بگیرید گروهی از کلمات که ریشه ی یکسان دارند را فرا بگیرید. یکی از آسان ترین روش های یادگیری این است که  محیط هایی که بطور روزانه مراجعه می کنید را بشناسید برای مثال با تمامی اشیا مورد استفاده خود در آشپزخانه آشنا باشید این امر کمک می کند تا اگر قصد مهاجرت یا سفر به کشور های انگلیسی زبان را دارید با کلیه امور مورد استفاده خود آشنا باشید. همچنین به شدت به حفظ اعتماد به نفس و توانای یادگیری شما کمک می کند. در واقع آسان ترین روش یادگیری زبان آشنایی با اشیای مورد کاربرد شماست.

    برای بهتر کردن زبان انگلیسی تا هرچه سریع تر با لغات آشنا شوید

    بهترین راه یادگیری زبان این است که هر زمان چیز جدید یاد می گیرید آن را یادداشت کنید. تا در دسترس شما باشد و مدام یادآوری شود. پس دفتری به خصوص را برای اینکار کنار بگذارید. روش یادگیری سریع پیشنهادی ما خواندن حداقل ۱ ساعت زبان است. سریع ترین راه یادگیری  زبان و لغات خواندن آنهاست. برای یادگیری سریع فرصت را از دست ندهید و هر زمان که مناسب دیدید به زبان انگلیسی صحبت کنید. این امکان را به خوبی تکنولوژی آماده کرده است و به شما امکان تمرین کردن را از طریق اینترنت می دهد. هر زمان به چیزی که دارای کلمات انگلیسی بود، برخورد کردید سعی کنید آن را بخوانید. به این دلیل که متن ها اغلب منبعی غنی از کلمات هستند. این به شما کمک می میکند تا با یادگیری زبان همراه شوید. اگر به تازگی شروع کرده اید بهتر است از کتاب های کودکان استفاده کنید. این کار به یادگیری گرامر کمک می کند. همچنین به مهارت خواندن و نوشتن چون کلمه ها مدام تکرار می شوند. برای یادگیری لغات جدولی از پیشوند ها و پسوند ها درست کنید. با راهی ساده به یادگیری کلمات جدید بپردازید.

    برای بهتر کردن سطح زبانی از دیگران کمک بخواهید

    در عمل پرسش درباره موضوعات جدید به شما کمک بسیاری می کند. با سوال پرسیدن هرگونه ابهام را از بین می برید. اگر در موسسه ای ثبت نام کرده اید از معلم خود کمک بگیرید. اما اگر تنهایی زبان می خوانید نگران نباشید با کمی جستوجو در اینترنت می توان به جواب رسید. در این مسیر انگیزه بخش خود باشید هر چقدر کم ولی شما موفق به یادگیری شدید. مسئله مهم پیدا کردن بهترین روش یادگیری زبان است.

    چه چیز هایی را باید یاد بگیرید

    ساده ترین راه یادگیری زبان این است که با چهار مهارت اصلی زبان که عبارتند از: نوشتن، خواندن، گوش دادن و حرف زدن می باشید؛ آشنا باشید. ولی در نظر داشته باشید هر چهار بخش مهم است. با این حال همه چیز به هدف شما بستگی دارد. مسئله ای که مهم است حفظ تعادل و هماهنگی بین این چهار بخش است. که همه ی آنها به یکدیگر متصل هستند. بطور مثال می توانید همزمان که مهارت گوش دادن خود را تقویت می کنید به کمک زیرنویس ها مهارت خواندن را تقویت کنید. زمانی که به حد مناسبی رسیدید شروع کنید به حرف سریع ترین روش یادگیری زبان آشنایی کامل با هر ۴ مهارت است.

    زدن و از اشتباه کردن نترسید. این از ابتدایی ترین قسمت روش یادگیری زبان است. زمانی که در حال یادگیری زبان هستید اشکالی ندارد که اشتباه کنید. بدین صورت با نقاط ضعف و قوت خود آشنا می شوید. در ضمن هنگام مطالعه متن لازم نیست کلمه به کلمه پیش بروید تنها سعی کنید فرایند یادگیری را پیش ببرید و از تمامی نشانه ها کمک بگیرید مثل تصاویر، حالت صورت و با هر عملی که در حال انجام است. با رعایت این نکته به خوبی پیش خواهید رفت. به این صورت در عین حال به زمانبندی در یادگیری توجه کرده اید.

    سریع ترین روش یادگیری زبان انگلیسی - بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

     یادگیری دستور زبان در بهتر کردن زبان انگلیسی

    با توجه به سطح ای که در نظر دارید با این قسمت درگیر شوید. تنها بخشی که لازم است؛ یادگیری زبان برای برقراری ارتباط است. که این امر از طریق تمرین کردن و با نوشتن انشا و مکالمه صورت می گیرد. باید بیابید کدام حالت به شما در سریع ترین روش یادگیری زبان کمک می کند. توجه خودتان را به بخش هایی منعطف کنید که برایتان سخت است و از قسمت های آسان تر زود رد شوید. با نوشتن انشا های کوتاه می توانید ایراد های نوشتاری خود را پیدا کنید و نقاطی که در آن مشکل دارید را بیابید. به کمک  دوستی که در سطح پایین تری از شماست بروید و مطالبی که می دانید را به او آموزش دهید. در واقع آموختن کمک می کند هم برای خودتان درس دوره شود و هم اشکالات خود را پیدا کنید. و در آخر به شما پیشنهاد می کنیم زمانی را به بازنگری دوباره اختصاص دهید. ولی از بحث اصلی خودتان دور نشوید چرا که هدف ما  یافتن سریع ترین روش یادگیری زبان است. سریع ترین روش یادگیری زبان به کمک انشا نویسی است.

    سریع ترین روش یادگیری دستور زبان و بهتر کردن زبان انگلیسی

    هر کلمه می تواند یکی از هشت نوع باشد. که این ها عبارتند از: اسم، ضمیر، فعل، صفت، قید، حرف ربط، حرف اضافه و اصوات تشکیل شده است. در واقع بخش اصلی ترکیب این عبارت هاست که از ترکیب آنها به جمله میرسیم. هر جمله کاملی از یک فعل و فاعل تشکیل شده است. بعد از یادگیری این قسمت سعی کنید توابعی که در کنار هم واحد از زبان هستند را یاد بگیرید. آنها گروهی از کلمات هستند که در کنار هم به عنوان یک واحد شناخته می شوند. جزئی از جمله که واحدی مستقل از زبان است. و یادگیری دستور زبان ملزوم به این است از آن در جملات خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید هر بخش در جمله چه نقشی دارد تا بتوانید از آن استفاده کنید. بخش های مختلف کلمات که در کنار هم به بخش های معنا دار تبدیل می شوند بند نام دارند که می توانند از دو بخش وابسته و غیر وابسته تشکیل شوند. یادگیری بخش های مرتبط به روند یادگیری سرعت می بخشد.

    بهبود سطح زبان انگلیسی و بهتر کردن زبان انگلیسی مسئله ای است که درمورش میلیون ها مقاله نوشته شده است و حتما چندتایی از آن را تابحال خوانده اید و به نتیجه ای نرسید. اکثر مطالب موجود در مورد بهتر کردن زبان انگلیسی در کتاب ها و اینترنت در حوزه یادگیری اصطلاحات، حفظ لغات یا بهبود لهجه زبان انگلیسی است. در این مقاله تیم کافه یادداشت سعی کرده ۳۱ نکته اصلی و مهم را در مورد بهبود انگلیسی برای شماعزیزان ارائه دهد. این ۳۱ نکته به صورت کلی در مورد تمام توانایی های زبانی است و مخصوص سن یا سطح خاصی نیست. با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که این نکات از نظر اهمیت تفاوتی با یکدیگر ندارند و ترتیب آنها صرفا برای شمارش است.

    ۳۱ روش بهتر کردن زبان انگلیسی سریع – رایگان و بدون کلاس‌ !

    1. از اشتباه کردن نترسید. اعتماد به نفس داشته باشید. افراد فقط هنگامی اشتباهاتتان را گوشزد می کنند که به حرفشان گوش دهید!
    2. خود را غرق در زبان انگلیسی کنید. سعی کنید در طول روز همیشه به نحوی با زبان انگلیسی درگیر باشید. این درگیری می توان خواندن کتاب های رمان سطوح مختلف باشد، گوش دادن به آهنگ های زبان انگلیسی یا حتی دیدن فیلمهای زبان اصلی اما بهترین راه برای درگیر کردن ذهن صحبت کردن با زبان انگلیسی است.
    3. یکی از لازمه های بهبود سطح زبان انگلیسی این است که تمرین و ممارست را قطع نکنید. سعی کنید برنامه ای برای خواندن زبان انگلیسی داشته باشید و به پایبند باشید. تصمیم اینکه چند ساعت در روز و چند روز در هفته زبان انگلیسی را تمرین کنید کاملا به خودتان بستگی دارد.
    4. به دوستان وخانواده خود در مورد برنامه مطالعه تان و قصد بهتر کردن زبان خود بگویید. این کار باعث می شود تا درصورت دلسردی را مشغله دوستان و خانواده شما را برای پایبند ماندن به برنامه تان تشویق یا حتی مجبور کنند.
    5. روی تمام توانایی های زبانی تمرکز کنید: reading, writing, speaking, listening چهار توانایی زبانی است که تمام آنها برای شروع انگلیسی از صفر اهمیت یکسانی دارند.
    6. دفترچه ای برای لغات جدید تهیه کنید. همیشه این دفترچه را همراه خود داشته باشید تا هرزمانی که با لغت یا اصطلاح جدید برخورد کردید آنها روی دفترچه یادداشت کرده و معنی را در دیکشنری چک کرده و آن در در برنامه مطالعه تان تمرین و تکرار کنید.
    7. می توانید به وبسایت های یادگیری زبان انگلیسی مراجعه کرده و مقالات یادگیری زبان انگلیسی را مطالعه کنید.
    8. لیست کردن لغات برای یادگیری یکی از معمول ترین راه های یادگیری لغات برای امتحانات است. توجه داشته باشید که تهیه این لیست فقط برای کوتاه مدت مناسب است چراکه حفظ لغات بیشتر از ۲۵ کلمه جدید در روز هیچ وقت در حافظه بلند مدت تان ذخیره نخواهد شد. برای ذخیره لغات در حافظه بلند مدت میتوانید از جعبه لایتنر استفاده کنید.
    9. به ساعت بدنتان گوش دهید! افراد باتوجه به محل زندگی و خصوصیات فردی شان در ساعاتی از شبانه روز سرحال ترند. اگر جز افرادی هستید که شب ها تمرکز بیشتری دارید، برنامه مطالعه تان به آخر شب موکول کنید.
    10. فقط برای امتحان مطالعه نکنید. یادگیری زبان انگلیسی را فراتر از نمره امتحان قلمداد کنید. به این فکر کنید که اگر لغات و نکات گرامری زبان انگلیسی را درست و اصولی یاد بگیرید می توانید در آینده به راحتی به کشورهای خارجی سفر کنید.
    11. اهداف بلند مدت داشته باشید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید.
    12. هدف های کوتاه مدت را فراموش نکنید و وقتی به آنها رسید به خود پاداش دهید.
    13. بهترین روش یادگیری برای بهبود سطح زبان انگلیسی این است که خود را کشف کنید. تکنیک یادگیری زبان انگلیسی و انتخاب بهترین روش یادگیری انگلیسی در افراد مختلف است، برای مثال بعضی با نوشتن و بعضی دیگر باخواندن یا حتی بازی کردن با لغات انگلیسی آنها را یاد می گیرند. روش یادگیری هرکس منحصر به خود او است.
    14. مرور! مرور! مرور! از مرور نکاتی که قبلا یاد گرفته اید فراموش نکنید چراکه زبان انگلیسی به شدت فرار است و راهی جز مرور برای بهتر کردن زبان وجود ندارد.
    15. مطالعه بیش از ۳۰ دقیقه بدون وقفه بازده خوبی نخواهد داشت. سعی کنید بعد از هر نیم ساعت دقایقی را استراحت کنید.
    16. می توانید از رمان های زبان انگلیسی استفاده کنید. یکی از بهترین روش های ارتفاع سطح زبانی از طریق خواندن رمان ها است. رمان های مخصوص زبان انگلیسی دارای سطوح مختلف هستند. می توانید برای تعیین سطح زبان انگلیسی خود به اینجا مراجعه کنید.
    17. مقالات و مجلات متون خوبی برای یادگیری زمان گذشته افعال هستند.
    18. روی معنای عمومی لغات تمرکز کنید. در زبان انگلیسی لغات دارای چندین معنی مختلف هستند، نگران معانی فرعی آنها نباشید و سعی کنید معنی اصلی آنها را فرا بگیرید.
    19. لغات اصلی زبان انگلیسی را یاد بگیرید. یکی از بهترین منابع برای یادگیری لغات اصلی زبان انگلیسی ۵۰۴ لغات ضروری زبان انگیسی است.
    20. هنگامی که لغت جدیدی را یاد می گیرید به تمامی شکل های دستوری آن توجه داشته باشید. برای مثال کلمه beautiful صفت، beauty اسم و beautifully قید است.
    21. پسوندها و پیشوندهای زبان انگلیسی را با معنی یاد بگیرید. این کار در حدس کلمات جدید زبان انگلیسی کمک شایانی به شما خواهد کرد.
    22. از زبان انگلیسی در موقعیت هایی که می توانید استفاده کنید. به همین سادگی!
    23. هنگام خواندن متون انگلیسی به ترجمه آن فکر نکنید. سعی کنید فکر کردنتان هم به زبان انگلیسی باشد.
    24. بهترین راه یادگیری گرامر زبان انگلیسی از طریق صحبت کردن است.
    25. روی املای کلمات تمرکز داشته باشید. می توانید هنگام گوش دادن به صوت های زبان انگلیسی جملات را یادداشت کرده و بعدا املای کلمات را در فرهنگ لغت بررسی کنید.
    26. از فرهنگ لغت های انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. بهترین دیکشنری انگلیسی به انگلیسی Oxford و longman هستند.
    27. برای بهتر کردن زبان انگلیسی خود زیاد به فرهنگ لغت وابسته نباشید. ساختار اکثر کلمات انگلیسی شبیه به هم هستند و اگر پسوندها و پیشوندها زبان انگلیسی را یاد بگیرید حدس زدن معانی کلمات کار سختی نخواهد بود.
    28. فراموش نکنید برای یادگیری زبان انگلیسی هیچ وقت نه خیلی دیر است نه خیلی زود. از همین امروز شروع کنید!
    29. اگر زبان انگلیسی را آنطور که باید یاد نمی گیرید بخاطر این نیست که زبان انگلیسی شما بد است، تنها دلیلش این است که راه یادگیری منحصر به خود را پیدا نکرده اید.
    30. از منابعی استفاده کنید که مناسب سطح زبانی تان باشد. منابع آسان باعث افزایش اعتماد به نفس کاذب و منابع پیشرفته باعث دلسرد شدنتان خواهد شد.
    31. برای بهتر کردن لهجه انگلیسی تان توضیه می شود با لهجه امریکایی و بریتانیایی زبان انگلیسی آشنا شده و تفاوت های آنها را بررسی کنید.

    برای تعیین سطح زبان انگلیسی می توانید از اینجا اقدام کنید!

    یادگیری دستور زبان را از کجا باید شروع کرد

    برای آسان تر کردن فرایند یادگیری زبان این کار را با مقدمات و اصطلاحات شروع کنید. این وجه جالب و آسان است. این روند یادگیری سبب تقویت شما می شود و خسته نمی شوید. اولین گرامری که با آشنا خواهید شد فعل to be می باشد. در قدم بعدی می توانید با اینکه اهل کدام شهر یا کشور هستید صحبت کردن به زبان انگلیسی را شروع کنید. از آسان ترین سوال ها شروع کنید و به کمک حروف اضافه سریع ترین راه یادگیری زبان در ابتدا با پایه گرامر شروع می شود.

    یادگیری سریع زبان انگلیسی

    روش یادگیری را آغاز کنید. سعی کنید در این مسیر از دیگران کمک بخواهید به کسی از دوستان خود بگویید و از او خواهش کنید با شما شروع صحبت زبان انگلیسی کند. در بهترین راه یادگیری زبان شما جمله های جدید یاد می گیرید. در قدم بعدی با افعالی مثل can,could آشنا می شوید. پس شروع کنید به آشنایی با جملاتی که در آن از این افعال استفاده می شود. سپس چیزی که مهم است استفاده از صفت های ملکی است که در ابتدا در زمان حال می توانید آن را استفاده کنید. ولی توجه داشته باشید در جا نزنید و طبق برنامه ریزی سریع ترین راه یادگیری زبان پیش بروید..

    ترجمه متون - بهتر کردن تلفظ انگلیسیبد نیست بخوانید!

    اگر تلفظ انگلیسی تان خوب نیست بخوانید!

    یادگیری صحبت کردن انگلیسی و آمادگی برای تافل

    این مدرک پس از گذراندن دوره یادگیری و داشتن پایه ای خوب برایتان مناسب است. با این مدرک می توان برای درخواست کار و یا درس خواندن در خارج از کشور اقدام کرد و در آزمون های ورودی موفق شد. با تقویت لغاتی که می دانید و همچنین تقویت دانش گرامری می توانید نمره مناسب در هر بخش را به راحتی کسب کنید. در این مسیر از کتاب های آموزش کمک بگیرید. و به یاد داشته باشید تنها با تمرین است که می توان به نتیجه دلخواه رسید.

    با سریع ترین روش یادگیری زبان دیگر نگران روند یادگیری نباشید.

    نقش یادگیری سریع زبان در زندگی شما

    با امتحان کردن سریع ترین راه یادگیری زبان به خودتان این امکان را می دهید که در زمان صرفه جویی کنید و گزینه های لازمه را فرا بگیرید. سعی کنید بیشتر قید ها را یاد بگیرید. با یادگیری قید های زمان و مکان کم کم سعی کنید رویداد ها و رخداد های روزانه خود را بگویید. این از بخش های تاثیر گذار سریع ترین راه یادگیری زبان در زندگی شماست. همچنین عنوان کردن الگو های زندگی به شما کمک می کند بهتر صحبت کنید و به تسلط شما کمک خواهد کرد. در بهترین راه یادگیری زبان با استفاده از افعال زمان گذشته به این بپردازید که روز شما چگونه بوده است. به کمک زمان استمراری برنامه های آینده خود را مشخص کنید. در این روش یادگیری زبان بهتر است در ابتدا کاربرد هر بخش را یاد بگیرید این گونه با انبوهی از درس ها مواجه نمی شوید که هر کدام بسیار شبیه به یکدیگر است.

    فراموشی در یادگیری زبان و بهتر کردن زبان انگلیسی

    سریع ترین روش یادگیری زبان  برای کلیه افراد مناسب است. اگر از آن دسته از افراد هستید که موضوع یادگیری برایتان دشوار است و هر بار که تلاش به یادگیری می کنید عقب نشینی می کنید باید بگوییم سریع ترین روش یادگیری به شما اطمینان می دهد این روش مناسب شماست. با رعایت قوانین و اصول اصلی هر گروه درسی شانس شما در یادگیری بالا می رود و این خود قسمتی اصلی در سریع ترین روش یادگیری زبان است. لذا با مرور قوانین به یادگیری خود میافزایید و اینکار را بدون ترس و واهمه انجام دهید. با تداوام و ادامه در سریع ترین راه یادگیری زبان حتما موفق خواهید شد. و چه فردی باشید که پیش زمینه لازمه را داشته باشد و یا

    سریع ترین روش یادگیری زبان برقراری ارتباط است.

    خیر با مرور منظم و پایبندی به برنامه ریزی می توانید به خوبی یاد بگیرید و تا سریع ترین راه یادگیری زبان موثر باشد. هنگام یادگیری به یک نکته باید توجه کرد هر فرد دارای سطح متفاوتی است پس به شیوه ی متفاوتی می تواند از سریع ترین راه یادگیری زبان استفاده کند ولی با رعایت یادگیری زبان طبق برنامه ریزی پیش بروید تا در انتها دروس را با هم اشتباه نکنید. از کتاب های به روز و جدید برای یادگیری زبان استفاده بگیرید و نقاط ضعف خود را کنترل کنید. بدین صورت با سریع ترین راه یادگیری زبان پیش بروید.

    یادگیری زمان در دستور زبان

    در سریع ترین راه یادگیری زبان شما باید  با ۱۲ حالت زمانی برای صحبت کردن زبان و به طور کلی برای تمامی بخش ها استفاده کنید. که نیاز است در ابتدا شما با زمان ساده آشنا شوید. و کم کم پیش روید. در ادامه  از ۳۱ قانون یادگیری تشکیل شده که آنها هم در یادگیری بخش های مختلف اهمیت دارد. در سریع ترین راه یادگیری ابتدا با قوانین پیش میرویم و پس از کمی پیشرفت به سمت کلیه زمان ها می رویم. با آشنایی کلی و برقراری ارتباط با آن ها در زبان از آن ها در متن استفاده کرده. بدین صورت با آن ها آشنا می شوید.

    منابع

    https://www.fluentin3months.com/how-to-learn-english-fast/

    https://www.ef.com/wwen/blog/language/how-to-learn-english-faster/

    https://www.fluentu.com/blog/english/how-to-learn-english-faster/

    https://www.fluentu.com/blog/english/easiest-way-to-learn-english/

    https://m.wikihow.com/Learn-English-Faster

    https://www.tofluency.com/tips-fluent-english/

    https://englishstudio.com/blog/learn-english-faster/

    https://preply.com/en/blog/2018/11/13/learn-english-fast-and-easy/

    https://www.englishclub.com/learn-english/tips.htm

    https://englishlive.ef.com/blog/study-tips/10-top-tips-learning-english-home/

    https://www.fluentu.com/blog/english/tips-for-learning-english/

    https://www.wallstreetenglish.com/blog/10-tips-for-success-in-learning-english/

    https://www.studyinternational.com/news/11-tips-for-learning-english-faster/

    https://www.toeflgoanywhere.org/5-tips-learning-english-quickly

    https://www.english-grammar-revolution.com/learning-grammar.html

    https://www.quora.com/How-can-I-start-learning-English-alone

    https://www.fluentu.com/blog/english/easy-english-lessons/

    https://grammar.yourdictionary.com/grammar-rules-and-tips/basic-english-grammar-rules.html

    https://basicenglishspeaking.com/basic-english-grammar-rules/

    https://learnenglish.britishcouncil.org/grammar

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    6 پاسخ
    1. سعیدی
      سعیدی گفته:

      خیلی عالی بود و من مدتها سوالم این بود که موثر ترین روش ها چیه و حالا جوابم رو گرفتم،ممنون از شما

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *