یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس – شروع انگلیسی از صفر با متود ۲۰۲۰

,
یادگیری سریع انگلیسی از صفر- شروع انگلیسی از صفر
  • این روزها با پیدا شدن سر و کله مهمان ناخوانده کویید ۱۹، کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی کم و بیش تعطیل شده اند و بیشتر زبان آموزان نگرانند که بدلیل فرّار بودن زبان انگلیسی ، مبادا همه چیز را از یاد ببرند و سطح زبان انگلیسی آنها افت کند. کافه یادداشت در این مقاله، شما را از این نگرانی ها نجات داده و نکات ارزشمندی را برای یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس پیش روی شما گذاشته است تا به دور از خطر ابتلا به کرونا، به یادگیری زبان در خانه و همچنین یادگیری زبان رایگان بپردازید. شروع انگلیسی از صفر می تواند و در عین حال یادگیری سریع زبان انگلیسی ممکن است چالش برانگیز باشد از یادگیری الفبا گرفته یا درک قیدها و صفات. اما اصول زیر می تواند در یادگیری بهتر زبان انگلیسی سرنخ هایی برای شروع به شما بدهد. پس با ما همراه باشید! در ادامه علاوه بر روش های یادگیری زبان در خانه از صفر که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهیم، جند نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی را نیز معرفی خواهیم کرد!

    یادگیری زبان در خانه – شروع انگلیسی از صفر

    شاید با شنیدن عبارت  « یادگیری زبان انگلیسی در خانه » یا « یادگیری زبان بدون کلاس »، با خود بگویید که چنین ادعایی اصلا امکان پذیر نیست و هیچ روشی برای یادگیری زبان رایگان وجود ندارد و تنها راه، شرکت در کلاسهای حضوری است. اگر این طور فکر می کنید باید بگوییم که سخت در اشتباهید! چرا که بعد از خواندن این مقاله به این پی خواهید برد که تمام منابع و امکانات یادگیری زبان رایگان در خانه شما وجود داشته است و امکان یادگیری زبان انگلیسی در خانه امری شدنی است!

    به طور کلی، یک فرد برای یادگیری زبان انگلیسی باید بتواند هم زمان چهار مهارت زبانی خود را بالا ببرد. قوی بودن در یک مهارت مانند نوشتن و ضعف داشتن در دیگر مهارتها مانند صحبت کردن، هیچ گاه به معنای موفق بودن در فراگیری زبان انگلیسی نمی باشد. بنابراین شما باید روشی را انتخاب کنید که سبب افزایش تمامی مهارتهای لازم برای تسلط بر زبان انگلیسی بشود. یادگیری زبان در خانه یا یادگیری زبان بدون کلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ به این معنا که اگر توانستید به کمک تکنیک های کاربردی و سودمند و امکاناتی نظیر نرم افزار یادگیری زبان و کتاب های خود آموز، پایه های زبانی خود را تقویت کرده و تبحر کافی در چهار بخش زبانی (شنیدن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن) را بدست آورید، در این صورت شما در یادگیری زبان انگلیسی در خانه و همچنین یادگیری زبان بدون کلاس موفق بوده‌اید.

    اما یادگیری زبان در خانه یا یادگیری زبان بدون کلاس حضوری، کارساده ای نیست و نسبتا چالش برانگیز و اصول‌مند است. شما به عنوان یک زبان آموز باید از قواعد و فنون یادگیری زبان در خانه آگاهی داشته باشید. در غیر این صورت بعد از گذشت چند روز، از یادگیری زبان بدون کلاس زده خواهید شد و انگیزه خود را برای ادامه کار از دست داده و حتی ممکن است یادگیری زبان در خانه به این شکل، باعث ایجاد حس عدم موفقیت و ناامیدی از پیشرفت در زبان انگلیسی شود که به کاهش علاقه شما به یادگیری زبان انگلیسی رایگان منجر می‌شود.

    دراین مقاله سعی کرده‌ایم تا بهترین روشها و امکانات یادگیری زبان رایگان و بدون نیاز به کلاس، آن هم یادگیری زبان در خانه خودتان و بدون نیاز به معلم را به شما کافه یادداشتی های عزیزمعرفی کنیم. در آخر نیز به چندین نرم افزار فراگیری زبان انگلیسی اشاره خواهیم کرد.

    چرا یادگیری زبان بدون کلاس و در خانه می تواند مفید باشد؟

    با یادگیری زبان در خانه شما دیگر از دردسرهایی نظیر رفت و آمد به آموزشگاه زبان، شهریه های سنگین کلاس و پیدا کردن یک موسسه خوب و با کیفیت راحت می‌شوید. به علاوه در یادگیری زبان انگلیسی در خانه ، دیگر محدود به زمان خاصی نیستید و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، می توانید به تمرین بپردازید.

    مزیت دیگر یادگیری زبان بدون کلاس این است که قادرید تا با سرعت دلخواهتان مطالعه کنید و از امتحانهای اجباری و دستورات آموزگار در امان باشید! همچنین سرعت پیشرفت شما با همکلاسی هایتان مقایسه نخواهد شد و دیگر از رقابت های ناسالم خبری نیست.

    نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص یادگیری زبان رایگان و فراگیری زبان در خانه ، کاهش چشمگیر وابستگی شما به شخص دیگری مانند مربی زبان انگلیسی است. این عدم وابستگی شما را وادارمی‌دارد تا همواره به دنبال منابع و امکانات لازم جهت یادگیری زبان رایگان و بدون کلاس باشید که این کار به عنوان عاملی برای افزایش انگیزه شما در آموزش زبان انگلیسی رایگان تلقی می‌شود.

    یادگیری زبان در خانه - نرم افزارهای یادگیری زبان در خانه

    تکنیک ها و روش های یادگیری زبان رایگان و در خانه

    1. تماشا کردن فیلم و اخبار به زبان انگلیسی

    یکی از جذاب ترین روشهای یادگیری زبان در خانه ، تماشای فیلم، سریال، مستند و اخبار به زبان انگلیسی است. به این جهت که در فیلم ها از اصطلاحات و مکالمات روزمره استفاده می‌شود، تماشای فیلم جز بهترین روشهای یادگیری زبان رایگان تلقی می‌شود که علاوه بر آشنایی با واژگان جدید و تلفظ صحیح کلمات، به تثبیت دایره لغات قبلی شما نیز کمک شایانی می‌کند. چند نکته سودمند در خصوص یادگیری زبان رایگان با تماشای فیلم در ادامه برای شما عزیزان آورده شده است:

    • خودتان را محدود نکنید. به این معنا که از سریال و فیلم سینمایی گرفته تا کلیپ های آموزشی و مستند، همه این موارد را تماشا کنید تا بتوانید یادگیری زبان بدون کلاس و رایگان متنوع و اصولی داشته باشید؛ چرا که با تماشای ژانرهای مختلف، با اصطلاحات جدید و تخصصی آشنا می‌شوید.
    • سعی کنید خود را متکی به زیرنویس نکنید. چرا که فعال کردن زیرنویس، باعث کاهش شنیدن فعال میشود. هنگام یادگیری زبان رایگان با فیلم و سریال، با فعال کردن زیرنویس بخش قابل توجهی از تمرکز و انرژی شما به کلمات موجود در زیرنویس معطوف میشود و از تاثیر فیلم بر یادگیری زبان انگلیسی رایگان شما و همچنین تقویت مهارت لیسنینگ شما می کاهد.
      1. فلش کارت و جعبه لایتنر

      درست کردن فلش کارت و استفاده از جعبه لایتنر در یادگیری زبان انگلیسی بسیار سودمند است. جعبه لایتنر جعبه ای است که از سه خانه روزانه، دو خانه هفتگی و دو خانه ماهانه تشکیل شده است. برای استفاده از این جعبه، ابتدا باید از کلماتی که تازه فراگرفته اید، فلش کارت تهیه کنید. بعد از مطالعه آنها را در خانه روز اول قرار دهید. روز بعد، دوباره همان فلش کارتها را مطالعه کرده و اگر معنای کلمه ای را یاد گرفته اید، آن را در خانه روز دوم قرار دهید؛ در غیر این صورت دوباره به خانه قبلی بازگردانید. همین روش را برای خانه های هفتگی و ماهانه نیز انجام دهید. انواع مختلف نرم افزار یادگیری زبان به شکل جعبه لایتنر در اینترنت وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

      1. برچسب زدن به اشیا خانه

      یک روش سریع و رایگان برای بهبود دایره لغات و یادگیری زبان انگلیسی در خانه ، چسباندن نام اشیا موجود در منزل بر روی آنها است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام اشیا موجود در منزل را مانند وسایل آشپزخانه، مبل، آینه، کمد و غیره را بنویسید و روی آنها بچسبانید. در این حالت  هر وقت که از این اشیا استفاده می‌کنید، معادل انگلیسی آن را خواهید خواند و آن را به خاطر خواهید سپرد.

      1. برای یادگیری زبان انگلیسی رایگان ، در زبان غرق شوید!

      در هر شرایطی هم که شده، سعی کنید در روز حتی هر چند کوتاه خود را در معرض زبان انگلیسی قرار دهید. با گوش کردن به یک موسیقی انگلیسی ، مطالعه قسمتی از یک کتاب یا چت کردن به زبان انگلیسی و خلاصه به هر روشی که ممکن است تلاش کنید تا زبان را به بخشی از زندگی روزمره‌تان تبدیل کنید. به عنوان مثال، از نوشتن لیست خرید یا خاطرات روزانه به زبان انگلیسی، برای تقویت یادگیری زبان  در منزل ، غافل نشوید.

      1. مواظب باشید که در قواعد غرق نشوید!

      لیستهای بی انتهای لغات جدید انگلیسی، دستورات ریز و درشت گرامری، استثناهای املایی و تلفظی، و صدها مورد دیگر که برای یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس و همچنین همراه با معلم، مورد نیازند، به مثابه دریایی هستند که باید مراقب باشید در آن غرق نشوید! مهم نیست که چقدر از قواعد انگلیسی را بلد باشید، بلکه باید بتوانید آن اطلاعات زبانی را در مکالمات روزمره تان بکار ببرید. داشتن صدها کتاب آموزش زبان انگلیسی و نصب نرم افزارهای فراگیری زبان انگلیسی روی تلفن همراهتان، تنها زمانی فایده دارد که آنها را مورد استفاده قرار دهید. چرا که این کار باعث تثبیت معنا و کاربرد آن کلمه یا نکته گرامری در ذهن شما می شود. خواندن کتابهایی غیر از کتب آموزش زبان انگلیسی ماند کتابهای داستان و رمان در بهبود یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس نیز کمک کننده اسست.

      1. نصب اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

      نرم افزار زبان انگلیسی که بیشتر آنها طوری برنامه ریزی شده اند تا زبان انگلیسی را از صفر به شما آموزش دهند، کمک زیادی به یادگیری زبان انگلیسی رایگان می کنند. یک نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی به دلیل اینکه به طورهمزمان گوش، ذهن، صدا و چشمان شما را درگیر می‌کند؛ توانایی یادگیری زبان انگلیسی بدون رایگان شما را بطور شگفت آوری افزایش می دهند.

      در ادامه به چندین مورد نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی جهت یادگیری زبان انگلیسی در منزل اشاره می کنیم.

      1. رزتا استون

      در این اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی سعی شده تا زبان دوم را به همان شیوه ای آموزش داد که یک کودک از مادر خود می آموزد. چندین هزار زبان آموز در سراسر دنیا از این اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی برای یاگیری زبان رایگان استفاده می کنند. شرکت رزتا استون بصورت سالانه این نرم افزار یادگیری زبان را توسط بهترین اساتید ویرایش و بازبینی کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی از قواعد خسته کننده و لیست کلمات ثقیل خبری نیست. نکته مثبتی که در خصوص این نرم افزار فراگیری زبان انگلیسی وجود دارد، تصحیح تلفظ شماست. به این صورت که وقتی کلمه ای را تلفظ می کنید، این اپلیکیشن یادگیری زبان به شما بازخورد داده و مشخص می کند که تلفظ شما استاندارد است یا خیر.

      به کمک این لینک می‌توانید این نرم افزار فراگیری زبان را دانلود نمایید.

      https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.rosettastone.mobile.CoursePlayer&hl=en

      1. دولینگو

      بسیاری از امکانات این نرم افزار یادگیری زبان رایگان است. یادگیری زبان انگلیسی در این اپلیکیشن یادگیری زبان همراه با بازی و سرگرمی انجام می‌شود که جز بهترین روشها برای فراگیری زبان انگلیسی محسوب میشود. نکته جالب در خصوص این نرم افزار یادگیری زبان، امکان مشاهده روند پیشرفت شما در یادگیری زبان انگلیسی در منزل است. بدلیل نبود محیط فارسی در این برنامه، این اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیس بیشتر به زبان آموزان با سطح متوسط و پیشرفته توصیه می‌شود

      لینک دانلود این نرم افزارفراگیری زبان انگلیسی:

      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.duolingo&hl=en

      1. کمبلی و های نیتیو ، دو نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی با چت و گفتگو!

      این دو نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی شما و دیگر زبان آموزان در سراسر جهان را به معلم های خصوصی و بومی زبان انگلیسی متصل می کنند. در اپلیکیشن فراگیری زبان کمبلی ، می توانید کلاسی را با توجه به برنامه و سطح خود انتخاب کنید.

      نرم افزار فراگیری زبان انگلیسی های نیتو نیز بصورت یک انجمن کار می کند. به این معنا که می‌توانید از دیگران بخواهید تا متنی که نوشته اید را تصحیح کنند و یا معنای اصطلاحات مبهم و دشوار را برای شما توضیح دهند. حجم بالای کاربران در این اپلیکیشن فراگیری زبان انگلیسی ، باعث می شود که همکاری خوبی اتفاق بیفتد.

      لینک دانلود اپلیکیشن فراگیری زبان انگلیسی کمبلی

      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cambly.cambly&hl=en

      لینک دانلود نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی های نیتیو

      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cambly.cambly&hl=en

      حال که کلیت روش های یادگیری زبان در خانه را یادگرفتید باید بدانید از کجا باید شروع کنید! برای شروع همراه با مراحل بالا مراحل زیر را نیز در نظر داشته باشید البته اگر از صفر می خواهید شروع  کنید!

     ABC و ۱۲۳           

    اولین قدم در شروع انگلیسی از صفر آشنایی با الفبای آن است. زبان انگلیسی با حرف A شروع شده و به حرف Z ختم می شود و کلا ۲۶ حرف دارد. برای تمرین تلفظ حروف الفبا می توانید از آهنگ های حروف الفبا استفاده نمایید. پس از یادگیری حروف الفبا بد نیست سراغ یادگیری اعداد انگلیسی بروید.

    اصول گرامری و نحوی اصلی زبان انگلیسی

    زبان انگلیسی دارای ۸ نوع کلمه دستوری است که به ما در ساخت جملات کمک می کند. این ۸ کلمه دستوری زبان انگلیسی شامل اسم، ضمایر، صفت، قید، ضمایر موصولی، حروف اضافه و حروف ندا هستند.

    باوجود اینکه یادگیری این اصول اهمیت بالایی دارد اما می توانید همزمان درسهای گرامری اولیه که هر زبان آموز باید آن را یاد داشته باشد را نیز مطالعه کنید. برای مثال، چه موقع از any و چه وقت از some در جملات استفاده کنیم؟ یا تفاوت بین  in، to،  on و At چیست؟ این ها دو مورد از اصلی ترین سوالات زبان انگلیسی (برای کسانی که قصد شروع انگیسی از صفر را دارد) هستند که می توانید جوابشان را در بخش ۲۵ درس ضروری و اصلی در زبان انگلیسی بیابید.

    جملات، قیدها و صفات

    گمراه کننده ترین و در عین حال مهمترین کلمات زبان انگلیسی فعل ها، قیدها و صفات هستند که هر کدام از نظر گرامری نقش مجزا دارد و یادگیری این نفش های می تواند تا حدود زیادی مشکلات یادگیری زبان آموزان را حل کند.

    فعل ها کلمات فعال هستند. آنها در چیزی که اتفاق می افتد به ما خبر می دهند و می تواند زمانشان بر اساس آن اتفاق گذشته، آینده و حال باشد. در زبان انگلیسی فعل های کمکی مثل Do و Have وجود دارند که تقریبا در هر جمله انگلیسی به چشم می خورند.

    قیدها چگونگی انجام فعل را شرح می دهند و شامل کلماتی نظیر Quivckly،  never و Above می شوند. فراموش نکنید که اکثر قیدها از ترکیب یک فعل به اضافه “ly” تشکیل می شوند.

    صفات در زبان انگلیسی چیزی را شرح و توضیح می دهند. آنها به ما درمورد چگونگی اطلاعات می دهند برای مثال، کلمه Shy  به معنی خجالتی در مورد شخصی است که خجالت می کشد

     

    بد نیست بخوانید!

    جدیدترین و سریع ترین روش یادگیری زبان انگلیسی!

     

     

    اولین کار برای یادگیری زبان از صفر تقویت تلفظ و تمرکز روی آن است!

    حتی خود انگلیسی زبانان نیز می توانند در بخش تلفظ جملات و کلمات مشکل داشته باشند. ادای کلمات در عین چالش برانگیز بودن نقش بسزایی در یادگیری سریع زبان انگلیسی و نیازمند مطالعه و تلاش بیشتری دارد. در کلاس های آموزش زبان انگلیسی معلمان اصلی ترین قوانین تلفظی را دراخیتار زبان آموزان می گذارند اما اکثرا به با آنها در کلاس های آموزشی صحبت نکرده و یا باعث سلب اعتماد آنها می شوند. برای حل این چالش می توانید با ادای جملات بصورت بریده بریده شروع کنید. صحبت کردن به صورت “من” و “او” بهترین راه یادگیری زبان جدید است. مهم نیست اگر تنها قادر به صحبت کردن چند کلمه باشید یا حتی نتوانید سریع سخن بگویید. توصیه های زیر می تواند برای بهتر شدن صحبت کردنتان کارآمد باشد.

    . صحبت کردن را از همین امروز شروع کنید و زمان صحبت کردنتان را به وقتی که احساس راحتی کنید موکول نکنید. مطمئن باشید که برای رسیدن به سطحی که صحبت کردنتان مورد قبول خودتان و بقیه باشد زمان زیادی لازم است و اگر برای این نوع صحبت کردن تمرین نداشته باشید هیچ وقت به آن سطح نخواهید رسید. پس خودتان را از محیط امنتان بیرون بیاندازید و شروع به صحبت کردن به زبان انگلیسی کنید. می توانید جلوی آینه بایستید و با خود انگلیسی صحبت کنید و یا حتی به تمام تفکرات و صحبت هایی که از ذهنتان می گذرد را به زبان انگلیسی فکر کنید. ناخودآگاه ذهن آنقدر قوی است که حتی باعث می شود بعضی از خوابهایتان نیز به زبان انگلیسی باشد و تعجب خواهید کرد که در خواب می توانید خیلی سریعتر از واقعیتی که هست صحبت کنید! از همین امروز این متود را شروع کرده و از بهبود سطح زبان انگلیسی شگفت زده شوید.

    . می توانید با یک انگلیسی زبان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی تمرین مکالمه کنید. برای ترغیب کردن آنها به صحبت کردن باشما می توانید به او زبان فارسی آموزش داده و زبان انگلیسی را از او یاد بگیرید.

    . بسیاری از کلمات در زبان انگلیسی آنطور که نوشته می شوند خوانده نمی شوند و ممکن است این کلمات زبان آموزان را دچار مشکل کند. درست است که با تلفظ عجیب یک کلمه شاید یک انگلیسی زبان متوجه منظورتان شود اما اگر بتوانید کلمات و جملات را آنطور که باید تلفظ کنید پرستیژ و شخصیتان برای شخصی که با او صحبت می کنید دو چندان خواهد شد. به یاد داشته باشید که حتی اگر درک خوبی از زبان انگلیسی داشته باشید و تمام نکات گرامری زبان انگلیسی را نیز یاد داشته باشید گاهی اوقات ممکن است تلفظ نادرست یا بد شما باعث سوتفاهم برای شنوده شود. برای جلوگیری از این اشتباهات و شروع انگلیسی از صفر به نکات زیر توجه کنید:

    • یکی از راه های تصحیح تلفظ زبان انگلیسی و هر زبان دیگری گوش دادن است. برای این کار می توانید با دقت به فیلم های آموزشی و حتی سینمایی گوش داده و کلماتی که می توانید به بهترین شکل بیان کنید را یادداشت کرده و آنها را هر روز تمرین کنید.
    • به حروف و صداهایی که در زبان فارسی ادای آنها مشکل است توجه خاصی داشته باشید. برای مثال صدای “ث” در زبان فارسی وجود ندارد و این می تواند یکی از چالش های اصلی تلفظ برای فارسی زبانان باشد.
    • به یاد داشته باشید که تلفظ بعضی از کلمات انگلیسی بسته به مناطق و کشورهای مختلف متفاوت است. برای مثال تلفظ امریکن تفاوت زیادی با بریتیش دارد.

    برای یادگیری زبان از صفر دامنه لغات تان را بالا ببرید و اصطلاحات زبان انگلیسی را یاد بگیرید

    هرچه دامنه لغات انگلیسی تان بالاتر باشد و اصطلاحات انگلیسی بیشتری را فرا گرفته باشید، راحت خواهید توانست صحبت کنید.

    . برای یادگیری لغات ضروری زبان انگلیسی می توانید از کتاب های ۵۰۴ لغت ضروری زبان انگلیسی و بعد از آن ۱۱۰۰ لغت ضروری زبان انگلیسی استفاده کرده و اصطلاحات ضروری انگلیسی را نیز از سایت کافه یادداشت مطالعه کنید. یکی دیگر از راه های افزایش دامنه لغات تماشای فیلم های آموزی و اخبار انگلیسی است.

    . به محض اینکه کلمه انگلیسی جدید را فرا گرفتید سعی کنید آن را در جمله ای بکار ببرید و بجای نوشتن معنی فارسی آن همیشه سعی کنید تعریف انگلیسی اش را در آکسفورد به خاطر سپرده و با مثال انگلیسی در جلوی کلمه یادداشت کنید.

    . حتما دفترچه جدیدی برای اصطلاحات زبان انگلیسی داشته باشید هر اصطلاح جدیدی که به چشمتان می خورد را روی آن یادداشت کرده و بخاطر بسپارید. فراموش نکنید که استفاده از اصطلاحات انگلیسی می تواند پرستیژ کاری را دوچندان کند.

    در کلاس های مباحثه و آموزش زبان انگلیسیبرای یادگیری زبان از صفر شرکت کنید

    یکی دیگر از راه های شروع انگلیسی از صفر شرکت در جلسات بحث و گفتگو است. شرکت در این جلسات یکی از بهترین راه های تمرکز بر جنبه های زبان رسمی انگلیسی است. در کلاس های آموزشی نیز می توانید زبان تان را از نظر گرامر بهبود ببخشید. قبل از ثبت نام در کلاس های آموزش زبان می توانید از این قسمت سطح زبانی خود را به صورت آنلاین تعیین کنید.

     برای یادگیری زبان از صفر همشیه دیکشنری همراهتان داشته باشید

    همیشه به فرهنگ لغتی را همراه خود داشته باشید، تفاوتی هم ندارد که کتابی واقعی مثل لانگمن باشد یا نرم افزاری روی گوشی اندروید یا IOS تان. داشتن فرهنگ لغت به این معناست که هیچ وقت برای یافتن معنی کلمات گیر نخواهید کرد. به یاد داشته باشید که بعد از درک معنی کلمه جدید حتما تکرار می کنم حتما آن کلمه را در جمله ای جدید به کار برده و چند بار همان جمله را تمرین کنید.

    مهارت های زبانی خود را بهبود ببخشید

    یکی دیگر از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی و شروع زبان انگلیسی از صفر گوش دادن به صوت های انگلیسی است.

    . باید به این صوت های انگلیسی روزانه ۳۰ دقیقه گوش دهید. فرقی ندارد کجا باشید باشگاه یا در راه خانه، تنها چیزی که لازم دارید یک هنذفری و دستگاه پخش موسیقی است. البته به یاد داشته باشید که بهتر از فیلم های زبان اصلی را بدون زیرنویس تماشا کنید چراکه خواندن زیرنویس باعث می شود تمرکزتان از صدای کلمات از بین برود. بهتر است از فیلم های مورد علاقه یا بلک باستری شروع کنید که تماشای آنها برایتان خسته کننده نباشد.

    برای یادگیری زبان از صفر باید درفترچه یادداشت انگلیسی داشته باشید

    یکی دیگر از راه های یادگیری سریع زبان انگلیسی و یادگیری انگلیسی از صفر دفترچه یادداشت روزانه انگلیسی است، چرا که یکی دیگر از توانایی زبانی نوشتن است.

    . نوشتن یکی از سخت ترین جنبه های مهم یادگیری زبان انگلیسی انگلیسی است. نوشتن به شما در یادگیری ساختارهای انگلیسی برای صحبت کردن، گرامر و تلفظ کمک می کند.

    . یکی دیگر از نکات خوب دفترچه یادداشت روزانه انگلیسی این است که هیچ کس قرار نیست آن را بخواند و با خیال راحت می توانید نوشتن را تمرین کرده و از اشتباه کردن نترسید.

    در آخر فراموش نکنید حتی آب خورن هم اگر در روز و به صورت مستمر انجام نشود فراموش خواهد شد، زبان انگلیسی مهارتی است که همانند رانندگی و شنا نیاز به آموزش و تمرین و یادگیری دارد. تمرین مستمر تنها راه تضمینی زبان انگلیسی است که می تواند یادگیری زبان انگلیسی از صفر را برای هرزبان آموز تضمین کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *