انجام پایان نامه مهندسی راه آهن تمامی گرایشات + پشتیبانی 24 ساعته

,
Railway engineering
  • مهندسی راه آهن (Railway engineering)

    امروزه راه آهن ها با اشکال اولیه آن ها بسیار متفاوت هستند؛ به خصوص در کشورهای پیشرفته صنعتی راه آهن ها و قطارها پیشرفت چشمگیری داشته اند. مهندس راه آهن به شخصی گفته می شود که در طراحی، ساخت، نگهداری و بهره‌ برداری از قطارها و سیستم های ریلی دارای دانش و تخصص کافی باشد. به علاوه نظارت و کنترل بر شبکه‌ های ریلی از وظایف مهندس راه آهن است.

    اگر شما نیز به عنوان یک مهندس فارغ التحصیل دوره کارشناسی  راه آهن علاقه مند به ادامه تحصیل در مقاطع ارشد و دکترای این داشته باشید، بدون شک با دغدغه انجام پایان نامه مهندسی راه آهن دست و پنجه نرم می کنید؛ زیرا که این مرحله برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد این رشته الزامی است. اگر با سوالاتی در خصوص چگونگی انتخاب موضوع برای پایان نامه مهندسی راه آهن و انجام آن با سوالاتی مواجه شده اید با کافه یادداشت همراه شوید تا پاسخ سوال های خود را دریافت کنید.

    از دیگر خدمات بهترین موسسه انجام پایان نامه ارشد و انجام تز دکتری می توان به کاهش درصد هانندجوی پایان نامه، انجام پایان نامه ارشد و اصلاح پایان نامه ارشد اشاره کرد، اگر در زمینه انتخاب موضوع پایان نامه نیز مشکل دارید می توانید با ما تماس بگیرید: 09359816287 – 09039406287

    گرایش های رشته مهندسی راه آهن

    همان گونه که در ابتدای این مقاله ذکر نمودیم، رشته مهندسی راه آهن بسیار گسترده بوده و با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز دچار تحول و پیشرفت می ‌شود؛ در نتیجه گرایش های مختلفی برای این رشته کاربردی وجود دارد. گرایش های اصلی رشته مهندسی راه آهن برای ادامه تحصیل به شرح زیر هستند:

    به طور کلی رشته مهندسی راه آهن برای آن دسته از دانشجویانی که علاقه ‌مند به مباحث ریلی و صنایع مرتبط با راه‌آهن هستند مناسب است. با توجه به ماهیت کاربردی رشته راه آهن و وجود تنها یک دانشکده در کشور و نیاز مبرم شرکت راه آهن در پرورش و جذب نیرو، ادامه تحصیل در این رشته می تواند دارای آینده روشنی در ایران باشد.

    مراحل انجام پایان نامه مهندسی راه آهن

    پایان نامه نویسی و انجام دادن پایان نامه مهندسی راه آهن یکی از مهم ‌ترین بخش هایی است که برای دریافت مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد رشته مهندسی راه آهن به آن نیاز دارید. به همین علت لازم است که با چگونگی مراحل انجام پایان نامه مهندسی راه آهن آشنا شوید تا بتوانید برای انجام پایان نامه خود از آن استفاده کنید. پیش از آن که اقدام به انجام پایان نامه مهندسی راه آهن نمایید باید نخست این موضوع را مورد توجه قرار دهید که هدف شما از انجام پایان نامه مهندسی راه آهن چیست و مخاطب شما چه افرادی هستند. پس از آن می توانید به راحتی در خصوص موضوع پایان نامه خود تصمیم گیری کرده و یک موضوع مناسب را انتخاب کنید.

    بدنیست بخوانید!

    انجام پایان نامه مدیریت هتلداری تمامی گرایش ها + مشاوره ۲۴ ساعته!

    انتخاب موضوع برای پایان نامه مهندسی راه آهن

    نخستین مرحله برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد انتخاب موضوع برای پایان نامه مهندسی راه آهن است. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد و باید از منابع معتبر علمی برای انجام کار خود استفاده کنید. بدین طریق که می‌ توانید به مقالات و منابع معتبر علمی در زمینه گرایش خود مراجعه کنید و از میان پیشنهادات آن ها یک موضوع را برای پایان نامه خود انتخاب کنید. به علاوه می توانید از متخصصان و فارغ التحصیلان این رشته که در زمینه ارائه مشاوره های تحصیلی مشغول به فعالیت هستند راهنمایی های کاربردی دریافت کرده و یک موضوع متناسب با گرایش خود انتخاب نمایید. توجه کنید که موضوع انتخاب شده باید یونیک باشد و از انتخاب موضوعات تکراری خودداری نمایید؛ زیرا که تکراری نبودن موضوع موجب رد شدن آن توسط اساتید راهنما و داور خواهد شد.

    بد نیست بخوانید!

    انجام پایان نامه ارشد مدیریت تمامی گرایشات + پشتیبانی 24 ساعته!

    نوشتن پروپوزال مهندسی راه آهن

    پس از این که موضوع پایان نامه خود را انتخاب نمودید و توسط استاد راهنمای شما تایید شد، نوبت به نوشتن پروپوزال ارشد مهندسی راه آهن می رسد. پروپوزال در واقع پیش نویس پژوهش شما است. در نتیجه برای نوشتن آن باید از منابع علمی استفاده کنید. این مرحله بسیار حساس است و نگارش صحیح پروپوزال نقش بسیاری در تایید شدن آن دارد. به همین علت لازم است تحقیقات و پژوهش‌ های گسترده ای را حول محور موضوع پایان نامه خود انجام دهید.

    انجام پایان نامه ارشد مهندسی راه آهن

    نوشتن پایان نامه مهندسی راه آهن

    پس از آن که پروپوزال شما به تصویب گروه آموزشی دانشکده رسید، نوبت به آن می رسد که نگارش و انجام پایان نامه خود را استارت بزنید. نگارش پایان نامه مهندسی راه آهن دارای اصول و قواعد از پیش طراحی شده است. شما می ‌توانید شیوه نامه نگارش پایان نامه ارشد خود را از سایت دانشگاه دانلود کرده و پایان ‌نامه خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

     پایان نامه مهندسی راه آهن از ۵ فصل تشکیل شده است. فصل اول به مقدمه و بیان مسئله می پردازد و نقش بسیاری در جذب خواننده دارد. فصل دوم پیشینه تحقیق است و پژوهش‌ هایی که حول محور موضوع پایان نامه شما در گذشته انجام شده است را مورد بررسی قرار می دهد.

    در فصل سوم روش های تحقیقی که برای انجام پایان نامه مورد استفاده قرار می ‌گیرند ذکر می شود. در فصل چهارم نتایج حاصل از تمامی آزمایش ‌ها، معادلات و سنجش هایی که برای انجام پایان نامه مهندسی راه آهن از آن ها استفاده کرده اید را ذکر می کنیم.

    در فصل پنجم به تفسیر دقیق بررسی مباحث و پیشنهادهای مطرح شده در خصوص موضوع پایان نامه خود می ‌پردازد و در نهایت فصل فصل ششم مربوط به منابع استفاده شده برای نگارش پایان نامه است.

    دفاع از پایان نامه مهندسی راه آهن

    شاید تصور کنید که پس از نوشتن پایان نامه مهندسی راه آهن کار شما به اتمام رسیده و می ‌توانید مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت کنید. صبر کنید! نوشتن پایان نامه مهندسی راه‌آهن پایان کار نیست! شما باید در یک جلسه که با حضور اساتید راهنما، مشاور، داور و حضار برگزار می شود از پایان نامه خود دفاع کنید. برای دفاع از پایان نامه مهندسی راه آهن خود لازم است از یک پاورپوینت حرفه ای استفاده کرده و اساتید داور و حضار را بر کاربردی بودن موضوع پایان نامه خود متقاعد نمایید!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *